olen saanut jokaisen haluamani miehen, vapaat tai varatut. Mitäs siihen sanot!
Kommentit (61)
niin en haluaisikaan. Vaimostaan aidosti välittävä/rakastava mies ei ole haluttava vaan ihailtava ja kunnioitan heitä. ...AP
AP ei siis halua miehiä, joita kunnioittaa... Varmaan siis tooooosi vaiketa olleet ne saaliit.
Kaikki mieheni kaverit ja kavereideni miehet tulevat jossain vaiheessa tunnustamaan rakkauttaan. Se on hirveää, pilaa hyvät ihmissuhteet!
Pahimmat ovat olleet mieheni pitkäaikaisin lapsuudenystävä, joka kerran kylässä ollessaan humalassa könysi sänkyymme, jossa minä nukuin (selvinpäin, miehet olivat keskenään kännänneet) ja itki siinä rakkauttaan. Mieheni oli sammunut. Sekä oman lapsuudenystäväni kaksi peräkkäistä avokumppania, joista toinen teki juuri edellä kuvatusti (mutta selvinpäin!) ollessani heillä mieheni kanssa yötä. Pelästyin julmetusti herätessäni tämän miehen ollessa polvistuneena viereeni. Ja oma mmies nukkui vieressä!
Aina ovat selittämällä toenneet, mutta ystävyyskuvio on kyllä ollut pilalla :(.
Onko se jokin haju?
jotakuta satuttamaan toista ihmistä, olla siis varatun kanssa? Mä olen ollut, tietämättäni, ja tuntui tosi pahalta, että olin ollut mukana ja väline toisen ihmisen loukkaamiseen, usean kuukauden ajan.
jotakuta satuttamaan toista ihmistä, olla siis varatun kanssa? Mä olen ollut, tietämättäni, ja tuntui tosi pahalta, että olin ollut mukana ja väline toisen ihmisen loukkaamiseen, usean kuukauden ajan.
jos joku siihen väliin pääsee, ei se ole jatkamisen arvoista.
Tätä tosiasiaa on monen naisen vaikea hyväksyä.
No naiselle ei tuo ole kyllä minkään arvoinen ylpeyden aihe.
Kerron salaisuuden: miehet eivät juuri valkkaa, minkälaista naista lykkivät, kunhan vain halukas osuu kohdalle.
Itse olen viehättävä. Kaunis, hoikka, sosiaalinen ja itsevarma. En mä ole saanut kaikkia miehiä joita olen yrittänyt. On tullut pakkeja ja so what? Ei muuta kuin eteenpäin.
Mikään helppo nakki en ole itsekään ollut ikinä.
Eräs mies ravintolasta on jäänyt kyllä tosi tökerönä mieleen. Menin pyytämään sitä tanssimaan. Se vastas "en mä halua"
Juu, ei siinä mitään mutta se ei mitään selitellyt vaan tokas mitä tokas ja käänsi selän. Se oli törkeä. Ei mitään alkeellisakaan käytöstapoja.
Onneksi ei mun mies siitä tullut.
Muttamutta, kiva saada pakkeja välillä :)
Kaikki mieheni kaverit ja kavereideni miehet tulevat jossain vaiheessa tunnustamaan rakkauttaan. Se on hirveää, pilaa hyvät ihmissuhteet!
Pahimmat ovat olleet mieheni pitkäaikaisin lapsuudenystävä, joka kerran kylässä ollessaan humalassa könysi sänkyymme, jossa minä nukuin (selvinpäin, miehet olivat keskenään kännänneet) ja itki siinä rakkauttaan. Mieheni oli sammunut. Sekä oman lapsuudenystäväni kaksi peräkkäistä avokumppania, joista toinen teki juuri edellä kuvatusti (mutta selvinpäin!) ollessani heillä mieheni kanssa yötä. Pelästyin julmetusti herätessäni tämän miehen ollessa polvistuneena viereeni. Ja oma mmies nukkui vieressä!
Aina ovat selittämällä toenneet, mutta ystävyyskuvio on kyllä ollut pilalla :(.
Onko se jokin haju?
Kaikki kaksi. Mutta vain lainaksi. Luulen että 34 arvaa oikein syyn tähän. :(
...paitsi että hieno homma?Ja että onnea!
Et saa ajatella itsestäsi että olisit huono ja kelvoton ihminen. Voimia sinulle!
Mun mies ei kyllä edes haluaisi tuollaista naista, joka a) leuhkii sillä, että on saanut aina kenet haluaa ja b) on "seurustellut" useiden eri miesten kanssa lyhyitä aikoja. Enkä haluaisi itsekään ketään jakorasiaa, jos olisin mies.
No se ei ole temppu eikä mikään. Mutta koetapas saada yksi mies pysymään uskollisena rinnallasi väh. 20 vuotta niin sitten voit tulla kehumaan.
Ehkä sä voisit ap tehdä tuosta uran ittelles. Särkisit maksua vastaan tilauksesta ihmisten parisuhteita. Varmaan löytyis asiakkaita.
No se ei ole temppu eikä mikään. Mutta koetapas saada yksi mies pysymään uskollisena rinnallasi väh. 20 vuotta niin sitten voit tulla kehumaan.
Hetkiksi miehiä on helppo saada. Läpi elämän kestävä suhde on täysin toinen juttu.
Huora mikä huora. Ja jos kerran oot saanut niin monia miehiä, niin et oo tainnut pystyä pitämään niitä?