Vaihdan kanssasi ajatuksia ja kuulumisia, jos sattuu kiinnostamaan :)
Jos taas ei yhtään kiinnosta, toivotan sulle oikein mukavaa päivää muissa merkeissä!
Olen ollut näköjään puheenaiheena joissakin ketjuissa olematta itse läsnä (Nimellä muru on minua niissä kutsuttu. En nyt puutu siihen nimeen sen enempää.).
Elämä on pieniä töyssyjä ja pitkää tasaista. Olen hätäillyt kadonnutta poikaystävää, joka oli auttamassa itsensä pulaan saattanutta kaveriamme.
Olen nähnyt "välisuhdemiehen", ja pysyin hyvin tyynenä, vaikka hän minua tuijottikin piinaavan kauan (yhdessä vaimonsa kanssa!). Olin lapsellisen tyytyväinen, että olin laittautunut ja parhaimmillani sinä iltana, olinhan poikaystäväni kanssa liikkeellä.
Tuosta poikaystävä-nimityksestä on minua moitittu. En kutsu häntä oikeasti sillä tavalla, vaikka voisinkin, sillä hän on minut joskus esitellyt tyttöystävänään. Täällä se on kuitenkin hyvä sana, koska en missään tapauksessa halua kutsua häntä samalla nimityksellä kuin välisuhdettani.
Joku oli poiminut "tiedon", että pohdiskelen raskautta ja synnyttämistä. Se on totta. Olen laskujeni mukaan neljättä päivää myöhässä, mutta se ei välttämättä tarkoita yhtään mitään. Se sai mut kuitenkin tajuamaan, että jos ja kun joskus olen raskaana, on se vauva sitten ulos synnytettävä, enkä kipukammoisena usko siitä selviäväni. Tarkoitus ei olisi edetä tässä järjestyksessä, vaan rauhassa vahvistaa suhdetta, mennä kihloihin (please darling) ja viettää ihanat häät ja vasta sitten ajatella lapsia.
Juuri nyt poden vielä kipeää nilkkaani, jonka onnistuin nyrjäyttämään jokin aika sitten. Tässä siis koottuna pieni elämäni viime ajoilta.
Kommentit (217)
toiseen mieheen, koska entinen elämä alkoi tuntua tylsältä. En tajunnut, että tylsä voi tarkoittaa, että silloin kaikki on jo hyvin. Sain sitten oikein kunnolla nenilleni siinä suhteessa. Mä sain palata entiseen suhteeseen ja olen siitä ikikiitollinen.
ap
mietin kaiken jättämistä, pois lähtemistä. Miten sinä kurkistit aidan taakse? T.
Keskustelija
Melko ikävästi nimität häntä/elämää hänen kanssaan tylsäksi.
toiseen mieheen, koska entinen elämä alkoi tuntua tylsältä.
Eikö mies enää sytyttänyt? Kaipasitko intohimoa vai olivatko arkirutiinit tylsiä ja kaipasit vaihtelua niihin, mies ei?
Jos seksi tökki, mikä sytytti kipinän uudelleen? Se sivuseikkailuko? Ovatko asiat muuttuneet vai oletko nyt vain tyytyväinen niihin?
Ei miehessä mitään vikaa ollut eikä hän se tylsä ollut. Elämäkin oli ihan hyvää, sellaista kuin kaikilla lähipiirissämme ja se se kai sitten minut liikkeelle laittoi, kun tilaisuus käveli eteen tai oikeastaan jahtasi perässä. Ehkä tylsä ei ole ihan oikea sana.
ap
toiseen mieheen, koska entinen elämä alkoi tuntua tylsältä. En tajunnut, että tylsä voi tarkoittaa, että silloin kaikki on jo hyvin. Sain sitten oikein kunnolla nenilleni siinä suhteessa. Mä sain palata entiseen suhteeseen ja olen siitä ikikiitollinen. ap
mietin kaiken jättämistä, pois lähtemistä. Miten sinä kurkistit aidan taakse? T. Keskustelija
Melko ikävästi nimität häntä/elämää hänen kanssaan tylsäksi.
Seksi oli hyvää, on edelleen. Nyt ehkä vielä parempaa kuin aikaisemmin. Oli suvantovaihe ja sitten tapasin toisen miehen, joka vei mut ns. suuriin seikkailuihin. Sitten tuli ero siitä toisesta miehestä ja nykyinen mieheni oli siinä, ei ollut edes häipynyt kokonaan. Hän halusi edelleen minut ja minua ja mun oli helppo antaa hänen tulla ja olla. Tajusin, että se hyvä tunne tuntui sydämessä, kun se edellinen suhde tuntui vatsanpohjassa. Ja tämä tunne on paljon isompi.
Sivuseikkailu ei parantanut mitään, pahensi vain, koska olin aika lyöty sen jälkeen ja toivun edelleen, mutta osaanpa nyt arvostaa oikeita asioita. Asiat ovat muuten ennallaan, mutta me ymmärrämme, että olemme tässä nyt yhdessä, emmekä vain ole itsestäänselvästi.
ap
toiseen mieheen, koska entinen elämä alkoi tuntua tylsältä.
Eikö mies enää sytyttänyt? Kaipasitko intohimoa vai olivatko arkirutiinit tylsiä ja kaipasit vaihtelua niihin, mies ei? Jos seksi tökki, mikä sytytti kipinän uudelleen? Se sivuseikkailuko? Ovatko asiat muuttuneet vai oletko nyt vain tyytyväinen niihin?
ap
on sulle niin nounou, kun kerran oot jo tehnyt sitä exän kanssa? Tapahtuko siinä jotain?
Olen kyllä kehittänyt aika hyvän muru-tutkan.
Vielä kun pääsisin irti tästä henkisestä masokismista, ja pystyisin jättämään nää avaukset lukematta.
Tajusin, että se hyvä tunne tuntui sydämessä, kun se edellinen suhde tuntui vatsanpohjassa. Ja tämä tunne on paljon isompi.
Sivuseikkailu ei parantanut mitään, pahensi vain, koska olin aika lyöty sen jälkeen ja toivun edelleen, mutta osaanpa nyt arvostaa oikeita asioita. Asiat ovat muuten ennallaan, mutta me ymmärrämme, että olemme tässä nyt yhdessä, emmekä vain ole itsestäänselvästi.
Kunpa tuon voisi sisäistää ilman sitä sivuseikkailua. Tiedän tuon jo, mutta se tunne siellä vatsanpohjassa on niin voimakas... Tosin sellaisina tosi huonoina hetkinä sen ihanan kumppanin arvon kyllä tajuaa nytkin. Vaara on silloin, kun menee pitkään kaikki asiat tasaisen hyvin... Eikä sitä epäonneakaan kuitenkaan toivo. Ahdistavaa.
T. Keskustelija
Olen kyllä kehittänyt aika hyvän muru-tutkan. Vielä kun pääsisin irti tästä henkisestä masokismista, ja pystyisin jättämään nää avaukset lukematta.
Voithan sä tulla pätemään paremmuudellasi.
Olen kyllä kehittänyt aika hyvän muru-tutkan. Vielä kun pääsisin irti tästä henkisestä masokismista, ja pystyisin jättämään nää avaukset lukematta.
Turhaudun, enkä ymmärrä miksi hemmetissä murun on pakko tulla tänne koko ajan kirjoittamaan kuulumisiaan.
En ymmärrä miksi hänelle on niin tärkeää olla tunnettu täällä, että ihmiset tietävät mitä hänelle kuuluu.
Lähes päivittäin tulee murun aloituksia....
