Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loukkaantuisitko jos vanhempasi eivät onnittelisi naimisiinmenokutsun johdosta?

Vierailija
09.08.2012 |

Olemme menossa miehen kanssa yli 20 vuoden jälkeen naimisiin. Pidämme vain pienet juhlat ihan perheen kesken ja kaikille lähetimme yllättäen kutsut postissa:). Kaikki ovat soitelleet ja onnitelleet PAITSI vanhempani... jo se kai kertoo jotain suhteestani heihin ja siitä tuesta mitä en ole koskaan heiltä saanut. Luulen että äitini voi myös olla vähän loukkaantunut siitä, ettemme ole etukäteen kertoneet suunnitelmistamme. Mutta miksi olisimme, emme kertoneet muillekaan ja kun päätimme päivän niin pikaisesti vain kutsut postiin:).

Nyt siis mennyt yli kaksi viikkoa eikä heistä ole kuulunut mitään... no en aio soittaa sitten minäkään. Yleensäkään emme tosin usein soittele, mutta sentään nyt kai kerran kuussa ja tällaisessa tilanteessa luulisi että edes isäni olisi soitellut. Hänen kanssaan olen läheisempi. Äidin kanssa etäiset välit:(.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa he ovat hämmentyneitä kelkan kääntymisestä? Tai sitten ajattelevat ottaa asian esille, kun tapaatte? Saat tietää, mitä he ajattelevat, jos lähetät vaikka viestin, jossa kysyt, saivatko he postia.

Vierailija
42/52 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa he ovat hämmentyneitä kelkan kääntymisestä? Tai sitten ajattelevat ottaa asian esille, kun tapaatte? Saat tietää, mitä he ajattelevat, jos lähetät vaikka viestin, jossa kysyt, saivatko he postia.

Aiottiin jopa mennä naimisiin vuosia sitten mutta se jäi sitten ekan lapsen ilmoitettua tulostaan:). Oikeasti uskon syyn olevan vain sen, että eivät oikein näe syytä miksi meille nyt pitäisi tästä asiasta soittaa... Heillä pyörii elämä aika lailla jo vain oman elämänsä ympärillä. Äiti ehkä stressaa omien vaatteidensa kanssa, ehkei ole niin iloinen kun järjestämme juhlia. On aika erakkoluonne eikä viihdy ihmisten seurassa.

No äidin soittamattamuutta en ihmettele, mutta isästä olen yllättynyt:((.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2ov seurustelun jälkeen ei uutinen ole niin helkauttava, kuin Ap toivoisi.

Vierailija
44/52 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no meille se on hetkauttava uutinen ja mukavampi kuin olisin koskaan luullutkaan. En aio soitella, ihan periaatteesta:))).

Vierailija
45/52 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähetimme noin 60 kutsua häihimme eikä kukaan, siis yksikään, onnitellut meitä kutsun johdosta! Aivan sama juttu, kun isäni täytti 50v: kukaan ei kutsun saatuaan soittanut ja onnitellut.

Meidän suvussa onnitellaan vasta itse "tapahtumapaikalla".

Vierailija
46/52 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no meille se on hetkauttava uutinen ja mukavampi kuin olisin koskaan luullutkaan. En aio soitella, ihan periaatteesta:))).

Ap, kerroit aloitusviestissäsi, että juttelet/soitat äitisi kanssa noin kerran kuussa. Kumpi silloin soittaa? Nyt ei ilmeisesti ole kuukautta kulunut ja kumpikin odottaa sitä omassa poterossaan ihan vain periaatteesta.

Vierailija
47/52 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todellakin tylyä, etteivät ole soittaneet. En voisi ajatella oman lapseni kohdalla toimivan noin. Eivätkä oma äitini ja isäni tekisi noin. Soittaisivat heti innoissaan, että ihana uutinen jne. Se on mielestäni normaalia perhekäytöstä.

Huh, kuinka kylmiä ihmisiä täällä. Ja esitetään niin kuin ei ymmärrettäisi ap:n tarkoitusta...

Vierailija
48/52 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todellakin tylyä, etteivät ole soittaneet. En voisi ajatella oman lapseni kohdalla toimivan noin. Eivätkä oma äitini ja isäni tekisi noin. Soittaisivat heti innoissaan, että ihana uutinen jne. Se on mielestäni normaalia perhekäytöstä. Huh, kuinka kylmiä ihmisiä täällä. Ja esitetään niin kuin ei ymmärrettäisi ap:n tarkoitusta...

Ymmärsit täydellisesti mitä tarkoitan:). Ja olen kyllä oikeasti yllättynyt vanhempieni käytöksestä. Olin odottanut että eritoten isäni soittelisi ja olisi iloinen!

Enkä mistään periaatteesta nyt ole soittamatta. Kunhan vaan suututtaa:(. Puhuin veljenikin kanssa äsken ja hän oli iloinen.

Eikö normaalissa perheessä kuitenkin iloita toisten puolesta?

Ja hassua verrata tätä joihinkin omiin häihin joihin on kutsunut parisataa henkeä... en minäkään lähes ventovierailta mitään elonmerkkejä odottaisi, mutta lähimmiiltä sukulaisilta varmasti edes jotain tekstaria tai viestiä siitä että tulevat ja ovat iloisia:)).

ap

Vierailija
49/52 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette olleet 20 v yhdessä. Ette ole mikään nuoripari. En minäkään soittaisi ja onnittelisi (lasta, siskoa, ystävää), ajattelisin ehkä että lopultakin...

Vierailija
50/52 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miksi oletat äitisi soittavan ja "onnittelevan" hääkutsusta. Mä en tajua.

Enkä mä tajua mikä vimma teitä nyt ajaa naimisiin. Kahden vuoden päästä eroatte kuitenkin. Niin on valitettavan monille pitkille suhteille käynyt, että pilataan se hyvä juttu virallistamalla ja näyttämällä "rakkautta" maailmalle.

Vierailija
51/52 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehän olette omituisia jörriköitä koko sakki! Tuohan on silkkaa molemminpuolista valtataistelua tuo teidän suhteenne...

Vierailija
52/52 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kutsusta voi onnitella? Kai ne siitä naimisiinmenosta ajallaan onnittelee, mutta siitä, että kutsuitte heidät? Nyt meni ihan yli hilseen.

käyttäytymistapoihin kuuluu että omalle tyttärelleen soittaa ja onnittelee tämän päätöksestä mennä naimisiin?? Vai olenko jotenkin ymmärtänyt väärin että perheessä normaalisti toimittaisiin näin? Ovat ainakin siskoni ja veljeni heti soitelleet ja olleet iloisia. Myös miehen puoleiset sukulaiset... Ja kyllä, kutsu on kyllä mennyt perille! Siskoni on puhunut vanhempieni kanssa:).

En ole tiennytkään, että hääkutsun jälkeen pitää soittaa ja onnitella.

En minäkään oudoksuisi sitä jos joku vähän etäisempi henkilö ei olisi soittanut. Mutta yleensähän kutsuissa on että pitää ilmoittaa tuleeko vai ei:). Nyt ei meillä tällaista ollut kutsussa.

Minusta vain normaalin vanhemman kuuluisi edes soittaa ja sanoa "ahaa vai naimisiin olette menossa, mukavaa!"

Eikös kuulu normaaleihin käytöstapoihin. Tai sitten mulla on paremmat käytöstavat kuin vanhemmillani. Ja omalle lapselleni kyllä soittelisin jos häneltä tulisi joku iloinen ilmoitus postissa:)).

Ap

Suuttuisin/loukkaantuisin jos äitini lähettäisi hääkutsun postissa ilman mitää esipuheita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi