Mitä ruokaa miehesi rakastaa, mutta sinä inhoat?
Kommentit (30)
Myös karjalanpaisti on miehen lempiruokaa, mun ei, mutta sentään sitä pystyn syömään.
Minä tykkään kasvispihveistä ja pinaattikeitosta, niistä mies kitisee ihan käsittämättömän paljon.
syö suoraan jääkaapista sormineen kattilasta. Varmaan kaikki mistä se tykkää lämpimänä on myös sellaista että se tykkää kylmänä. Ja meillä kyllä on mikrouuni, joten siitä ei ole kyse etteikö helposti saisi lämpimäksi - miehen mielestä on herkkua syödä esim. kylmää lihapataa.
Mun herkuistani mies hylkii lähinnä kasvisruokia (kaikkia niitä, kylmänä tai lämpimänä). Itse rakastan esim. erilaisia sosekeittoja, mutta mies kiertää ne kaukaa.
Sitä pitäisi olla joka ruuan kanssa.
Itse söisin pastaa, mutta mies ei suostu.
Itse tykkään kaaliruoista ja jättipavuista. Miehen vatsa ei kestä niitä eikä kai tykkääkään.
tee mieli subi-tyylisiä täytettyjä patonkeja, joihin mieheni on ihan lääpällään. Ja minä taas tykkään tosi paljon äyriäisistä, joille mies vähän nyrpistelee.
inhoan miehen herkkuruokia sushia ja homejuustoa, mies ei taida inhota mitään ruokaa mutta kahvia ei ole oppinut juomaan koskaan, vaan minulle tulee päänsärky vieroitusoireena jos en saa kahvia.
mä tykkään maksalaatikosta ja mies dissaa sitä ylikaiken
Minä en syö edes perus-edamia.
Minä taas tykkään puuroista ja esim. porkkana- ja lanttulaatikoista, mies ei saa niitä alas.
jo vähän ikääntyneillä: mies tykkää lipeäkalasta, minä inhoan sitä (harvoja ruokia, joita en pysty syömään), minä tykkään risotoista, mies ei! Onneksi löytyy paljon ruokia, jotka maistuvat molemmille.
tykkää hernekeitosta,itse inhoan.Ja itse tykkään tonnikalasta,mies inhoaa vaikka muuten kalasta pitääkin.