Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos 21 v mies ei ole koskaan seurustellut,

Vierailija
06.08.2012 |

soisiko sinulla hälytyskellot? Vai vieläkö normaalia?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repikääpä siitä. Olen (kuulemma) suht komea, tulen toimeen ihmisten kanssa, akateemisesti koulutettu ja vakitöissä, mutta surkea itsetunto ja epävarmuus tehokkaasti torpedoivat kaikki mahdollisuudet lähempään kanssakäymiseen vastakkaisen sukupuolen kanssa.

Paska mäihä, mutta näillä mennään. Parempi tuuri sitten seuraavassa elämässä...

Vierailija
2/28 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repikääpä siitä. Olen (kuulemma) suht komea, tulen toimeen ihmisten kanssa, akateemisesti koulutettu ja vakitöissä, mutta surkea itsetunto ja epävarmuus tehokkaasti torpedoivat kaikki mahdollisuudet lähempään kanssakäymiseen vastakkaisen sukupuolen kanssa.

Paska mäihä, mutta näillä mennään. Parempi tuuri sitten seuraavassa elämässä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu se on!! :)

Vierailija
4/28 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siis paneskellut naisten kanssa. Niin minä ajattelisin jos joku 21v. mies kertoisi ettei ole seurustellut vielä kenenkään naisen kanssa.

Vierailija
5/28 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenties.

Korkea moraali, uskovainen, liian kiireinen harrastusten vuoksi, pienimunainen, tytöt ei kiinnosta eikä pojatkaan, onhan näitä vaihtoehtoja.

Tiedän yhden suvun jossa useita jotka seurustelleet vasta kolmenkympin paikkeilla ekaa kertaa ja sekin vakavasti ja johtanut avioliittoon. Uskovaisia ovat.

Vierailija
6/28 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin jos on asunut maalla, jossa ei juuri ole tapahtumia joissa voisi naisia tavata.

Vierailija
7/28 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän osoittaa pelkästään viisautta, jos on malttanut viettää vapaata poikamieselämää noin pitkään.

Vierailija
8/28 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sitten kukakin pitää normaalina. Joidenkin mielestä on normaalia alkaa panna kaikkea mikä liikkuu jo 14-vuotiaana. Itse pidä sitä aika hälyttävänä.

Vierailija
9/28 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni menetti poikuutensakin vasta 21v. Eka seurustelusuhde alkoi hänen ollessaan 26v.

Minä olin hänen toinen kumppaninsa. Ihan normaali mies tuo on. Viihtyy yksin ja on vähän ujo.

Vierailija
10/28 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
11/28 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ehkä hieman ujo tai epävarma itsestään.

Minä olen itse seurustellut ekaa kertaa yli 20-vuotiaana, samoin mieheni. Tapasimme toisemme vuosia myöhemmin, mutta oli hauska jossain vaiheessa havaita, että kumpikin oli menettänyt "neitsyytensä" 22-vuotiaana.

Vierailija
12/28 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni on tuollainen, mutta niin olen minäkin. Eka vakavampi suhde kummallekin ja alkoi päältä kaksikymppisenä. Ihan normaaleja ihmisiä ollaan, mutta ollaan ehkä enemmän viihdytty oman sukupuolen kaveriporukoissa eikä ole aktiivisesti etsittykään kumppania.

Ihmettelin aina miten ihmiset jaksavat teineistä asti seurustella jatkuvasti, normaaliahan se on, mutta minusta se kaikki aika olisi ollut pois sellaisesta mitä haluaa tehdä itsekseen ja yksin. Tosin nyt sitten kun suhteessa on, on siihen niin sitoutunut ettei tästä esim. lähde vuodeksi yksin reilaamaan.

Vierailija
13/28 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tuossa sitten pitäisi epäillä/olisi pahasti pielessä? Mitä ajattelit tekeväsi asialle?

Vierailija
14/28 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän sattuu asumaan vielä vanhempiensa luona, niin tulee mieleen että on mammanpoika, joka sitten odottaa naiselta samanlaista palvelua kuin kotonaan saa.

Vierailija
15/28 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh 21? Ei juma. Hanki parempaa arvosteltavaa.

T: mies 28 vee

PS. Mun mielestä on ihan järkevää hankkia ammatti ja vaikka jopa tohtorin hattu, jotta voi alkaa miettimään asettumista. Säästyy monelta tuskalta kun ei tarvitse repeillä ympäri maailmaa.

Vierailija
16/28 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuon ikäinen kakara ei vielä ole seurustellut, se on normaalia. Sen sijaan aivopierukello kalkattaa näistä aloituksista.

Vierailija
17/28 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sitten kukakin pitää normaalina. Joidenkin mielestä on normaalia alkaa panna kaikkea mikä liikkuu jo 14-vuotiaana. Itse pidä sitä aika hälyttävänä.

Vierailija
18/28 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakostakin tulee mieleen että tyyppi on uskovainen, pienimunainen tai muuten päässä tai kehossa jotain häikkää.

Aikas hyvät selitykset pitäis olla että tosta vois enää jatkaa...

Vierailija
19/28 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille tämä ketju antaa tärkeän opetuksen: sano tytölle seurustelleesi aiemminkin, vaikka et olisikaan niin tehnyt.

Vierailija
20/28 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurusteli ensimmäisen kerran 22-vuotiaana:) Japoikuutensa menetti vasta sen jälkeen, 23-vutiaana. Ja on todella sosiaalinen ja suosittu tapaus. Sekä hyvännäköinen. Korkea moraali vain, ja ihailen sitä suunnattomasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän