Poikaystäväni haluaa ilmeisesti vauvan :O
Hän vihjasi tänään, että mun ei välttämättä tarvitsisi syödä enää pillereitä. Mistään sellaisesta ei ole puhuttu aikaisemmin tosissaan. Mä en ole ihan siinä vauhdissa, sen aika ei ole vielä.
Mutta kertokaapa viisaammat, tuleeko miehillekin vauvakuume? Luulin, että se koskee vain naisia.
Kommentit (31)
pi**ukuumeen ym. kuumeita, mutta en sitä vauvakuumetta, siis miehillä. Tunnenkohan mä vääränlaisia ihmisiä vai onko ihan sattumaa, tai sitten se on tarkoin varjeltu salaisuus, kun sellaista kuumetta potee.
ap
Vauvan kanssa on paha lähteä seikkailemaan kun muuttuu elämä tylsäksi.
negatiivisia ihmisiä. Heti on miehellä ihan jotain muuta mielessä jos edes vihjaisee haluavansa lapsia. Onkohän nämä niitä mammoja, jotka ovat saaneet ruinata että tehdään lapsi tai sitten ovat jättäneet ehkäisyn salaa pois...??
Ihan normaalia se on, että mieskin haluaa lapsia (tokihan löytyy niitäkin, jotka eivät halua, ihan kuin naisistakin).
Kannattaa nyt tosiaan jutella poikaystävän kanssa asiasta, vaikka lapset eivät olekaan ihan juuri nyt ajankohtaisia. Ei sitten tule mitään yllätyksiä asian tiimoilta.
ex alkoi suunnitteleen lapsia parin kuukauden seurustelun jälkeen. Myöhemmin se sai diagnoosiksi pedofiili. Että mä varmaan juoksisin karkuun...
Mies, joka haluaa lapsen on siis pedofiili. Onpas niitä pedofiileja paljon.....
oli miehellä ihan selvä vauvakuume vuosikausia, olisi halunnut lapsen heti, kun mentiin naimisiin.
Yleisesti ottaen ajattelen, että miehillä voi yhtä lailla olla vauvakuume. teidän tilanteessanne , anteeksi vain, ajattelen, että miehellä on jokin taka-ajatus.
ap
Yleisesti ottaen ajattelen, että miehillä voi yhtä lailla olla vauvakuume. teidän tilanteessanne , anteeksi vain, ajattelen, että miehellä on jokin taka-ajatus.
Miten tämä liittyy aiheeseen?
ap
Pyllyseksiä
Älä hankkiudu nyt raskaaksi, vaikka se romanttiselta voikin tuntua. Toipumisesi on edelleen kesken eikä siihen tilanteeseen ole lapsen hyvä syntyä. Tämän sanon paljon enemmän elämää nähneenä naisena, enkä ilkeyttäni.
Älä hankkiudu nyt raskaaksi, vaikka se romanttiselta voikin tuntua. Toipumisesi on edelleen kesken eikä siihen tilanteeseen ole lapsen hyvä syntyä. Tämän sanon paljon enemmän elämää nähneenä naisena, enkä ilkeyttäni.
Mä haluan lapset avioliittoon, mutta senkään aika ei ole vielä. Ihan sitä miehistä aloitetta tässä vain ihmettelin, uusi asia mulle. Ihan hauskaa sinänsä, että minut voi nähdä äitimateriaalina, mutta sen aika ei ole vielä, enkä usko, että mieskään sitä ihan tosissaan hetinyt-mielessä tokaisi. Ja mies hän on, vaikka tässä kutsunkin häntä poikaystäväksi. Oikeassa elämässä toisin. Tosin nuo miehet tuntuvat kypsyvän vähän hitaammin. Nyrjähtäneen nilkan kanssa mulla on aikaa istua sohvalla ja asustaa netissä ja höpötellä tällaisia.
ap