Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko hankkinut lapsia nuorena sillä periaatteella

Vierailija
14.08.2012 |

että lasten saamiselle tulee jossain kohtaa ikä vastaan, mutta ammatin voi hankkia koska vaan?

Mulla oli kaksikin ammattia ja pari vuotta töitä takana kun sain esikoisen 29 vuotiaana, enkä kokenut, että olisin ollut mitenkään liian vanha saamaan niin monta lasta kuin halusin, eli 3.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari vuotta, kun sain kuopukseni 25 vuotiaana. Hän oli kolmas lapsi ja nyt on kivaa, kun olen edelleen nuori, lasten kanssa voi tehdä mitä vain, parin vuoden päästä esikoinen lähtee opiskelemaan, me saadaan miehen kanssa kahdenkeskistä aikaa. Ja oikein odotan sitä, kun saan lapsenlapsia ja voin hoitaa ja hemmotella heitä. Itslleni oli oikea ratkaisu saada lapset nuorena.

Vierailija
2/3 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ja minä vain koimme olevamme valmiita tekemään lapsia nuorella iällä :)

Mutta tottahan tuo on, ammatin saa opiskeltua milloin vain mutta lapsia ajatellen se ikä tulee joskus vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ammatti ja olin töissä ennen kuin sain ekan lapseni 24-vuotiaana juurikin ap:n mainitsemasta syystä. Tarkoitukseni oli kuitenkin vielä jatkossa opiskella yliopistossa johon uskon aikaa löytyvän lapsien jälkeenkin. Mielestäni olisi ollut suurempi menetys olla saamatta lapsia kuin elää hankalasti yhdistettyä opiskelu- ja lapsiperhe-elämää. Tehköön ne lapsia vanhempana jotka tietävät kestävänsä mahdollisen omasta itsestä johtuvan lapsettomuuden. Lapsetonta biletyselämääkin ehdin elää ihan tarpeeksi kauan. Jokainen siis tehköön miten parhaaksi näkee, eikö?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi