Mies joka menee kauemmas kun minä tulen lähelle ja tulee lähelle kun minä menen kauemmas?
Tällainen tanssi meillä on, voiko tästä koskaan tulla mitään hyvää?
Kokemuksia?
Juuri nyt mies on innokas, varmaankin koska hän aistii että olen kiireinen. Vähän aikaa sitten hän sanoi että hänen elämä on sekaisin, eikä hän tiedä mitä hän haluaa ja tämä olisi epäreilua minulle.
Joten olen keskittynyt muihin asioihin. Mutta sitten hän kuitenkin laittaa suht usein viestiä.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Sinua pidetään löysässä hirressä. Mikäs siinä jos viihdyt.
Enhän minä missään ole vaikka hän niin haluaisikin. Tapaan myös muita.
ap
Jos sinua ei heivauttaisi niin et kyselisi täällä.
Olen kokenut saman. Voit leikkiä hänen kanssaan mutta älä mene ihastumaan. Silloin menee tukalaksi.
Vierailija kirjoitti:
Teidän kemiat ei kohtaa
Kyllä kohtaa, eikai tämä muuten olisi jatkunut 8kk. Seksi on aika hyvää.
Toki nykyisellään vasta pari kk. Aikaisemmin tapasimme mutta se ei heti johtanut mihinkään.
ap
Vierailija kirjoitti:
Jos sinua ei heivauttaisi niin et kyselisi täällä.
Olen kokenut saman. Voit leikkiä hänen kanssaan mutta älä mene ihastumaan. Silloin menee tukalaksi.
Kiitos, keskityn tapaamaan erästä toista.
Tämä on lähinnä vahvistusta ajatukselleni.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teidän kemiat ei kohtaa
Toki nykyisellään vasta pari kk. Aikaisemmin tapasimme mutta se ei heti johtanut mihinkään.
ap
Mies näkee sut yleisenä viemärinä. Omaa jotain itsekunnioitusta!
No hän varmaan sanoi totuuden siinä, että hänen oma elämänsä on sekaisin, ei tiedä mitä haluaa ja se olisi epäreilua sinulle.
Onko miehellä takana vaikea ero tms...? Tai voihan kyse olla vaikka mistä muustakin. Ei pysty nyt panostamaan kunnolla uuteen suhteeseen. Tykkää susta kuitenkin ja siksi pitää yhteyttä eikä jollain tasolla haluaisi sua menettääkään, vaikka tietääkin, ettei itse nyt kykene tasa-arvoiseen vastavuoroiseen huomioivaan suhteeseen.
Vaikeaahan tuollainen ees taas huopaaminen olisi sulle pitkän päälle. Hajottaa helposti tuollaisessa ittensä. Että mitä teetkin, niin pidä huoli itsestäs. Toinen ei ole valmis kunnon suhteeseen, eikä itse kannata alkaa sitä kompensoimaan esim.omalla liiallisella joustamisella jne. Että älä anna itsestäsi sinäkään liikoja. Pitää olla tasaveroista. En tiedä, voihan tilanne ajan kanssa muuttua johonkin suuntaan. Vaikea sanoa. Ja kannaattaako sellaista ehkää jäädä odottelemaan sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teidän kemiat ei kohtaa
ap
Eihän näe, meillä on molemminpuolinen kunnioitus.
Vierailija kirjoitti:
No hän varmaan sanoi totuuden siinä, että hänen oma elämänsä on sekaisin, ei tiedä mitä haluaa ja se olisi epäreilua sinulle.
Onko miehellä takana vaikea ero tms...? Tai voihan kyse olla vaikka mistä muustakin. Ei pysty nyt panostamaan kunnolla uuteen suhteeseen. Tykkää susta kuitenkin ja siksi pitää yhteyttä eikä jollain tasolla haluaisi sua menettääkään, vaikka tietääkin, ettei itse nyt kykene tasa-arvoiseen vastavuoroiseen huomioivaan suhteeseen.
Vaikeaahan tuollainen ees taas huopaaminen olisi sulle pitkän päälle. Hajottaa helposti tuollaisessa ittensä. Että mitä teetkin, niin pidä huoli itsestäs. Toinen ei ole valmis kunnon suhteeseen, eikä itse kannata alkaa sitä kompensoimaan esim.omalla liiallisella joustamisella jne. Että älä anna itsestäsi sinäkään liikoja. Pitää olla tasaveroista. En tiedä, voihan tilanne ajan kanssa muuttua johonkin suuntaan. Vaikea sanoa. Ja kannaattaako sellaista ehkää jäädä odottelemaan sitten.
Samoja ajatuksia itsellänikin.
Hän on ollut erityisen kiinnostunut sen jälkeen kun tapailin erästä toista hetken aikaa, enkä tavannut ketään muuta.
Luulen että hän vaan nyt pelkää että sama tapahtuu uudestaan, vaikka hän ei mihinkään kykenisikään, hän ei halua meidän yhteyttä menettää.
Pidän etäisyyttä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teidän kemiat ei kohtaa
ap
Tiesitkö että tahallinen mustis kohtauksen aiheuttaminen ON toksista? Keskity yhteen mieheen kerrallaan.
