Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsettomuudesta:onko mahdollista että jotkut parit ei vaan onnistku yhdessä

Vierailija
04.08.2012 |

saamaan lapsia, vaikka mitään vikaa ei löytyisikään? Eli edes hoidoilla ei tärppää? Voisivat ehkä uusien kumppanien kanssa onnistua heti...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan mahdollista

Vierailija
2/7 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hylkisi toisiaan? Onko tosiaan mahdollista...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ex avokikinsa kanssa 10 vuotta, lasta ei tullut vaikka yrittivät. Mun kanssa nappas heti, ja ex avokkikin tapasi uuden miehen ja oli vuosi mun jälkeen raskaana.

Vierailija
4/7 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat naimisissa monta vuotta ja kävivät lapsettomuushoidoissa. Kummassakaan ei ollut mitään vikaa, mutta lasta ei vain kuulunut. Lapsettomuus rikkoi liiton. Pian eron jälkeen kumpikin meni uuteen liittoon tahollaan ja kumpaankin perheeseen syntyi parin vuoden jälkeen luomuna lapsi. Nyt kumpikin kahden lapsen vanhempia tahoillaan, mutta yhdessä eivät saaneet lasta.

Vierailija
5/7 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun esim. naimisissa ollaan rakkaudesta toiseen, ei suvunjatkamisen vuoksi.

Vierailija
6/7 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni meistä kantaa tietämättään jotain alleelia, joka toiseen alleeliin yhdistettynä saisi aikaan esim. pahan sairauden. Luonto pyrkii estämään näitä.

Vierailija
7/7 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun paras ystäväni yritti mont a vuotta lasta silloisen miehensä kanssa. Myös hoidoissa kävivät. Tuloksetta. Kun he erosivat, sai mies uuden naisensa kanssa lapsen ja tämä ystäväni tuli heti raskaaksi uuden miesystävänsä kanssa. Tämä uusi miesystävä oli myös yrittänyt lasta exänsä kanssa monta vuotta.