Mitä helvettiä - huutonet
Miks mun vaatepaketti ei nouse siellä, vaikka muista vastaavista maksetaan monta sataa euroa.
Kommentit (58)
postituskulut on noin valtavat? Nettoat kyllä niistä lisää, ellei huutaja ala penätä palautuksia ;)
second hand -liikkeet ottavat vain ns. merkkivaatteita, eikä tuollaista roskaa.
mutta on tuossa varmaan 10 kg tavaraa enemmänkin, ehkä jopa 20 kg, mutta katoin tosiaan nyt vasta postin hinnastosta, niin ei sekään maksaisi ihan noin paljoa.
t. ap
Tuskin mikään liike ottaa riesoikseen käytettyä Henkkamaukkaa...
second hand -liikkeet ottavat vain ns. merkkivaatteita, eikä tuollaista roskaa.
Täällä päin kirppareil on viikonloopusin melkone kuhina. Ja juuri s-kokoisia nuoria naisia. Esim itse vahtaan paikkakuntani muotiblogeja ja ryntään kirpparille kun ilmoittavat vaatesäkkien lähtevän myyntiin :) ei mitää pelastus armeijaa vaan ihan kunnollisia kirppareita :)
varmaan ihan huutopakettina. Jotain 7-8 euroa.
mutta on tuossa varmaan 10 kg tavaraa enemmänkin, ehkä jopa 20 kg, mutta katoin tosiaan nyt vasta postin hinnastosta, niin ei sekään maksaisi ihan noin paljoa.
t. ap
siinä ap on kyllä oikeasti, että joskus huutonetissä nousee käsittämättömän hirveät paketit aika koviin hintoihin.
Siis eihän tuota voi käsittää!
Onko ap äidinkielesi suomi? Ymmärtäisin jos kuvailisit vaatteitasi sanoilla 'käsittämättömän hieno' tai 'käsittämättömän laadukas'. Mutta pelkästään sana käsittämätön antaa minusta negatiivisen kuvan vaatteista.
Muita virheitä:
-Surullisen hymiön käyttö
-Ketään ei kiinnosta miksi myyt vaatteitasi, sitä ei tarvitse perustella
-Sana 'uskomaton'(ei sovi taaskaan kontekstiin)
-Ryppyiset vaatteet
-Yöpaita (!)
-Korkeat toimituskulut
miten tämä paketti eroaa ap:n paketista:
http://www.huuto.net/kohteet/oikeasti-upea-xs-s-megapaketti-34-osaa-tul…
huudettu 105 €
tai nämä:
http://www.huuto.net/kohteet/oikeasti-upea-xs-s-megapaketti-34-osaa-tul…
http://www.huuto.net/kohteet/jattipaketti-laatua-naiselle-s-m-kasvaa-jo…
tee uusi tunnari, huudat sillä ja suljet.
Ei se sen kummempaa. Sitten pidät pienen tauon ja laitat harkiten udeleen huokuttelevammin myyntiin. Olen samaa mieltä, eka kuvassa pitäisi olla vaikka jotkut noista kivoista farkuista.
"Tämä myyjä on yritys, jonka myyntiin sovelletaan normaaleja verkkokaupan lakeja ja säädöksiä."
Kannattaa ottaa huomioon, että yllä olevaa lausetta ei kumoa mainintasi siitä, että myyt yksityishenkilönä.
on oikeasti tosi vanhoja. Minulla oli toi henkkamaukan neletakki, jossa on iso hakaneula. Käytin sitä ainakin raskausaikana ja nuorin lapseni on nyt seitsemänvuotias. Liian vanhoja ja pois muodista. Siis ei tarkoita että kaikki vaatteet olisivat samanarvoisa, kun vertaat toisten vaatepaketteihin.
ei saa vaihdettua yritystunnusta takaisin yksityiseksi, käytettyä tavaraa saa myydä yksityisenä kyllä.
t. ap
en ymmärrä tuota, koska meistä kukaan ei polta, eikä kyllä ole värimuutoksiakaan, jos siltä näyttää, niin kuvat ovat huonoja ja johtuu siitä.
t. ap
saat noista vaatteista varmasti yli satasen kun viet kirppikselle. Housuistakin voi pyytää 4-5e ja paidoista 3-4e :)
mitäänsanomattoman värisiä. Liian kevyitä syksyä ajatellen, ja kaikki topit ja paidat oli lyhyitä - napa paistaa.
Ryppyisiä myös.
En kyl muutenkaan osta paketteja.
kuin mitä se lopulta on. Poista se kuva! Mä en ikinä normaalioloissa katsoisi pitemmälle jos näkisin sen villapaitakuvan heti kättelyssä. Nytkin ajattelin että tämä on varmaan joku av-trolli, ennen kuin näin että sinulla on yli 300 kauppaa takanasi.
Itse teen naistenvaatteiden kanssa niin, että vien ne second Hand liikkeeseen.
Ne hinnoittelee ja silittää ne, loput saavat kipata hyväntekeväisyyteen, mitä eivät hyväksy myytäväksi.
Näin saan varmasti pienemmällä vaivalla samat eurot, mitä sinä tulet noista saamaan.
Käytännössä täytyy vaatteet vaan roudata sinne paikan päälle.
Ja toisekseen, pienet vaatteet eivät käy yhtä hyvin kaupaksi kuin isot. Katso katukuvaa, XS/S- kokoa on vähemmän liikenteessä kuin isompaa...
Ei maksa vaivaa myydä huutiksessa aikuisten vaatteita!