Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihdan kanssasi ajatuksia ja kuulumisia, jos sattuu kiinnostamaan :)

Vierailija
08.08.2012 |

Jos taas ei yhtään kiinnosta, toivotan sulle oikein mukavaa päivää muissa merkeissä!

Olen ollut näköjään puheenaiheena joissakin ketjuissa olematta itse läsnä (Nimellä muru on minua niissä kutsuttu. En nyt puutu siihen nimeen sen enempää.).

Elämä on pieniä töyssyjä ja pitkää tasaista. Olen hätäillyt kadonnutta poikaystävää, joka oli auttamassa itsensä pulaan saattanutta kaveriamme.

Olen nähnyt "välisuhdemiehen", ja pysyin hyvin tyynenä, vaikka hän minua tuijottikin piinaavan kauan (yhdessä vaimonsa kanssa!). Olin lapsellisen tyytyväinen, että olin laittautunut ja parhaimmillani sinä iltana, olinhan poikaystäväni kanssa liikkeellä.

Tuosta poikaystävä-nimityksestä on minua moitittu. En kutsu häntä oikeasti sillä tavalla, vaikka voisinkin, sillä hän on minut joskus esitellyt tyttöystävänään. Täällä se on kuitenkin hyvä sana, koska en missään tapauksessa halua kutsua häntä samalla nimityksellä kuin välisuhdettani.

Joku oli poiminut "tiedon", että pohdiskelen raskautta ja synnyttämistä. Se on totta. Olen laskujeni mukaan neljättä päivää myöhässä, mutta se ei välttämättä tarkoita yhtään mitään. Se sai mut kuitenkin tajuamaan, että jos ja kun joskus olen raskaana, on se vauva sitten ulos synnytettävä, enkä kipukammoisena usko siitä selviäväni. Tarkoitus ei olisi edetä tässä järjestyksessä, vaan rauhassa vahvistaa suhdetta, mennä kihloihin (please darling) ja viettää ihanat häät ja vasta sitten ajatella lapsia.

Juuri nyt poden vielä kipeää nilkkaani, jonka onnistuin nyrjäyttämään jokin aika sitten. Tässä siis koottuna pieni elämäni viime ajoilta.

Kommentit (217)

Vierailija
101/217 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko poikaystävä vielä suuttunut ja miten selitti käytöksen sängyssä?

Vierailija
102/217 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos taas ei yhtään kiinnosta, toivotan sulle oikein mukavaa päivää muissa merkeissä! Olen ollut näköjään puheenaiheena joissakin ketjuissa olematta itse läsnä (Nimellä muru on minua niissä kutsuttu. En nyt puutu siihen nimeen sen enempää.). Elämä on pieniä töyssyjä ja pitkää tasaista. Olen hätäillyt kadonnutta poikaystävää, joka oli auttamassa itsensä pulaan saattanutta kaveriamme. Olen nähnyt "välisuhdemiehen", ja pysyin hyvin tyynenä, vaikka hän minua tuijottikin piinaavan kauan (yhdessä vaimonsa kanssa!). Olin lapsellisen tyytyväinen, että olin laittautunut ja parhaimmillani sinä iltana, olinhan poikaystäväni kanssa liikkeellä. Tuosta poikaystävä-nimityksestä on minua moitittu. En kutsu häntä oikeasti sillä tavalla, vaikka voisinkin, sillä hän on minut joskus esitellyt tyttöystävänään. Täällä se on kuitenkin hyvä sana, koska en missään tapauksessa halua kutsua häntä samalla nimityksellä kuin välisuhdettani. Joku oli poiminut "tiedon", että pohdiskelen raskautta ja synnyttämistä. Se on totta. Olen laskujeni mukaan neljättä päivää myöhässä, mutta se ei välttämättä tarkoita yhtään mitään. Se sai mut kuitenkin tajuamaan, että jos ja kun joskus olen raskaana, on se vauva sitten ulos synnytettävä, enkä kipukammoisena usko siitä selviäväni. Tarkoitus ei olisi edetä tässä järjestyksessä, vaan rauhassa vahvistaa suhdetta, mennä kihloihin (please darling) ja viettää ihanat häät ja vasta sitten ajatella lapsia. Juuri nyt poden vielä kipeää nilkkaani, jonka onnistuin nyrjäyttämään jokin aika sitten. Tässä siis koottuna pieni elämäni viime ajoilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/217 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vain sitä että murun jutut ovat niin hiton ärsyttäviä. Tottakai sinkut saa harratsaa seksiä, mutta kannataako oikeesti sinkkunakaan antaa kenelle tahansa ja miten tahansa? "ME nyt vähän niin ja näin ja hädintuskin tajusin mitä tapahtuu mut ookoo, kai se saa mua panna jos panettaa". Saa sinkkukin arvostaa itseään kuitenkin...

Vierailija
104/217 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketä ne neljä ovat? AP, poikaystävä, exä ja... vaimo??

Vierailija
105/217 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs nukuin huonosti. Joku luupää koitti soittaa mulle 23 jälkeen ja olin jo nukkumassa. Enpä sitten enää oikein saanut nukuttua... höh. Nyt on kurkkukin hieman kipee eikä lenkille ole asiaa. :(

Hyvä että M näki sut parhaimmillas. Näkee hänkin että olet päässyt yli ja jatkat lämääsi etkä haikaile hänen peräänsä. Ja vielä jos seurassasioli poikaystäväsi, niin avot! :)

Olet kyllä harvinaisen vahva jos olet pystynyt olemaan vastaamatta M.n viesteihin. Itsestäni en tiedä olisinko pystynyt. Ja sekös sitä varmasti ärsyttää. Mitä noissa sen viesteissä on, onko pelkkää tapailu ehdotusta? Vai onko sekstistisiä?

Alkoiko sulla tänään työt? Mukavaa alkanutta viikkoa!

Reissulainen :)

Vierailija
106/217 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jotain tapahtunut? Kuule, onko sulla vielä se mun meiliosoite muistissa? Jos haluat keskustella, ota ihmeessä yhteyttä. Voin koittaa auttaa ja kertoa omia elämän tapahtumia, mitä en täällä viitsi laittaa.

Voi kun sulla olisi nyt kaikki hyvin! Täältä saat liikaa paskaa niskaasi!! Ethän ollut tuon yhden viestiketjun aloittaja, jossa poikaystävä oli pettänyt?

Terkuin,

Reissulainen :)

Vierailija
107/217 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja elämään tasaista, lempeää ja leppoisaa arkea ja jättää ikävyydet taakseen, saattaa yllättyä. Kun on kuvitellut kävelevänsä päivä päivältä kauemmaksi vastoinkäymisistään, niin kauas, että siitä näkyy enää ääriviivat, huomaa, että se onkin kävellyt toista kautta vastaan. Eikä siinä ole enää yksin tai kaksin, vaan kolmas ja neljäs päättävätkin puolestasi ja taas ollaan siinä mistä lähdettiin. Sekään ei riitä,että päättää kantaa toisen murheet hänen puolestaan ja säästää hänet niiltä. Elämä ei taidakaan olla reilua, edes loppujen lopuksi. ap

Kuka osaa tulkita?

Vierailija
108/217 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reissulainen täällä. Onhan sulla kaikki kunnossa? Olen huolissani nyt. Voitko laittaa tähän kuittauksen, onko kaikki hyvin.

Jos et pysty asiasta puhumaan ystävillesi, meilaa mulle henk koht. Autan oikeesti mielelläni. :))

Vierailija
109/217 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin kyllä, että jonkun mielestä oli huvittavaa tuo lauseeni. Ehkä hän ei tiennyt, mistä oli kyse, tai ehkä kaikki minussa on huvittavaa.

Juuri nyt en oikein jaksa tuntea kauheasti sympatiaa vaimoa kohtaan. Hän olisi voinut lopettaa kaiken aikaisemmin ja lopputulos olisi voinut olla toinen. Mä voisin olla ihan eri elämäntilanteessa, eri kokemuksilla varustettu. Tuntuu, että he kaksi pettivät minua. Ehkä sitten myöhemmin ymmärrän taas häntäkin, kuka tietää.

Mun asunnossani on kaadettu seiniä, joten neliöitä on huonemäärään nähden aika paljon. En viitsi tarkkaa kuvausta antaa kämpästä :) Tänne mahtuu hyvin minä, yksi mies ja mun vaatteeni ja kenkäni.

ap

jotta sinä et olisi joutunut kärsimään?!?

Onpa sinun ajattelumaailmasi erikoinen.

Mitä vaimon olisi pitäyt tehdä estääkseen sinua vielä lempimästä miestään Mickeä, Mickeä kuvaamasta panoanne, sinua vielä kerran avaamasta oveasi ja Mickeä raiskaamasta sinua sen jälkeen kun olit jo saanut tietää Micken olevan ukkomies?

Olisiko auttanut, jos vaimo olisi soittanut sinulle ja pyytänyt ettet enää tapaa hänen miestään? Olisiko se sinua estänyt, ihan oikeasti?

Sinä valitsit ja jouduit kärsimään, turha nyt vaimoa syyttää.

Vierailija
110/217 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että nyt, vihdoin, koko höskä on takanapäin. Soppaa piti kerran vielä hämmentää, vaikka en millään olisi sitä halunnut. Olen mm. joutunut kohtaamaan rouvan ja poikaystäväni on tehnyt mielipiteensä hyvin selväksi. Meni vähän tyylittömäksi, ja koko episodi talvesta asti hävettää mua suunnattomasti. Miksi mun pitikin luopua tasaisesta ja vakavasta ja kuvitella, että kevyt ja pinnallinen olisi jotenkin helpompaa?

Olen lukenut viestejä yllä ja toisestakin ketjusta. Mä en ole se nainen, jota niissä kuvataan. En sinne päinkään. Ihmettelen kovasti, että niinkin voi asiat kuvitella. Mutta sillä ei kai ole niin kauheasti väliä.

Mä olen viettänyt tänään hemmottelupäivää. Mulla on tapana, kun joku asia ottaa päähän, mennä kampaajalle tai johonkin hoitolaan ja ostaa jotain ihanaa ihan vain itselleni. Auttaa hyvin :)

Mulla on ystäviä, joille voin puhua. Sillä, että en kenellekään puhu kaikkea, tarkoitan, että yksityiskohtia jätän kertomatta. En esimerkiksi kerro rakkaani yksityisasioita tai sellaisia, jotka ovat liian "omia". Mä olen voinut kertoa ystävälle asioita ja tapahtumia pääpiirteittäin, esim. että joku on satuttanut mua ja mä en halunnut sitä, mutta en sitä, että mä itkin sen suuhun. Ymmärtääköhän tästä eron? Jotain mä jätän itselleni. On ollut kuitenkin verrattoman mukavaa jutella ihan tuntemattomana asioista täällä, kun olen saanut niitä asiallisiakin vastauksia, joissa ei vedetä mutkia suoriksi eikä ylitulkita. Täällä en taas ole kertonut muusta elämästäni, vaan niistä pienistä rippusista vain. Missään muualla tuntemattomuus ei kai olisi mahdollista.

ap

Reissulainen täällä. Onhan sulla kaikki kunnossa? Olen huolissani nyt. Voitko laittaa tähän kuittauksen, onko kaikki hyvin. Jos et pysty asiasta puhumaan ystävillesi, meilaa mulle henk koht. Autan oikeesti mielelläni. :))

Vierailija
111/217 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulla susta! Ja todella huojentavaa, jos nyt olisi koko skeida takanapäin. Missä tilanteessa kohtasit rouvan? Tiesikö hän miehensä tekemisistä ja millä mielellä rouva oli? Olikopelottava/jännittävä tilanne?

Voi, toivotaan että saatte nyt jatkaa puhtaalta pöydältä. Eihän muuten poikaystäväsi ole nähnyt viestejäsi koneeltasi, mitä olet kirjoittanut tänne? Tuli vaan mieleen, että oliko poikaystäväsi ottanut yhteyttä rouvaan?

Kiva kuulla susta! :)

Reissulainen

Vierailija
112/217 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä annoin hänelle puhelimeni ja ehdotin, että lukee ne kaikki viestit, myös minun. Hän ymmärsi hyvin, että mä olen passiivinen osapuoli. Hän sanoi sitten, että tämä loppuu nyt sitten tähän. En voi kertoa ihan kaikkea, mutta tapahtumat johtivat siihen, että rouva otti minuun yhteyttä, sanoi, että M on kerjännyt ilmeisesti verta nenästään, ja hänellä oli miljoona kysymystä, joista muutamaan suostuin vastaamaan. Tilanne oli tukala. Hän oli tiennyt minusta jo pitkän aikaa.

ap

Vierailija
113/217 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä että poikaystäväsi on nyt tietoinen kaikesta ja sinä olet ollut rehellinen. Nyt pystytte jatkamaan puhtaalta pöydältä. Oli varmasti tuskaista, mutta todella hyvä että rouvakin tietää kaiken nilkistä miehestään. Niin kuuluukin olla. Pystyyköhän luottamaan mieheensä enää? Oliko M puhunut sinusta aiemmin vaimolleen, vai saiko itse urkittua puhelimesta tms?

Oliko rouva vihainen sulle, vai syyttikö tapahtumista pelkästään miestään. Saitko häneltä mitään sympatiaa? Ottiko poikaystäväsi yhteyttä rouvaan itse, vai M.n? Jos otti, niin kyllä teki mielestäni fiksusti. Juuri noin välittävän kuuluukin toimia.

Virheistä oppii, niin opit myös tästäkin. En usko että enää kovin helposti hairahdat raiteilta, kun tiedät nyt mitä olisit voinut menettää. Kokonaisen vankan ja luotettavan parisuhteen ja rakkaan ihmisen.

Ihania uutisia että nyt alkaa helpottaa. Onko M vielä tuon jälkeen ottanut yhteyttä? Hitto mikä nilkki!

Onneksi sinä olet kaiken tuon yläpuolella! Ihanaa sunnuntaita teille kyyhkyläiset!

Terkuin, reissulainen :)

Vierailija
114/217 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ihmistä tietää että kolmatta vedätetään, niin tää kolmas on se syyllinen? En näe että ap syyttää vaimoa vaan toivoo että asiat olisivat menneet toisin.Kun kerran vaimon oli nyt pakko ottaa yhteyttä niin yhtä hyvin hän olisi voinut tehdä sen aikaisemmin eli heti kun sai tietää.

Vierailija
115/217 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeastaan sen aikakaan, mutta jos mä kerran vielä vastaan syytöksiin. On taas ymmärretty lahjakkaasti väärin, ehkä syy on tekstini.

En ole kuvitellut, että pyöritän ihmisiä, vaan että oman elämäni langat ovat käsissäni. Siinä on iso ero.

En syytä vaimoa mistään. Toivon, että kaikki olisi mennyt eri tavalla, alusta asti. Jos en olisi ryhtynyt suhteeseen, jos olisin suhtautunut siihen vakavammin, Jos olisin tiennyt, että hän on naimisissa, jos vaimo ei olisi hiljaa jäänyt odottamaan, että suhde päättyy, jos hän ei olisi ihmetellyt, miten se kestääkin niin kauan, jos olisin lopettanut suhteen yksinkertaisemmin, ilman viimeistä tapaamista, jos en vielä sen jälkeen olisi antanut mahdollisuutta selittää ajatuksiaan ja hakea tavaroitaan ja avannut sitä ovea, jos mies olisi jättänyt mut rauhaan sen jälkeen, jos vaimo olisi jättänyt mut rauhaan eikä etsinyt minua käsiinsä, niin kuin minä olin suojellut häntä monta kuukautta, jos jos jos... Niin nyt kaikki olisi toisin.

Mä tiedän, että M teki väärin vaimoaan kohtaan. Monta kuukautta mä halusin olla ainoa kärsijä, kantaa sen vaimonkin puolesta, jotta häneen ei sattuisi. Ja samaan aikaan, silloin kun mä olin ollut autuaan tietämätön mistään, hän on tiennyt. Hän ei ole minulle mitään velkaa, mutta hänellä ei ole oikeutta vielä kerran, omasta puolestaan tulla vääntämään veistä haavassa. Mä en tehnyt sitä hänelle, vaan hänen miehensä, joka on ainoa syyllinen. Mutta muhun sattuu äärettömän paljon se, että kun mä kerroin, mitä suhteen lopuksi tapahtui, hän näki senkin tilanteen uhrina itsensä.

Sitten, kun kaikki paha on takana, mä voin varmasti ajatella taas niin kuin ajattelin ennen vaimon tapaamista, mutta nyt hän teki sen vaikeaksi. Mä toivon hänelle vain hyvää, että hänen rakkautensa riittää ja että hänen voimansa riittävät. Mä olisin vain halunnut olla jo rauhassa.

ap

Vierailija
116/217 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyttäjät ovat naisia, jotka pelkää hulluina, että heidän miehensä pettää heitä kauniin, viehättävän nuoren naisen kanssa. He näkevät jokaisen sellaisen uhkana eivätkä luota miehiinsä. On uskomattoman julmaa sanoa että se mitä lopuksi tapahtui olisi omien valintojen tulos.Tekijä on syyllinen, ei kukaan muu.

Vierailija
117/217 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä valitsit toisin, sait köniisi ja syyttelet nyt kaikkia muita omista valinnoistasi.

--

Yritä oppia ottamaan vastuu omista valinnoistasi

Näinkö kirjoittaa toinen nainen raiskatulle naiselle? "Sait köniisi"? "Vastuu omista valinnoista"? Olisi oikein, että seuraava, joka raiskataan, on tällä tavalla ajatteleva ihminen. Oppisi hänkin ottamaan vastuun valinnoistaan.

Vierailija
118/217 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin kyllä, että jonkun mielestä oli huvittavaa tuo lauseeni. Ehkä hän ei tiennyt, mistä oli kyse, tai ehkä kaikki minussa on huvittavaa. Juuri nyt en oikein jaksa tuntea kauheasti sympatiaa vaimoa kohtaan. Hän olisi voinut lopettaa kaiken aikaisemmin ja lopputulos olisi voinut olla toinen. Mä voisin olla ihan eri elämäntilanteessa, eri kokemuksilla varustettu. Tuntuu, että he kaksi pettivät minua. Ehkä sitten myöhemmin ymmärrän taas häntäkin, kuka tietää. Mun asunnossani on kaadettu seiniä, joten neliöitä on huonemäärään nähden aika paljon. En viitsi tarkkaa kuvausta antaa kämpästä :) Tänne mahtuu hyvin minä, yksi mies ja mun vaatteeni ja kenkäni. ap

joiden takia ovat päättäneet arjen jakaa, ja näistä perheenjäsenistä vaimo olisi sinulle halunnut kertoa. En ymmärrä miksi sysäät vastuun suhteenne lopettamisesta vaimolle! Eiköhän Micke olisi vaimon kielloista huolimatta järjestänyt lounastuntipanoja, ei vaimo voi olla työpaikalla vahtimassa. Eikös sillä Mickellä ole mitään vastuuta? Ja nyt, kun paljastui, että sinua on huijattu, etkä olekaan se kuvitelmiesi nainen joka pyörittää muita, kehtaat esittää, että "he kaksi pettivät minua". Näkemyksesi on uskomattoman itsekeskeinen. Toivon, että vaimo pääsee jaloilleen ja onnistuu vielä rakentamaan itselleen onnellisen elämän.

Vierailija
119/217 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan ettei vaan jutusteltu mukavia.

Vierailija
120/217 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Veikkaan ettei vaan jutusteltu mukavia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän