Gallup: Onko sinulla raskausarpia, jos on, missä?
Minulla rinnoissa (löysät ja arpiset), mahassa (ryppyinen ja arpinen), takapuolessa (vaaleita arpia täynnä murkkuiän seurauksena).
Olen vaatteet päällä hottis ja saan huomiota miehiltä ja kehuja kropastani mutta nuo arvet, joskin vaaleat, häiritsee minua niin paljon etten kuvittelekkaan saavani enää uutta miestä koskaan koska en kehtaa olla alasti ja mennä sänkyyn. Kasvoiltani olen perusnätti mutta kroppa ilman vaatteita :(
172/58
Kommentit (7)
kuinka paljon! :D rinnoissa, mahassa, reisissä, kankuissa....
Lantiossa on miljoona, tuli joskus teininä. Ei kukaan niitä ees huomaa ilman vaatteita tai jos huomaavat niin eivät ainakaan mainitse. 174/54.
Miehellä on selässä, vaikka sekin on tämmöinen rimpula.
ekasta raskaudesta tulleet. Tokasta ei tullut yhtään lisää :) Aika sinut olen jo noiden arpien kanssa, kivasti ovat vaalentuneet vuosien mittaan. Olisihan se toki kiva olla sileävatsainen :/
eikä yhtään raskausarpea, siis raskauksista johtuvia... Mutta sisäreisissä on melkoiset juovat teini-iän lihomisen muistona!
165/72 ja kudostyyppi sellainen, ettei raskausarpia tule :)
Olen hyvin pieni nainen. Varmaan ihan kollageenimäärä voi olla ratkaiseva tekijä.
Kolmannessa ei enää tullut uusia. Nyt synnytyksestä niin vähän aikaa, että en osaa sanoa miten ryppyiseksi jää :) Mutta ennen tätä kolmatta oli mun mielestä ihan ok vatsa, vaikka arpia onkin. Vaaleita ne on, niitä on paljon kyllä.
Lisäksi on sisäreisissä muutama vaalea viiru, luulisin että ekasta raskaudesta. Rinnoissa ei ole, ilmeisesti ne kasvoi teini-iässä sopivaa vauhtia ja samoin ekan raskauden aikana.