Mua kiinnostaisi tuo logiikka ihan yleisellä tasolla. Olen ihastunut tyyppiin, joka käyttäytyy noin. Jos itse ilmaisen kiinnostusta vähänkin, hän kylmenee ja vetäytyy. Muuttuu suorastaan töykeäksi. Kun itse sitten luovutan ja annan olla, hän lähtee taas hakemaan huomiotani. Joo, tiedän kiintymysmalleista yms, mutta ei vain jotenkin aukene tällainen kylmä-kuuma. Ei itseä ainakaan kenenkään torjuva käytös sytyttele, otan siitä vaarin ja jatkan matkaani.
Enkä siis haaveile suhteesta tämän kanssa (eikä sellaiseen varmasti edes päästäisi). Kunhan kiinnostaa että mitä kummaa liikkuu päässään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teidän kemiat ei kohtaa
ap
Tiesitkö että tahallinen mustis kohtauksen aiheuttaminen ON toksista? Keskity yhteen mieheen kerrallaan.
Mikä tahallinen mustiskohtauksen aiheuttaminen?
Niin keskitynkin siihen mieheen joka panostaa saman verran kuin minäkin panostan. Se on yhteistyötä.
Tämä mies on valintansa tehnyt.
ap
Etsii seksoloa tai seuraneitiä. Ei oikeasti halua mitään? Kuten sanoi jokin olisi "epäreilua" sinulle "eikä tiedä mitä haluaa", joten ei halua mitään. Toivottavasti olen väärässä jos kiinnostuit miehestä. Yritti kai varoittaa itsestään, kuten Suomessa pelimiehet ja viinamiehet tekevät. Jos joku haluaa jotain, ei ole mitään epäselvyyksiä. Ei kannata suostua toisen leikkeihin.
Voin sanoa, että kylmä-kuuma leikki jatkuu juuri niin kauan kun annat jatkua.
Miestä ei kiinnosta tarpeeksi, mutta haluaa pitää sinut löyhässä hirressä, kunnes hän löytää parempaa.
Hän tietää miten sinut pidetään mukana, annetaan vähän toivoa (breadcrumbing)
Jos on jo yksi yritys takana niin ei tule muuksi muuttumaan. Turhaa aikaa ja energiaa haaskaat, jos kuvittelet tuon tuosta vakiintuvan.
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaisi tuo logiikka ihan yleisellä tasolla. Olen ihastunut tyyppiin, joka käyttäytyy noin. Jos itse ilmaisen kiinnostusta vähänkin, hän kylmenee ja vetäytyy. Muuttuu suorastaan töykeäksi. Kun itse sitten luovutan ja annan olla, hän lähtee taas hakemaan huomiotani. Joo, tiedän kiintymysmalleista yms, mutta ei vain jotenkin aukene tällainen kylmä-kuuma. Ei itseä ainakaan kenenkään torjuva käytös sytyttele, otan siitä vaarin ja jatkan matkaani.
Enkä siis haaveile suhteesta tämän kanssa (eikä sellaiseen varmasti edes päästäisi). Kunhan kiinnostaa että mitä kummaa liikkuu päässään.
Kuulostaa todella tutulta!
Ja sitten kun tämä henkilö aidosti vaikuttaa jotenkin niin haavoittuvaiselta, niin ei siinä tiedä mitä tehdä. Tekisi mieli halata.
ap
Vastaa kun ei kysytä,
kysyy kun ei vastata, ei vastaa kun kysytään?
Vierailija kirjoitti:
Etsii seksoloa tai seuraneitiä. Ei oikeasti halua mitään? Kuten sanoi jokin olisi "epäreilua" sinulle "eikä tiedä mitä haluaa", joten ei halua mitään. Toivottavasti olen väärässä jos kiinnostuit miehestä. Yritti kai varoittaa itsestään, kuten Suomessa pelimiehet ja viinamiehet tekevät. Jos joku haluaa jotain, ei ole mitään epäselvyyksiä. Ei kannata suostua toisen leikkeihin.
Hän on sanonut olevansa masentunut. En suostukaan leikkeihin.
ap
Hän haluaa vain säilyttää turvavälin. Turvallinen tila on meidän kaikkien parhaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Käsittääkseni kylmän ja kuuman tarjoilija toisaalta haluaa suhdetta, toisaalta pelkää läheisyyttä/sitoutumista. Kun sinä pyrit lähelle, häntä alkaa ahdistaa läheisyys/sitoutuminen/se, että häneltä vaaditaan jotain, jolloin hän etääntyy eli lakkaa pitämästä yhteyttä tai vähentää sitä eikä halua tavata. Kun otat etäisyyttä, hänen ahdistuksensa laantuu ja hän pystyy taas käyttäytymään normaalisti eli pyrkimään yhteyteen. Kun sinä sitten koet tämän myönteisenä käänteenä ja vastaat kutsuun, vastapuoli etääntyy. Jne. Jne.
Olen ymmärtänyt, omastakin kokemuksesta, että tuo toimintamalli on useimmiten todella syvällä, eikä siitä toivu kuin oman halun ja kovan työn kautta.
Sinua pidetään löysässä hirressä. Mikäs siinä jos viihdyt.