Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heräsin yöllä siihen kun mun vanhin lapsi oksensi monta kertaa

Vierailija
06.12.2025 |

Sitten kun tuli vessasta niin melkein itkun kanssa myönsi syöneensä ihan tavallisen hampparin illalla eikä ollut ajatellut että tulisi noin kipeäksi. Samalla myönsi että on syönyt monesti vähän jotain gluteenia sisältävää jos kaverit on tarjonnut eikä ole koskaan oksentanut. Hyvä kun viimeisen parin kuukauden aikana hän on ollut lähes viikottain pois vatsakivun takia ja mä en ole tätä edes tajunnut miettiä. Hyvä minä... Olipa mukava yö.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin.

Vierailija
2/23 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotakin positiivista niin ehkä hän nyt lopettaa itsensä myrkyttämisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kirjoitat siitä vauvapalstalle?

Vierailija
4/23 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jotakin positiivista niin ehkä hän nyt lopettaa itsensä myrkyttämisen.

Paras olisi. Tuosta kestää muutenkin kauan toipua. 

Vierailija
5/23 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halusin vaan purkaa tän jollekin. Ja kertoa että tämäkin on mahdollista. Ja purkaa myös omaa ärsytystä koska tämän päivän suunnitelmat oli nyt tässä. En mä voi jättää häntä yksin kotiin mutta ei hän tuon vatsansa kanssa voi mihinkään tulla. 

Vierailija
6/23 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halusin vaan purkaa tän jollekin. Ja kertoa että tämäkin on mahdollista. Ja purkaa myös omaa ärsytystä koska tämän päivän suunnitelmat oli nyt tässä. En mä voi jättää häntä yksin kotiin mutta ei hän tuon vatsansa kanssa voi mihinkään tulla. 

Missä lapsen isä on? Eikö sun pitäisi häntä tiedottaa asiasta?

Vierailija
7/23 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko hampurilainen pilaantunut vai mikä ongelma?

Vierailija
8/23 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit tarjoaa gluteenittomalle gluteenia 😵 Ymmärtävätkö mitä gluteeniton tarkoittaa? Osa on todella herkkiä gluteenille. Kontamaaniot.

Vahvat, hallitsevat ja hyväksikäyttävät kaverit voivat olla riski.

Vierailija
9/23 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siellä suunnalla vastaus viestiin oli ok niin käy siinä keskustelua ja pura omat tuntosi. 

Vierailija
10/23 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sanoi sen jo Gluteeni.

Vierailija
11/23 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keliakia.

Vierailija
12/23 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin vähään aikaan maistuu mikään gluteenia sisältävä. Ihan samoin vatsataudin kanssa, se, mitä söi viimeiseksi ennen oksentamista, saa aikaan puistatuksen pitkään paranemisen jälkeen.

Vierailija
13/23 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverit tarjoaa gluteenittomalle gluteenia 😵 Ymmärtävätkö mitä gluteeniton tarkoittaa? Osa on todella herkkiä gluteenille. Kontamaaniot.

Jaa. Mun lapsi ei ole vain todella herkkä vaan tulee sairaaksi gluteenista. En tiedä kavereista mutta meillä on kotona keskustelun paikka kunhan lapsi voi paremmin. Hänen täytyy itse tietää mitä saa syödä ja mitä ei. Se ei ole kavereiden vastuulla. 

Vierailija
14/23 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keliakia.

Ei kai se vaarallista ole vaikka vatsa onkin kipeä.

Vierailija
15/23 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gluteenittomalle gluteenia. Osa gluteenittomista reagoi mm. oksentamalla jopa verta nautittuaan gluteenia. Lähes anaflaktinen. Jotkut onkin.

Vierailija
16/23 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin vähään aikaan maistuu mikään gluteenia sisältävä. Ihan samoin vatsataudin kanssa, se, mitä söi viimeiseksi ennen oksentamista, saa aikaan puistatuksen pitkään paranemisen jälkeen.

Toivotaan. Ja toivon, että viimeistään nyt tuo runsas oksentelu sai hänet tajuamaan että hän tulee gluteenista oikeasti sairaaksi. Hän ei saa sitä syödä. 

Vierailija
17/23 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Mun lapsi ei ole vain todella herkkä vaan tulee sairaaksi gluteenista. En tiedä kavereista mutta meillä on kotona keskustelun paikka kunhan lapsi voi paremmin. Hänen täytyy itse tietää mitä saa syödä ja mitä ei. Se ei ole kavereiden vastuulla. 

Hyvä ap! 

Vierailija
18/23 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keliakia.

Ei kai se vaarallista ole vaikka vatsa onkin kipeä.

Joo no ei kai se vaarallista ole, että suolinukka tuhoutuu, ravintoaineet ei imeydy, suolistosyövän riski kasvaa. Ja muutenkin kun kuuntelin oven takana sitä menoa siellä vessassa niin mietin jo avaavani sen oven vaikka väkisin kun hän ei sitä halunnut avata. Ei ollut ihan pienestä vatsan nipistelystä kyse sillä hetkellä. Sitten kun sieltä vessasta tulee ihan valkoinen kaveri, jonka talutin sänkyyn niin mietin vain että miksi. Todellakin toivon että tämä oli viimeinen kerta. Ei se vatsa ja elimistö tällaista kestä. 

Vierailija
19/23 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siellä suunnalla vastaus viestiin oli ok niin käy siinä keskustelua ja pura omat tuntosi. 

Mitä vastausta olisit sitten toivonut? Ok tarkoittaa että asia ymmärretty. 

Vierailija
20/23 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"olipa mukava yö" Niin, vahingonilo on paras ilo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan