Mun mies tuoksuu niin hyvälle.... siis hikisenäkin
Oikeasti minä en käsitä, mutta kun mies on oikein hikoillut niin että hän tuoksuu hyvälle, voisin nuuskia häntä vaikka koko illan. Olla siellä hikisessä kainalossa ja vain haistella.
Miten joku voikin olla noin hyväntuoksuinen hikisenä.
No, ei varmaan muiden mielestä, mutta minulle hän tuoksuu aivan ihanalle
Kommentit (16)
Mies tuoksuu koko ajan hyvälle, vaikka olisi miten hikoillut. Kai ne on niitä... Feromoneja, vai mitä ne olikaan?
Mies tuoksuu koko ajan hyvälle, vaikka olisi miten hikoillut. Kai ne on niitä... Feromoneja, vai mitä ne olikaan?
sama kuin naisilla. Jos pillusta ajetaan karvat ja se pestään liian hyvin niin nainen ei haise miehestä sillee hyvältä.
Mä muistan meidän ensi tapaamiselta miehen hientuoksun. Tavattiin töidenmerkeissä ja mies oli hikisenä puurtanut koko päivän. Se tuoksu taiskin viedä multa jalat alta :-)
Ei ole vanhaa hikeä, niin voi haistakin hyvälle. Mutta se taas on kauheeta jos on vaikka urheilupaita, josta ei ole haju pesussa lähteny ja siihen vielä uudet hajut päälle...
Minustakin sellainen tuore hiki, max yhden päivän, haisee hyvälle. Inhoan mieheni voimakkaan hajuisia dödöjä, kun ne peittää kaiken luonnollisen hajun alleen. Yleensäkin olen hajuherkkä, hajusteet sattuu päähän ja hajuaistini on tarkka. Jostain syystä luonnolliset hajut on ihan ok....Onneksi munkaan mies ei ole sellainen haisuli, eli ei ole pistävää hienhajua.
Ne on ne feromonit, vahvistaa parinvalintaa:)
jos on pahanhajuinen ihminen? Liikahikoilusta kärsivä :( Voiko silloin tuoksua kenenkään mielestä hyvälle?
jos on pahanhajuinen ihminen? Liikahikoilusta kärsivä :( Voiko silloin tuoksua kenenkään mielestä hyvälle?
liikahikoilu ei oo normaalia hikoilua. Se on joku sairaus ja ei voi verrata normaalihikeen.
Ite nimittäin hikoilin joskus älyttömästi. Jälkeenpäin tajuun, et olin tosi hermostunu ja jännittäjätyyppi silloin. Lunki asenne ja itsevarmuus häivytti tän ongelman ja nykysin en tarvi ees deutskaa. Niin vieno on hienhaju.
Mut siis esim. just toi stressihiki haisee ihan kamalalle!!! Ei siit voi kukaa tykätä. Se on epänormaali haju.
Tuli mieleen kans yksi haju josta tulee hyviä muistoja, oma isäni, kun hän tuli metsätöistä ja haisi puulle, pihkalle, moottorisahalle ja hielle, se oli jotenkin hyvä yhdistelmä!
paskalle, en voi olla edes samassa huoneessa hänen kansaan, ei itse huomaa ongelmaansa.
Mutta joo, en häntä rakasta, inhoan kylläkin!
höh! sä rakastat sitä höpsö!!!
Mut en mä sitä rakastanut ekalla tapaamisella, mut silloinkin sen hiki tuoksui hyvälle
Ja voisin vaikka huutaa ääneen maailmalle, että rakastan!
voinut itekki kirjottaa saman. Onneksi mulla on tommonen mies eikä mitää haisunäätää..
Onko niin hyvä match että olette yhdessä vielä 2020?
Siis miehen hikikin tuoksuu hyvälle.
Vaikka varmaan muiden mielestä haisee kamalalle, mutta mun mielestä hän vain tuoksuu niin ihanalle, exäni ajoin aina suihkuun kun hän haisi niin pahalle.
Luin eilen netistä jotakin noista ihmisen ominaistuoksuista ja sain selville että jotkut ihmiset tuoksuvat toistensa mielestä hyvälle, johtuu sopivasta geeniperimästä, tai siis riittävän erilaisesta.