Mitkä kolme ulkosita asiaa miehessä ovat sinulle pahin turn off?
Mulla
1. pieni muna
2. ylipaino
3. kaljuuntuminen
Kommentit (57)
- parta/viikset
- runsas ihokarvoitus mm. selässä ja käsissä, hienoinen rintakarvoitus menettelee
- jos mies on itseäni lyhyempi
Näiden lisäksi on monta muutakin turn-off -ominaisuutta, mm. pieni penis, huono hygienia, huono iho, hintelä ruumiinrakenne, naismainen ääni... -> listaa voisi jatkaa loputtomiin, olen todellakin valikoiva, suorastaan kranttu.
Aika monilla tuntuu olevan ylipaino merkittävä turn-off, muistakaahan tämä sitten kun seuraavan kerran mietitte miksi miehille ei kelpaa mukava mutta lihava nainen.
Olen siis kyllä itsekin nainen (normaalipainoinen tosin) ja ymmärrän hyvin listanne. Tokihan se ylipaino pääsee munkin listalle, mutta mitkään pikkukilot ei haittaa tai pieni kaljamaha.
Mulla turn-offeja on:
Valtava ylipaino
Epäsiisti olemus (likaiset vaatteet, haju, huonot hampaat, likaiset hiukset)
Bodattu vartalo, leijonakoru, suomi-paita ja maastohousut (tiedätte tyypin)
no, siis vain ulkoisista merkeistä:
1. Naisellisen hintelät/pienet kädet/sormet (!!olenko outo??!!)
2. Pukeutumistyyli joko hiphop, skini, hevari tai totaalinen "nörtti"
3. Kireät/ohuet huulet
Tässä varmaan pahimmat :)
sellanen epäsiisti olemus oksettaa, pitkä tukka ja risuparta, lippis vielä päähän, jaiks.
Löysä olemus.
1. likaa hampaissa
2. terävä nenä
3. pieni mies
lippalakki
punainen tukka
Jännä juttu, mulla taas punainen tukka on enemmänkin turn-on...
Nostaa kiinnostavuutta ihan automaattisesti.
1. Tupakointi
2. Partavedellä läträäminen
3. Lyhyys ja paksuus
3. Kireät/ohuet huuletTässä varmaan pahimmat :)
Yksi suurimpia inhokkejani miehessä ovat täyteläisen paksut ja punertavat huulet. Ja näin erityisesti valkoihoisella miehellä, syystä tai toisesta mustilla tämä ei ärsytä niin paljon.
Toinen on sellainen naismaisen iso, pehmeä perse miehellä. Hyi. Mahakin vielä menee, mutta iso perse ällöttää.
mutta yritetään:
1. Nakkisormiset, hikiset kädet, joiden en haluaisi koskettavan itseäni
2.Huono ryhti, sellainen "velttous" joka hoikallakin ihmisellä viittaa epäurheilullisuuteen
3. Huono hygienia (vaatteissa, hampaissa, hiuksissa ym)
1. Hakaristitatuointi esarin alla
2. Huomattava ylipaino (pönäkkyys on ok)
3. Haju, joka ei miellytä
Jos on komea ja muutenkin mieleinen, ei edes hienhaju tai huono hygienia haittaa. Kaljuus ja lyhyys ei ole miehessä ulkoisesti mieleeni, mutta chanceja olisi ollut jo pitkällä, hauskannäköisellä ja salskealla kaljulla. Ehkä ulkoisesti ajateltuna nettideittipainajainen olisi ollut lyhyt, kalju, ylipainoinen, vanhanaikaisesti pukeutunut ja huonosti hygieniastaan huolta pitävä, hieltä haiseva & elämäntavoistaan johtuen elähtäneen näköinen mies.
1. Huonot hampaat
2. Liika laittautuneisuus (sellainen futarityyppi)
3. Pitkät jalat suhteessa muuhun kroppaan (naismaista, kuten ne paksut huuletkin)
Kaljuuntumisen vierastamista ihmettelen. Sehän on miehekästä, kertoo testosteronista, mrrr... Kunhan vain pitää sen tyylikkäästi eikä yritä peitellä tms. (Tosin prnssi Williamin kaljuuntuminen on kamalaa, mutta sen ulkonäössä on jotain naismaista, joka sen tekee. Veli Harry sen sijaan punaisina hiuksineenkin on ihan eri kaliiberia.)
siis yli 180cm
hintelä
liian karvainen
- pökö perse,paksut reidet,kävelee sillee vähän etukenossa perse pitkänä
- pitkä, ohut tukka
-silmät liian kaukana toisistaan
-karvainen selkä
-epäsiistit vaatteet ja kengät
-ruskeet hampaat
-lyhyys (alle 170cm)
-lyhyet hiukset
-viikset
1. Huonot/likaiset/puuttuvat hampaat
2. Likaisuus yleensä
3. Kainalofarkut/liian lyhyet lahkeet/valkoiset tennissukat sandaaleissa
mulle on ässä-vika, sellainen löysä hampaitten väliin tuleva kieli ässässä saa mut juoksemaan heti ja hiirenp++++ leuassa on tun off kanssa
melkein kaikki muu on korjattavissa/siedettävissä, jos on ihan mahtava ja hauska luonne