Oletko koskaan himoinnut täysin ku**päistä miestä?
Mulla on ollut aina kivasti kysyntää (on kyllä vähän hölmöä sanoa näin), mutta siis hyviä miehiä on löytynyt ja sellaisia ihmisiä kyllä osaan arvostaa. Kuitenkin mietin, että MIKSI ihmeessä suurinta himoa olen kokenut täysin paatuneen ku**päistä miestä kohtaan, hänessä kun ei ole kerta kaikkiaan yhtään mitään mikä olisi hyväksi minulle. Paitsi se himo-osasto ja siis tiedostan tämän täysin. Taidan olla oikeasti sitten kuitenkin todella tyhmä nainen?
Kommentit (7)
Kyllä sitten kun on tarpeeksi yrittäny seurustella kusipäiden kanssa alkaa kunnollinen mies kiinnostaa.
Tylsä ja kunnollinen tavismies joutuu seurustelemaan saadakseen seksiä, jännittävän kusipään ei.
Järki ja tunteet menivät kyllä ihan vastakkaiseen suuntaan. Monen vuoden on/off suhde ja yksi lapsi. No, nyt on ohi, ei kaduta kuitenkaan. Jännitystä on saatu loppuiäksi :D Tervetuloa ihana rauhallinen elämä.
Järki ja tunteet menivät kyllä ihan vastakkaiseen suuntaan. Monen vuoden on/off suhde ja yksi lapsi. No, nyt on ohi, ei kaduta kuitenkaan. Jännitystä on saatu loppuiäksi :D Tervetuloa ihana rauhallinen elämä.
Näin se viettien ohjaama luonnonvalinta toimii parhaimmillaan!
Ihanaa, kun elämä on aina niin arvaamatonta. Ei mies ole tarpeeksi mielenkiintoinen, jos hän ei esim. välillä raahaudu kännissä kotiin.
Ihanaa, kun voidaan haukkua alkoholistimiestä ja purkaa omia paineita. Mitä siitä oikeasti tulisi, jos mies lopettaisi juomisen. Elämästähän tulisi ihan liian tylsää ja tavanomaista. Eikä olisi ketää, jota haukkua ystäville.
Ei olisi ketään johon voisi tuntea olevansa parempi ihminen. Ihanaa, kun on mies jota voi pitää mielenkiintoisena, joka on aina täynnä yllätyksiä.
Tylsä ja kunnollinen tavismies joutuu seurustelemaan saadakseen seksiä, jännittävän kusipään ei.
Ihan tuttu tunne mullekkin. Hirveä himo ja "rakastuminen" vaikka järjellä tietää, ettei siitä todellakaan tule yhtään mitään, pelkkää itkua kun vaaleanpunaiset silmälasit viimein riisutaan.
Minkäs sille himolle voi :D hormonitasapaino vois auttaa.
Elämän kannalta parempi valita se mukavampi puoliso, vaikkei niin hirrrrveesti himottaiskaan. Elämä kun enimmäkseen eletään lakanoiden ulkopuolella.