Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystäväni haluaa ilmeisesti vauvan :O

Vierailija
06.08.2012 |

Hän vihjasi tänään, että mun ei välttämättä tarvitsisi syödä enää pillereitä. Mistään sellaisesta ei ole puhuttu aikaisemmin tosissaan. Mä en ole ihan siinä vauhdissa, sen aika ei ole vielä.

Mutta kertokaapa viisaammat, tuleeko miehillekin vauvakuume? Luulin, että se koskee vain naisia.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillekin voi vauvakuume tulla. He vain eivät siitä välttämättä puhu kovin avoimesti. Jotkut taas haluavat vauvan, mutta jättävät sen sitten äidin hoidettavaksi.

Vierailija
2/31 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi tarvitsee ympärilleen vakaan parisuhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun loikoilimme toistemme kainalossa rakastelun jälkeen. Tulin tänne ihmettelemään asiaa, koska läheisillä ystävilläni ei ole lapsia eikä ne ole ajankohtaisia. Mä olen aina ajatellut, että lapsihaaveet lähtevät naisista. Ehkä se on vanhanaikainen ajatus. Miten teidän miehet ovat asiaan suhtautuneet? Onko kenelläkään mies ollut se, joka on vauvoista ensin innostunut?

ap

Vierailija
4/31 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan tuntenut pakottavaa tarvetta saada lasta. Suostuin, koska "niin kuuluu tehdä" ja mies halusi.

Voi kuulostaa vähän kylmältä, mutta kyllä minä noita ipanoita silti rakastan =)

Vierailija
5/31 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli kyllä ihan yllätyksenä tuo ajatus poikaystävältäni.

ap

Minä en ole koskaan tuntenut pakottavaa tarvetta saada lasta. Suostuin, koska "niin kuuluu tehdä" ja mies halusi. Voi kuulostaa vähän kylmältä, mutta kyllä minä noita ipanoita silti rakastan =)

Vierailija
6/31 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasiassa mä kyllä haluaisin olla naimisissa ennen lastenhankintaa.

ap

Vierailija
7/31 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta väittävät ovat kurjia valehtelijoita ja tossun alla vikiseviä hiiriä.

Vierailija
8/31 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

sittenhän voit todeta miehellesi, että tarttiskos sun tehdä jotain ennen sitä, ja heiluttelet sormeasi siinä.

Vierailija
9/31 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään mies ollut se, joka on vauvoista ensin innostunut?

ap

En minä muuten lapsia olisi ruvennut harkitsemaankaan.

Vierailija
10/31 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se haluaa lapsella sitoa sut itseensä, eli on vain mustasukkanen ja epävarma. Jotku miehet kuvittelee, että lapsi on lupaus jostain pysyvästä, lapsen saanti myös sitoo naisen kotiin ja vähentää pettämis aikeita, eli kätevä ratkaisu miehen kannalta. Vaikka pitkällä tähtäimellä siinä käy juuri päinvastoin.

Mun puolesta sä muru voisit jo lopettaa nää tarinoinnit.

Vierailija
11/31 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex alkoi suunnitteleen lapsia parin kuukauden seurustelun jälkeen. Myöhemmin se sai diagnoosiksi pedofiili. Että mä varmaan juoksisin karkuun...

Vierailija
12/31 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mitään sormenheilutteluja, joista mies ei välttämättä ymmärrä yhtään mitään.

ap

sittenhän voit todeta miehellesi, että tarttiskos sun tehdä jotain ennen sitä, ja heiluttelet sormeasi siinä.

Vierailija
13/31 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies ehdottelee tollasia kannattaa todella testata sen hoivavietti. Tämä on maailman fakta.

Mies, jolla ei kunnon parisuhdetta ja vakaata tilannetta ja joka haaveiee lapsesta "tyttöystävän" kanssa aiheuttaa hälytyskellojen kilinää. Mut ite päätät!

voin sit palstalla sanoa "mitä minä sanoin" kun itket täällä, että ukosta ei näy kun perävalot.

Vierailija
14/31 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka jokaiselle naiselle just seksin jälkeen supisee "muru, hanii...eiks pikkunen olis ihana... oot ihanin nainen, just SUT haluan lapseni äidiks" Kakaroita sillä on, mutta yhestäkään ei ikinä huolehtinu. Muutenkin psyko koko tyyppi.

Vierailija
15/31 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanne olisi harkinnan arvoinen.

Anna pojan ensin kasvaa mieheksi ja sitten miettikää perheen perustamista.

Vierailija
16/31 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies oli se, joka otti ekana puheeksi lastenhankinnan. Ihan normaali, hyvä mies. Enemmän mä pidän outona ja keskenkasvuisena niitä, jotka 30+ iässäkin vain runkkaa jotain pleikkaria eikä halua perhettä.

Vierailija
17/31 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka itse olen tehnyt just päinvastoin, mutta kannattaa olla varovainen. Mies ei välttämättä älyä, mitä se lapsen saaminen tarkoittaa, rakastumisen huumassa sitä tekee yhtä sun toista tyhmää ja harkitsematonta.

Minä tapasin mieheni heinäkuussa 98, ja syksyllä olin raskaana, ja aloitteen siihen teki mies. Se meni kuitenkin kesken. Vuoden päästä menimme naimisiin ja saimme lapsen.

Yhä sama mies rinnallani, eilen muurattiin yhdessä autotallin kivijalkaa.... Minä uskalsin, koska näin, millainen mies oli vieraiden lasten kanssa (muistutti paljon sotavankien keskitysleiriltä selvinnyttä ukkiani, jota kiltimpää ja aidosti lapsista pitävää miestä saa hakea, vieraatkin mukulat kiipesi syliin istumaan ja ukilla oli aina taskussa jotain lapsille, mutta ei koskaan tunkenut lasten seuraan, aina oli joku ystävällinen sana ja jutteli lapselle kuin täysjärkiselle) ja minulla oli itsellänikin ikää, päättäväisyyttä, asunto ja työtä, sen verran että arvelin yhdestä lapsesta selviäväni vaikka yh:na.

Vierailija
18/31 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvakuume tai tarve jatkaa sukua. Voi myös olla että tuo on ollut kertaheitto, rakastelun herkistämänä ajatellut että olisipa kiva tehdä noin upean naisen kanssa vauva.

Kannattaa nyt varmaan jutella aiheesta ja kummankin toiveista enemmän. Se ei varmaan ole kovin paha paikka, jos toinen tahtoo lapsen nyt ja toinen vasta myöhemmin. Sitten pitää vain sopia, että kuinka kauan odotetaan. Ja sama tuon naimisiinmenon kanssa, jos sinulle on tärkeää että häät ensin, niin kannattaa varmistaa, että mieskin tahtoo naimisiin.

Vierailija
19/31 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten älynnyt jatkaa aihetta hänen kanssaa vaan tulit tänne ihmettelemään?

Ja ikää oli?

Vierailija
20/31 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miehelle omat toiveesi naimisiin menosta, asunnosta jne., niin hommaan tulee realismia. Ihanalta kuulostaa silti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi