Mitä helvettiä - huutonet
Miks mun vaatepaketti ei nouse siellä, vaikka muista vastaavista maksetaan monta sataa euroa.
Kommentit (58)
Todellako? Ihan tavallisia ketjuliikeiden vaatteita. Noitahan saa kaupastakin edullisesti ja kesäalesta muutamalla eurolla...
mutta tosi epäsiistin näköisiä ja rumia vaatteita. Jo heti pääkuvasta tulee mielikuva, että ei kiitos enkä tällöin katso ilmoitusta sen enempää. Ja paketissa ei ole yhtään merkkivaatetta. Kaikki ihan halpista Espritiä (ok merkki, mutta ei siitä makseta) lukuunottamatta.
aloituslause, että myyt vaatteet että saat rahaa vuokraan, on masentava. Ihmiset haluaa ostella hyvällä tuulella. Se tuo myös mielikuvan köyhyydestä = rääsyistä, tupakanhajusta ym. negatiivisesta. Parhaiten myyvät ilmoitukset on tosi hyvin tehtyjä, niissä myydään positiivisia mielikuvia huolettomasta onnesta, elämästä valoisassa huvilassa jne. Lisäksi sun ilmoittamat postikulut vaikuttaa tosi korkeilta, kun ostaja laskee ne mukaan tarjoamaansa hintaan.
ajattelin ihan samoin. Ja kun kuvissa vaatteet ovat rypyssä ja rutussa, tärkein kuva otettu aina niskassa olevasta kokolapusta niin mielessä käy, että kiitos ei. Tyttöni kokoa S totesi, että tuossa on korkeintaan 4 vaatetta, joita voisi oikeasti käyttää.
neuleet erikseen ja housut erikseen olisi voinut olla parempi..
Ihan niinkuin muut jo sanoivat vaatteet on kuvattu epäsiistin näköisesti. Silitä ja asettele vaikka hengareille roikkumaan niin saa paremman kuvan. Vaatteet voisi myös vaikka tyylin mukaan jakaa kahteen eri pakettiin.
musta arvokkaampi kuitenkin kuin 9 e
neuleet erikseen ja housut erikseen olisi voinut olla parempi..
Tykkäsin tosi paljon topeista, mekoista ja tunikasta.
Omaan silmääni vaatepaketti todellakin on "käsittämätön". Pitkä farkkutakki... oletko oikeasti käyttänyt tuota? :)
Otsikon luettuani minulla meni muutama sekunti, kunnes tajusin, että tarkoitit "käsittämättömän hieno" tai jotain muuta vastaavaa. Ja se taas ei ole totta, koska nuohan ovat ihan tavallisia vaatteita, henkkamaukkaa ja mitälie.
Olisit vaikka otsikoinut jotenkin näin että "Hyvä perusvaatepaketti" tai muuta vastaavaa.
ärsyttää vaan, kun mulla meni noiden kuvaamiseenkin tunteja ja mun silmiin tosiaan ihan hirveitä paketteja mennyt 50 € ->
t. ap
ja et tuon parempia saanut...
Ihan pikaisesti koitin hakea 'only vaatepaketti' niin ei sun ilmoitus tainnut tulla sinne hakuun.
t. 7 tuhatta
sanat löytyvät ilmoituksesta, niin eiks pitäisi löytyä.
t.ap
jep, tuntei - en tosiaan oo mikään hyvä valokuvaaja.
t. ap
Eli en ostaisi.
Sitäpaitsi tuo "nokun on menny huonompiakin isommalla hinnalla" on vain selittelyä. Vie nuo vaatteet kirpparille, siellä saattaisit saada ne myydyksi.
ei tosiaan nykyään kukaan osta mitään, ainakaan vaatteita.
nyt musta niin kamalia ovat, mitä täällä annetaan ymmärtää.
erottelu olisi just kannattanut.
t. ap