Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ruokaa miehesi rakastaa, mutta sinä inhoat?

Vierailija
05.08.2012 |

Entä toisinpäin?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkää hernekeitosta,itse inhoan.Ja itse tykkään tonnikalasta,mies inhoaa vaikka muuten kalasta pitääkin.

Vierailija
22/30 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös karjalanpaisti on miehen lempiruokaa, mun ei, mutta sentään sitä pystyn syömään.

Minä tykkään kasvispihveistä ja pinaattikeitosta, niistä mies kitisee ihan käsittämättömän paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syö suoraan jääkaapista sormineen kattilasta. Varmaan kaikki mistä se tykkää lämpimänä on myös sellaista että se tykkää kylmänä. Ja meillä kyllä on mikrouuni, joten siitä ei ole kyse etteikö helposti saisi lämpimäksi - miehen mielestä on herkkua syödä esim. kylmää lihapataa.

Mun herkuistani mies hylkii lähinnä kasvisruokia (kaikkia niitä, kylmänä tai lämpimänä). Itse rakastan esim. erilaisia sosekeittoja, mutta mies kiertää ne kaukaa.

Vierailija
24/30 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä pitäisi olla joka ruuan kanssa.

Itse söisin pastaa, mutta mies ei suostu.

Vierailija
25/30 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään kaaliruoista ja jättipavuista. Miehen vatsa ei kestä niitä eikä kai tykkääkään.

Vierailija
26/30 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee mieli subi-tyylisiä täytettyjä patonkeja, joihin mieheni on ihan lääpällään. Ja minä taas tykkään tosi paljon äyriäisistä, joille mies vähän nyrpistelee.

Vierailija
27/30 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhoan miehen herkkuruokia sushia ja homejuustoa, mies ei taida inhota mitään ruokaa mutta kahvia ei ole oppinut juomaan koskaan, vaan minulle tulee päänsärky vieroitusoireena jos en saa kahvia.

Vierailija
28/30 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tykkään maksalaatikosta ja mies dissaa sitä ylikaiken

Vierailija
29/30 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en syö edes perus-edamia.

Minä taas tykkään puuroista ja esim. porkkana- ja lanttulaatikoista, mies ei saa niitä alas.

Vierailija
30/30 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo vähän ikääntyneillä: mies tykkää lipeäkalasta, minä inhoan sitä (harvoja ruokia, joita en pysty syömään), minä tykkään risotoista, mies ei! Onneksi löytyy paljon ruokia, jotka maistuvat molemmille.