Ainut yhtä huomionkipeä täällä on psykomamma.
enkä mieti, mitä muualla on, on se tunne löytynyt sieltä vatsanpohjastakin. En voi sanoa tietysti muiden elämästä, miten kuuluu olla
ap
Tajusin, että se hyvä tunne tuntui sydämessä, kun se edellinen suhde tuntui vatsanpohjassa. Ja tämä tunne on paljon isompi. Sivuseikkailu ei parantanut mitään, pahensi vain, koska olin aika lyöty sen jälkeen ja toivun edelleen, mutta osaanpa nyt arvostaa oikeita asioita. Asiat ovat muuten ennallaan, mutta me ymmärrämme, että olemme tässä nyt yhdessä, emmekä vain ole itsestäänselvästi.
Kunpa tuon voisi sisäistää ilman sitä sivuseikkailua. Tiedän tuon jo, mutta se tunne siellä vatsanpohjassa on niin voimakas... Tosin sellaisina tosi huonoina hetkinä sen ihanan kumppanin arvon kyllä tajuaa nytkin. Vaara on silloin, kun menee pitkään kaikki asiat tasaisen hyvin... Eikä sitä epäonneakaan kuitenkaan toivo. Ahdistavaa. T. Keskustelija
Ensinnäkään mä en käy täällä päivittäin, mutta sinä kai käyt, koska miten muuten voisit sellaista epäillä. Olen välillä viikkoja poissa. Luin palstaa ja löysin itseäni koskevia aloituksia, joten siksi tämä aloitus. Minä toivoisin, että mahdollisimman moni olisi täällä persoonana. Mutta eihän sun tarvitse lukea, hyvä ihminen.
ap
Turhaudun, enkä ymmärrä miksi hemmetissä murun on pakko tulla tänne koko ajan kirjoittamaan kuulumisiaan. En ymmärrä miksi hänelle on niin tärkeää olla tunnettu täällä, että ihmiset tietävät mitä hänelle kuuluu. Lähes päivittäin tulee murun aloituksia.... Ainut yhtä huomionkipeä täällä on psykomamma.
Ensinnäkään mä en käy täällä päivittäin, mutta sinä kai käyt, koska miten muuten voisit sellaista epäillä. Olen välillä viikkoja poissa. Luin palstaa ja löysin itseäni koskevia aloituksia, joten siksi tämä aloitus. Minä toivoisin, että mahdollisimman moni olisi täällä persoonana. Mutta eihän sun tarvitse lukea, hyvä ihminen.
ap
Turhaudun, enkä ymmärrä miksi hemmetissä murun on pakko tulla tänne koko ajan kirjoittamaan kuulumisiaan. En ymmärrä miksi hänelle on niin tärkeää olla tunnettu täällä, että ihmiset tietävät mitä hänelle kuuluu. Lähes päivittäin tulee murun aloituksia.... Ainut yhtä huomionkipeä täällä on psykomamma.
Parempaa viihdettä tämä on kuin se mitä telkkarista tulee...
Ja selailen ketjuja, luen vähän sieltä sun täältä, joskus kirjoitan jtn, olen jopa muutaman aloituksen tehnyt jos olen jtn tiettyä miettinyt johon haluan ihmisten vastaavan kokemuksillaan jos Google ei auta, mutta minulle (eikä juurikaan kenellekään muulle) ole tärkeää olla tunnistettava persoona täällä.
Se että sinusta on tärkeää olla tunnistettava, kertoo sinusta kyllä jotain...
Ei tarvitse lukea ei, sen takia sanoinkin että olisi hyvää jos pääsisin eroon henkisestä masokismistani, ja voisin jättää ärsyttävät aloituksesi avaamatta.
Eikö sua pelota, että joskus vastaisitkin mulle jotain ja sitten me ikään kuin keskustelisimme ja löytäisimme yhteisymmärryksen? Sitten sä haluaisit tavata mut ja me ystävystyisimme ja pyytäisit minua lapsesi kummiksi ja... ;) Älä ole niin tiukka :)
ap
Ensinnäkään mä en käy täällä päivittäin, mutta sinä kai käyt, koska miten muuten voisit sellaista epäillä. Olen välillä viikkoja poissa. Luin palstaa ja löysin itseäni koskevia aloituksia, joten siksi tämä aloitus. Minä toivoisin, että mahdollisimman moni olisi täällä persoonana. Mutta eihän sun tarvitse lukea, hyvä ihminen. ap
Parempaa viihdettä tämä on kuin se mitä telkkarista tulee... Ja selailen ketjuja, luen vähän sieltä sun täältä, joskus kirjoitan jtn, olen jopa muutaman aloituksen tehnyt jos olen jtn tiettyä miettinyt johon haluan ihmisten vastaavan kokemuksillaan jos Google ei auta, mutta minulle (eikä juurikaan kenellekään muulle) ole tärkeää olla tunnistettava persoona täällä. Se että sinusta on tärkeää olla tunnistettava, kertoo sinusta kyllä jotain... Ei tarvitse lukea ei, sen takia sanoinkin että olisi hyvää jos pääsisin eroon henkisestä masokismistani, ja voisin jättää ärsyttävät aloituksesi avaamatta.
Eikö sua pelota, että joskus vastaisitkin mulle jotain ja sitten me ikään kuin keskustelisimme ja löytäisimme yhteisymmärryksen? Sitten sä haluaisit tavata mut ja me ystävystyisimme ja pyytäisit minua lapsesi kummiksi ja... ;) Älä ole niin tiukka :)
ap
Ensinnäkään mä en käy täällä päivittäin, mutta sinä kai käyt, koska miten muuten voisit sellaista epäillä. Olen välillä viikkoja poissa. Luin palstaa ja löysin itseäni koskevia aloituksia, joten siksi tämä aloitus. Minä toivoisin, että mahdollisimman moni olisi täällä persoonana. Mutta eihän sun tarvitse lukea, hyvä ihminen. ap
Parempaa viihdettä tämä on kuin se mitä telkkarista tulee... Ja selailen ketjuja, luen vähän sieltä sun täältä, joskus kirjoitan jtn, olen jopa muutaman aloituksen tehnyt jos olen jtn tiettyä miettinyt johon haluan ihmisten vastaavan kokemuksillaan jos Google ei auta, mutta minulle (eikä juurikaan kenellekään muulle) ole tärkeää olla tunnistettava persoona täällä. Se että sinusta on tärkeää olla tunnistettava, kertoo sinusta kyllä jotain... Ei tarvitse lukea ei, sen takia sanoinkin että olisi hyvää jos pääsisin eroon henkisestä masokismistani, ja voisin jättää ärsyttävät aloituksesi avaamatta.
siis vastailenhan sinulle nytkin, keskustellaan siis.
Sanoinkin jo että minulle on kehittynyt aika tarkka muru-tutka, kun vielä vaan oppisin olemaan lukemaat tekstejäsi, koska koko olemuksesi, tai sanotaanko netti-persoonasi, ärsyttää minua vain ihan käsittämättömän paljon.
paitsi "huomionhakuisuus". Tuolla vastaamisella tarkoitin kyllä asioista keskustelua enkä vain minun moittimistani. Se on aika yksipuolista.
ap
että kyllä sä onnistut mun mieleni ihan hyvin pahoittamaan? Saatko siitä hyvitystä ja tyydytystä?
ap
takertuvuus ja yksinkertaisuus.
Olet ennenkin huudellut tuota yksinkertaistasi. Ei oma tekstisi anna yhtää fiksumpaa kuvaa, päinvastoin.
"Reissulainen" täällä. Muistatko vielä? Kiva kuulla että sulla menee hyvin. :))
toiseen mieheen, koska entinen elämä alkoi tuntua tylsältä. En tajunnut, että tylsä voi tarkoittaa, että silloin kaikki on jo hyvin. Sain sitten oikein kunnolla nenilleni siinä suhteessa. Mä sain palata entiseen suhteeseen ja olen siitä ikikiitollinen.
ap