Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi maksaa mun lomamatkan, mies vai minä?

Vierailija
03.08.2012 |

Avomiehen tulot on 8 kertaa suuremmat kuin mulla. Oma tilini on yleensä tyhjä ennen seuraavaa palkkaa, eli on älyttömän vaikea säästää yhtään juuri nyt.

Miehen mielestä meidän lomamatkan pitää olla niin halpa että pystyn maksamaan oman osuuteni. Mies maksaa oman ja lasten matkat. Vaikka hänellä ei siis rahasta ole pulaa.

No, näyttää siltä ettei tule matkaa.

Mitä mieltä olette?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eletään tasa-arvoiseissa maassa. Se tarkoittaa sitä, että nainen on hyvä ja maksaa itse vaan.

Maksaisitko muka itse miehen matkan, jos hällä ei olisi rahaa?

- Et, vaan ottaisit äkkiä eron sellaisesta köyhimyksestä.

Nainen, jolle miehen pitää antaa rahaa on yksiselitteisesti huora, vaikka olisi oma aviopuoliso.

tekstiä!!!

En yhdy sun idiootti juttuus millään! Meillä perheessä on yhteiset rahat. Me tehdään yhdessä matkat ja maksetaan ne tilillämme olevilla rahoilla. Ei koskaan ihmetelty tollasia sun/mun rahat. Me ollaankin perhe.

Vierailija
62/69 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekstiä!!!

En yhdy sun idiootti juttuus millään! Meillä perheessä on yhteiset rahat. Me tehdään yhdessä matkat ja maksetaan ne tilillämme olevilla rahoilla. Ei koskaan ihmetelty tollasia sun/mun rahat. Me ollaankin perhe.

Ja kun takuulla ap on oman uransa kustannuksella niitä yhteisiä lapsia tehnyt, kuten yleensä käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole varaa niitä elättää. Eli miksi ihmeessä olet tilanteessa, jossa sinulla ei ole rahaa? Katso peiliin, syyllinen on siellä. Lomat ja huvit pitää pystyä itse maksamaan myös perheessä. Olet aikuinen, et voi olettaa, että pappa betalar.

yhteiset lapset ei olekaan miehen vaan naisen lapsia, tää oli kyllä yllätys mulle. Kyllä meidän lapset on yhtä paljon mun ku miehenkin tai yhtä paljon miehen kuin mun..

Jos haluaa lapsia, hyväksyy sen, että lapsiin kuluu rahaa. Yhteisistä lapsista kuluista puolet maksaa isä, puolet äiti. Jos ei tätä tajua vaan luulee, että vain miehen pitää maksaa, niin on väärässä.

Vierailija
64/69 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eletään tasa-arvoiseissa maassa. Se tarkoittaa sitä, että nainen on hyvä ja maksaa itse vaan. Maksaisitko muka itse miehen matkan, jos hällä ei olisi rahaa? - Et, vaan ottaisit äkkiä eron sellaisesta köyhimyksestä. Nainen, jolle miehen pitää antaa rahaa on yksiselitteisesti huora, vaikka olisi oma aviopuoliso.

tekstiä!!! En yhdy sun idiootti juttuus millään! Meillä perheessä on yhteiset rahat. Me tehdään yhdessä matkat ja maksetaan ne tilillämme olevilla rahoilla. Ei koskaan ihmetelty tollasia sun/mun rahat. Me ollaankin perhe.

eniten yhteisten rahojen ilosanomasta naukuvat ne naiset, joilla ei ole työpaikkaa eikä suuremmin tavoitteena töitä tehdäkään. Mies hankitaan elättäjäksi, me kun olemme perhe!

Vierailija
65/69 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tätä tajua vaan luulee, että vain miehen pitää maksaa, niin on väärässä.

Toivottavaasti ap tajusi periä mieheltä rahaa ä-lomansa ja mahdollisten hoitovapaiden aikana.

Sen lisäksi siitä että hoitaa takuulla lapsia 90% ajastaan. Laskua vaan perään!

t: ohis

Vierailija
66/69 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta pois lastesi kanssa. Yksinhuoltajana pärjäisit paljon paremmin. Kai tajuat että miehen kanssa asuminen köyhdyttaa sinua ja rikastutta miestäsi vuosi vuodelta enemmän. Onko tosi että haluat tukea tuollaista sikaa ja sallit taloudellisen hyväksikäytön?

Vierailija
67/69 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä käydään pari kertaa vuodessa jossain kauempana ja kerran Euroopan kaupunkilomalla. En ole viimeisten kymmenen vuoden aikana kertaakaan osallistunut niihin. Yleensä mies hoitaa myös kustannukset lomilla.

Onneksi se on mies, joka haluaa meillä enemmin reissata ja hoitaa tuon puolen.

Vierailija
68/69 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meillä on niin, että minä aina 100% varaan ja maksan lennot ja hotellit, siis AINA. Mies taas maksaa kaikki lentokenttäkuljetukset hotellille ja kaikki reissun ruokailut, kahvilakäynnit, museoreissut yms. Aika tasoihin menee. Kaupunkilomilla siis vaan käydään. Mulla menee lentoihin ja hotelleihin meiltä sellainen 1200 euroa ja varmaan mieheltä aika sama reissun sapuskoihin yms. Sitten molemmat ostavat perillä itse omia juttujaan tavarataloista, putiikeista jne. Aika tasan siis meillä. Ne lennot ja hotelli on vaan yksi osa sitä reissua, jos yksi maksaa ne, toinen voi sitten maksaa muuta.

Vierailija
69/69 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska muuten en ymmärrä tuota naisten/äitien mustamaalaamista.

Kenenkään ei ole ensinnäkään pakko mennä naimisiin, eikä seurustella edes kenenkään kanssa. Ei ole myöskään pakko muuttaa yhteiseen asuntoon eikä tehdä yhteisiä lapsia. Yhteinen päätös on myös se, kuinka kauan lapsia hoidetaan kotona.

Jos näihin ryhtyy, täytyy myös hyväksyä että on PERHE. Perheellä on tietty tulotaso - ei niin, että perheenjäsenillä on eri tulotasot.

Meillä on välillä mies tienannut enemmän kuin minä ja tällä hetkellä minä tienaan enemmän kuin mies. Perheen kulut maksetaan miten maksetaan, niitä ei edes lasketa kenen pussista mitäkin menee ja meneekö tasapuolisesti. Yhteistä taloutta me eletään vaikka molemmilla on omat tilit.

Toinen tienaa - toinen tulottomana kotona -järjestely on hyvin riskialtis systeemi, ellei puolisoiden arvot ja asenteet kohtaa.

Ap, älä usko noita huutelijoita. Teidän tilanteenne ei ole normaali eikä oikeudenmukainen. Enpä tiedä, onko teidän parisuhde lastenkaan kannalta niin tähdellinen, että sen takia vain kannattaisi suhdetta jatkaa. Mahtavan miehenmallin saa sun lapset ja mustelmia kaupan päälle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi