Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä en ymmärrä miksi ihmiset tykkäävät olla mökillä!

Vierailija
07.08.2012 |

Meillä mies haluaisi ostaa kesämökin. Joka kesä ollaan oltu vuokramökeillä joitakin viikkoja yhteensä.

Onhan mökillä ihan kivaa jos on hyvä keli ja PÄIVÄLLÄ. Yöt on kamalia, suorastaan pelottavia. En koskaan nuku mökillä hyvin, koska pelottaa, kuulen kaikki rasahdukset ja olen varma että joku kävelee kuistilla tai ikkunan takana. Ihan kamalaa.

Jotkut vielä sanovat että lähtevät rentoutumaan mökille!

Meille ei tule ikinä mökkiä.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuista ihmistä pelottaa yöllä metsäneläinten rasahdukset🙄

Hae terapiaa.

Vierailija
22/34 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minäkään toisten mökeissä rentoutuisi enkä nukkuisi hyvin. Oma on ihan eri asia. Minulla on vanhempieni entinen mökki, jossa olen kesät viettänyt natiaisesta saakka, ja se on minulle ihanin paikka maailmassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin talviasuttavaan mökkiini 10 vuotta sitten.

Kerrostalossa en nukkunut yhtään.

Laita korvatulpat jos luonnonäänet häiritsee.

Vierailija
24/34 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään olla mökillä, mutta en yksin. Tarvitsen ihmisiä ympärilleni. Ja tietyt mukavuudet, kuten sisävessan. Inhoan ötököitä, joten parempi, jos hiukan tuulista, niin ei paljon ötököitä.

Käyn melomassa yksinkin, tuijotan veden pintaa, todella rentouttavaa.

Vierailija
25/34 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauha ja tietyt rutiinit, kuten saunominen, grillaaminen ja uiminen. Voi unohtaa murheet hetkeksi.

Vierailija
26/34 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaikenlaista puuhasteltavaa mitä kaupungissa ei ole. Rauhaa mitä kaupungissa ei ole. Kysyisin ennemminkin mitä järkeä on olla kaupungissa? Käyt töissä että voit ostaa sisältöä elämääsi? Minäkin teen näin, mutta en silti näe siinä paljoakaan positiivisia puolia.

Vierailija
27/34 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lissulissu kirjoitti:

Et yhtään? Ihan pikkuisen liioittelet.

Vierailija
28/34 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ymmärrä, miksi sinä et tykkää olla mökillä. Tässä on nyt sitten kaksi uíhmistä, jotka eivät ymmärrä toisiaan. Mutta toisaalta, ei tämä haittaa minua lainkaan. Toisin kuin todennäköisestii harmittaa miestäsi, joka haluaa mökin ja jota ei vaimo ymmärrä.

Vierailija
29/34 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lissulissu kirjoitti:

Et yhtään? Ihan pikkuisen liioittelet.

Asuin kerrostalossa vain 2kk. Kävin vkonloput mökillä nukkumassa.

Vierailija
30/34 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Pimeässä mielikuvitus ottaa vallan, eikä pysty enää olemaan järkevä aikuinen. Minä olen 44 enkä yöllisillä vessareissuilla katso peileihin, sänkyynkin menen pitkällä loikalla. Järki sanoo ettei sängyn alla ole kuin pölyä ja peilistä näkyy vain oma naama, mutta öisin järjen äänen jyrää lapsen pelot. Tilannetta ei todellakaan parantanut kun exäni aikoinaan tuli huomaamatta perässä kylppäriin juuri silloin, kun rohkaistuin kädet pestyäni katsomaan peiliin.. ja takanani olikin joku! Huutoni herätti varmaan koko naapuriston eikä hämmentynyt exäni luultavasti tänäkään päivänä ymmärrä, mitä teki väärin.

Vierailija
31/34 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän jollain tasolla, miksi jotkut tykkää olla mökillä, mutta itselleni se olisi aivan kamalaa.

Mä en halua viettää lomiani ahtaissa tiloissa, huonoilla ruoanlaitto mahdollisuuksilla ja hoitaa sitä superärsyttävää pakkaus/purku rumbaa, mitä se reissaaminen aiheuttaa. Hyh, ajatuskin ahdistaa. Sitten pitäisi vielä pitää siitä huolta, lomat menisikin sitä työleiriä pyörittäessa. Ei kiitos ikinä.

Hankin itselleni kodin jossa viihdyn  ja unelmien lomakohde on olla rauhassa kotona <3

Vierailija
32/34 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsee eroon muista ihmisistä, mikäs sen parempaa? Aseita kannattaa aina hamstrata mökkimurtautujien varalta. Ja lapio, että ruumiit voi haudata lähimetsään.

Vierailija
33/34 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme pk-seudulla. Meillä on 20 vuotta ollut mummonmökki maalla, eli k+oh alhaalla ja yläkerrassa vintti rempattu oston jälkeen, = kaksi makkaria. Sisävesiä ei ole eikä tule. Ulos kyllä menevät, viemäri ja sakokaivo laitettiin aikoinaan. Uppopumpulla saa veden saunalle ja tänä kesänä laitetaan kesävesi ja läpivirtauslämmitin sinne, kun meillä on kaksi teinityttöä. Kuistille on tehty vessa eli sähköpolttokakkala. Huussikin on. Teinienkin viihtymistä on huomioitu: pelit ja vehkeet, iso leikkimökki/vierasmaja, tramppa, fillarit ym. löytyy.

Nautin mökillä hiljaisuudesta, pihasaunasta, puutarhahommista ja luonnossa liikkumisesta. Osittaisena etätyöläisenä ( kesällä pe ja ma) ajelen mökille koiran kanssa jo torstaisin, mies tulee perjantaisin tyttöjen kanssa., mulla on ruuat valmiina, senkun laittaa saunan lämpenemään.

Yksinkertaisesti nollaan työstressin. Nukunkin paremmin kuin kotona, ei liikennettä, lentomelua..koirallekin kiva kun saa olla isolla aidatulla pihalla irti. Tontti on 2,3 ha, ei ole naapuri ihan kyljessä.

Vierailija
34/34 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauha

Puuhastelu

Ei kaipaa telkkua ja muita härpäkkeitä

Lumi jota Etelä - Suomessa ei ole.

Puusauna

Stressittömyys

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi