Vaihdan kanssasi ajatuksia ja kuulumisia, jos sattuu kiinnostamaan :)
Jos taas ei yhtään kiinnosta, toivotan sulle oikein mukavaa päivää muissa merkeissä!
Olen ollut näköjään puheenaiheena joissakin ketjuissa olematta itse läsnä (Nimellä muru on minua niissä kutsuttu. En nyt puutu siihen nimeen sen enempää.).
Elämä on pieniä töyssyjä ja pitkää tasaista. Olen hätäillyt kadonnutta poikaystävää, joka oli auttamassa itsensä pulaan saattanutta kaveriamme.
Olen nähnyt "välisuhdemiehen", ja pysyin hyvin tyynenä, vaikka hän minua tuijottikin piinaavan kauan (yhdessä vaimonsa kanssa!). Olin lapsellisen tyytyväinen, että olin laittautunut ja parhaimmillani sinä iltana, olinhan poikaystäväni kanssa liikkeellä.
Tuosta poikaystävä-nimityksestä on minua moitittu. En kutsu häntä oikeasti sillä tavalla, vaikka voisinkin, sillä hän on minut joskus esitellyt tyttöystävänään. Täällä se on kuitenkin hyvä sana, koska en missään tapauksessa halua kutsua häntä samalla nimityksellä kuin välisuhdettani.
Joku oli poiminut "tiedon", että pohdiskelen raskautta ja synnyttämistä. Se on totta. Olen laskujeni mukaan neljättä päivää myöhässä, mutta se ei välttämättä tarkoita yhtään mitään. Se sai mut kuitenkin tajuamaan, että jos ja kun joskus olen raskaana, on se vauva sitten ulos synnytettävä, enkä kipukammoisena usko siitä selviäväni. Tarkoitus ei olisi edetä tässä järjestyksessä, vaan rauhassa vahvistaa suhdetta, mennä kihloihin (please darling) ja viettää ihanat häät ja vasta sitten ajatella lapsia.
Juuri nyt poden vielä kipeää nilkkaani, jonka onnistuin nyrjäyttämään jokin aika sitten. Tässä siis koottuna pieni elämäni viime ajoilta.
Kommentit (217)
mistä mies sitten suuttui ja oli vähän eri mieltä ja loukkasi mua useammallakin tavalla.
ap
mistä mies sitten suuttui ja oli vähän eri mieltä ja loukkasi mua useammallakin tavalla. ap
Joo, mulla on kolme lasta. Onhan se elämä paljon "helpompaa" lapsettomana, mutta kyllälapsissa on se rikkaus. Ei tietenkään voi tulla ja mennä niinkuin haluaa, pitää aina ajatella monen mutkan kautta, mutta lapset on mun juttu. :)
Tärkeää on kyllä oma hyvinvointi. Omaa aikaa täytyy järjestää. Onneksi se on kohdallani mahdollista. Olen himo kuntoilija ja se on henkireikäni. Jos olisi vaan lasten kanssa kotona, niin se ei todellakaan ole mun juttu. :))
Onko sulla muuten ollut kiva kesä? Oletteko tehneet reissuja tai retkiä? Harmi kun tää Suomen kesä on niin kamalan lyhyt. Ois ihanaa nauttia pidempäänkin. Mutta kyllä siihen arkeenkin taas käsiksi pääsee kun se koittaa.
Missä teloit jalkasi? Mulla on nyt kurkku kipee, arrrgh! Vilustutin nähtävästi toissapäivänä itseni kun kävin lenkillä, oli pirun kylmä ja huitelin topissa. Omaa tyhmyyttäni! Kohta lähdetään raumalle päiväksi, mutta kuullaan toivottavasti illemmalla lisää.
Kivaaa päivää teille ja toivotaan että poikaystäväsi puhuu asiasta. Voi olla että hän on hieman pettynyt kun et olekkaan raskaana. Jos ehti jo päässään hieman pyöritellä mahdollista raskautta. Lapset on ihania ja niistä saa paljon. Eivät ole riippana ja kovin rajoittavina, mitämonet pelkäävät.
Reissulainen :)
mustasukkaisempi osapuoli, eikä kumpikaan ole sitä väärällä tavalla, siten että toinen siitä ahdistuisi. Päinvastoin, hällä väliä asenne ei ole meitä tavoittanut koskaan ja hyvä näin. Eikä ollut kysymys uhasta vaan tilannetajusta. Hassua, että mies ymmärtää hyvin asian ja minä hänen näkökulmansa, mutta naiset (jotkut) täällä eivät. En tiedä, ketä nimittelet pettäjätyypiksi. Ainakaan meistä kumpikaan ei sitä ole.
ap
Sellaiselta naiselta, joka odottaa että miehet kuhisevat ainoastaan sinun ympärilläsi, ja että oman miehesi pelkkä kahvittelu jonkun exän kanssa on sinulle uhka. Suhteellisuudentaju olisi nyt paikallaan. Tosin usein pettäjätyypit ovat nimenomaan niitä mustasukkaisimpia tapauksia, jotka eivät esim. anna puolisoidensa käydä edes kahvilla vanhojen heilojen kanssa.
Sinähän kuitenkin jätit poikkiksesi siks kun se oli niin tylsä enneku lähit toisen kanssa seikkailemaan.
ystäväni kanssa, jotka tietävät totuuden siitä välisuhteestani, ja mun on pakko sanoa tämä jossain "ääneen". M on lähetellyt mulle vieläkin silloin tällöin viestejä ja haluaisi tavata, viimeisimmän tänään. Poikaystäväni sanoi mulle, että mulle on tullut viesti. Mä pyysin häntä lukemaan sen, koska luulin, että se on ystävältä, jonka kanssa meillä on yhteisiä suunnitelmia. Hän pahoitti ihan älyttömästi mielensä siitä viestistä. Mä en vastaa niihin viesteihin, mutta se selitys ei nyt helpottanut asiaa. Tuntuu että mä pilaan hyviä hetkiä ihan mitään tekemättäkin. No niin, sainpa senkin ulos.
ap
Virheettömäksi en ole julistautunut.
ap
Sinähän kuitenkin jätit poikkiksesi siks kun se oli niin tylsä enneku lähit toisen kanssa seikkailemaan.
hyvä ihminen uusi aloitus asiasta, hyvä aihe valuu hukkaan tässä ketjussa.
Et ole ennenkään ujostellut vaan sujuvasti laittanut niitä avauksia tulemaan.
ei Linda, mutta ehkä ihan hyvä, että sun poikaystävä näki sen viestin. Tietää ainakin, missä mennään M:n suhteen.
Mites M:n sais lopettamaan viestittelyn? Voisko sille mitenkään sanoa asiasta? Sua se ei varmaan machona usko, mutta jos poikaystävä vaikka ystävällisesti pyytäisi.
(Hohhoijaa, onpas kello taas paljon.)
ystäväni kanssa, jotka tietävät totuuden siitä välisuhteestani, ja mun on pakko sanoa tämä jossain "ääneen". M on lähetellyt mulle vieläkin silloin tällöin viestejä ja haluaisi tavata, viimeisimmän tänään. Poikaystäväni sanoi mulle, että mulle on tullut viesti. Mä pyysin häntä lukemaan sen, koska luulin, että se on ystävältä, jonka kanssa meillä on yhteisiä suunnitelmia. Hän pahoitti ihan älyttömästi mielensä siitä viestistä. Mä en vastaa niihin viesteihin, mutta se selitys ei nyt helpottanut asiaa. Tuntuu että mä pilaan hyviä hetkiä ihan mitään tekemättäkin. No niin, sainpa senkin ulos.
ap
että kaikki viestittely on tallessa, ja mikäli hän vielä ottaa yhteyttä, välitetään viestit hänen vaimolleen. (Siis tiedäthän varmaan Micken sukunimen ja osoitteen ja sitä kautta myös voi löytää vaimon?)
Oletko muuten kieltänyt Mickeä ottamasta yhteyttä? Vai oletko tosiaan tyyppiä mehiläiskuningatar, kuten tuolla aiemmin mainittiin, eli annat hänen pörräillä siinä ympärillä?
Taidat olla aika yökyöpeli kun viesteilet aina öisin. :)
Suosittelen että topakasti kiellät M.ää ottamasta mitään yhteyttä sinuun. Uhkaa vaikka vaimolle kertomalla.
Minua ainakin söisi sisältä aivan järkyttävän paljon, jos mieheni joku exä viestittelisi miehelleni ja saisin sen tietooni. Tavallaan samat vanhat haavat revittäisiin kokoajan auki ja pidetään jatkuvasti auki, ne ei pääsisi paranemaan. Poikaystäväsi on nyt syystäkin taas todella epävarma ja varmasti pahoittanut mielensä. Pahimmassa tapauksessa hän viheltää pelinne kohta poikki, enkä usko että sitä haluat.
Ole vahva ja pistä tuolle viestittelylle loppu, se varmasti nimittäin sotii periaatteitasi vastaan. Uskon että haluat poikaystävällesi turvattua olotilaa kanssasi. Oletko jättänyt vastaamatta kaikkiin hänen viesteihin?
Tiedän omasta kokemuksesta, että se on aika kutkuttava tunne kun joku pörrää ympärillä. Tunne siitä että joku ajattelee minua, eikä ole päässyt yli, vaan haluaisi jatkaa on aika hivelevää, tiedän. Mutta nyt se kuluttaa poikaystävääsi todella paljon. Se ei ole hyväksi hänelle eikä teille. Hyvään parisuhteeseen ei kuulu tuollainen viesteily ja se pitää lopettaa.
Tsemppiä.
Reissulainen :)
sun kesäpanosta eroon jos haluat. Vaihdat puhelinnumerosi ja salaat sen uuden. Mutta epäilemättä sinulla on roppakaupalla syitä, miksi et (muka) voi niin menetellä. Jatka samaan malliin ja menetät sen, mitä sinulla nyt on.
sun kesäpanosta eroon jos haluat. Vaihdat puhelinnumerosi ja salaat sen uuden. Mutta epäilemättä sinulla on roppakaupalla syitä, miksi et (muka) voi niin menetellä. Jatka samaan malliin ja menetät sen, mitä sinulla nyt on.
Salainen numero on muuten siitäkin hyvä et puhelinmyyjät eivät soittele =D
Se olikin hassu juttu. Tapahtui ennen kuin minä ja poikaystäväni aloimme seurustella eli siitä on aikaa. Olimme olleet baarissa ja kaverini, tämä mies, pyysi päästä luokseni nukkumaan, koska hänellä oli kotiin pidempi matka. Olimme molemmat sen tuhannen hutikassa (ainakin minä) ja lauloimme kävellessämme Sommartideriä. Kaverini puhui siinä vaiheessa yötä enää pelkkää ruotsia (mä olen siis ihan suomenkielinen). Menimme asunnossani nukkumaan, samaan sänkyyn, ja jotenkin itsestäänselvästi se siitä eteni. Tajusin, mitä olimme tekemässä, kun mies kävi hakemassa kortsuja taskustaan, mutta en miettinyt sen enempää. Aamulla hän sanoi, että jos mulla on sellainen tunne, että olen harrastanut seksiä jonkun kanssa, niin se oli sitten hän. Vähän aikaa huvitti, mutta sitten se unohtui kokonaan.
ap
Tajusin juuri, kun mainitsit naisseuran, että mä olen itse asiassa harrastanut seksiä noiden molempien saunassa olevien miesten kanssa. (Siis eri aikaan.) Toinen ei varmaan edes muista sitä enää, koska me ollaan niin hyviä kavereita. Enpä muistanut itsekään ennen kuin nyt taas. Hassua. ap
Miten sellasen voi unohtaa?
Jos taas ei yhtään kiinnosta, toivotan sulle oikein mukavaa päivää muissa merkeissä!
Olen ollut näköjään puheenaiheena joissakin ketjuissa olematta itse läsnä (Nimellä muru on minua niissä kutsuttu. En nyt puutu siihen nimeen sen enempää.).
Elämä on pieniä töyssyjä ja pitkää tasaista. Olen hätäillyt kadonnutta poikaystävää, joka oli auttamassa itsensä pulaan saattanutta kaveriamme.
Olen nähnyt "välisuhdemiehen", ja pysyin hyvin tyynenä, vaikka hän minua tuijottikin piinaavan kauan (yhdessä vaimonsa kanssa!). Olin lapsellisen tyytyväinen, että olin laittautunut ja parhaimmillani sinä iltana, olinhan poikaystäväni kanssa liikkeellä.
Tuosta poikaystävä-nimityksestä on minua moitittu. En kutsu häntä oikeasti sillä tavalla, vaikka voisinkin, sillä hän on minut joskus esitellyt tyttöystävänään. Täällä se on kuitenkin hyvä sana, koska en missään tapauksessa halua kutsua häntä samalla nimityksellä kuin välisuhdettani.
Joku oli poiminut "tiedon", että pohdiskelen raskautta ja synnyttämistä. Se on totta. Olen laskujeni mukaan neljättä päivää myöhässä, mutta se ei välttämättä tarkoita yhtään mitään. Se sai mut kuitenkin tajuamaan, että jos ja kun joskus olen raskaana, on se vauva sitten ulos synnytettävä, enkä kipukammoisena usko siitä selviäväni. Tarkoitus ei olisi edetä tässä järjestyksessä, vaan rauhassa vahvistaa suhdetta, mennä kihloihin (please darling) ja viettää ihanat häät ja vasta sitten ajatella lapsia.
Juuri nyt poden vielä kipeää nilkkaani, jonka onnistuin nyrjäyttämään jokin aika sitten. Tässä siis koottuna pieni elämäni viime ajoilta.
Olen iloinen puolestasi koska kuulostaa että elämäsi on oikein tasapainossa. Tsemppiä :)
Saahan sinkut seksiä harrastaa, jos siltä tuntuu. Vai pitääkö avioliittoon asti odottaa.
Hauska juttuhan toi on eikä mitenkään erikoinen.
Saahan sinkut seksiä harrastaa, jos siltä tuntuu. Vai pitääkö avioliittoon asti odottaa.
Hauska juttuhan toi on eikä mitenkään erikoinen.
Sinkut eivät saa harrastaa seksiä. Ainoa oikea paikka seksin harrastamiselle on avioliitto ja lauantaina pimeässä peiton alla.
Saahan sinkut seksiä harrastaa, jos siltä tuntuu. Vai pitääkö avioliittoon asti odottaa. Hauska juttuhan toi on eikä mitenkään erikoinen.
Sinkut eivät saa harrastaa seksiä. Ainoa oikea paikka seksin harrastamiselle on avioliitto ja lauantaina pimeässä peiton alla.
Ehkä se oli lauantai, se lieventäisi syntiä.
Mistäköhän näkökulmasta sitä kysyt? Mä en ole koskaan ollut siitä kiinnostunut, ei vain ole mun juttuni, ei siis sytytä. Kuitenkin mä edellisessä suhteessa suostuteltuna tein sen kaksi tai oikeastaan kaksi ja puoli kertaa. Mä olen tosi kipupelkoinen, mutta mies lupasi, että osaa tehdä sen niin, että se ei satu. Ei se kamalaa ollut, mutta ei edelleenkään ihanaa. Varovaista, vaivalloista ja pelottavaa. En ymmärrä sen viehätystä. Se ei voi olla spontaania, koska se vaatii niin paljon työtä, että ylipäätään onnistuu. Tuli kokeiltua ja sitten se sai jäädä. Joten kiitos ei, ei mun juttuni edelleenkään.
ap