16v poika vastaa kysymyksii
eli kysykää jos haluutte! =)
Kommentit (60)
kyllä syljeskelen jonkin verran ja tuleehan sitä vittuakin hoettua mutta ei kyllä niin paljoo ku pahimmilla :D ja sille joka ei usko niin kyllä nuoretkin täällä käy mammoille nauramassa :D
Harrastan mopoja nyt lähinnä.. mutta toki tulee kavereiden kanssa urheiltuakin. Pelattiin kesällä rannalla lentopalloa paljo, jonkin verran jalkapalloo ja otettiin matsia. :D sit talvisin käydää salilla pari kertaa viikossa rahatilanteen mukaan. Joukkueurheilut jäi yläasteella koska ne oikeestaa vaati sen että alkaa ammattilaiseksi.. sitte osaan kans soittaa kitaraa niin varsinkin talvisin tulee sitä treenattua ja viime talvena kävin taas tunneilla
Kyllä sä ainakin mun mielestä kuulostat aidolta - ja lisäks ihan fiksulta nuorelta mieheltä! :)
Mä muuten repesin ihan täysin sun Teron vastaukselle :D D Jätkähän puhuu asiaa!
Ei mulla muuta, kiva ku kävit ja tuu toistekin! :D
Kyllä sä ainakin mun mielestä kuulostat aidolta - ja lisäks ihan fiksulta nuorelta mieheltä! :)
Mä muuten repesin ihan täysin sun Teron vastaukselle :D D Jätkähän puhuu asiaa!
Ei mulla muuta, kiva ku kävit ja tuu toistekin! :D
kiitti :D en tiiä tuunko toiste mutta jaksan ehkä vielä hetken tässä päivystää onko arvon mammoilla muuta kysyttävää :D
Ns aikuiselämä? Tylsältä vai kiehtovalta?
Erilaiselta.. omalla tavallaan teininä olo on tylsää koska ei saa päättää niin vapaasti omista asioistaan. Toisaalta samanlaistahan se on aikuisenakin. Kyllä mua kiehtoo perhe-elämä ja uranluominen, mutta ei mulla mitää kiirettä ole aikuistua! varsinki sillon kun joku mahtava nainen näköpiirissä (kuten nyt) tulee jo sellanen olo ettei malttais ottaa et pääsis sen kans jakaa elämää mutta tiiän että mulla on paljon koettavaa ennen sitäki :D koska sit ku perheen perustaa niin sen on oltava ykkönen. Sitte aikuisuudes tulee myös hirveesti vastuuta ja varsinki jännittää omien raha asioiden hoitaminen kun nyt tuntuu varsinki että ei oo ikinä yhtää rahaa :D
En mä oikeen osaa oikee sanoo muuta ku erilaiseltä.
Sun ikäisen jannun pitäisi olla tyttöjahdissa tai naimassa, eikä roikkua akkain palstalla keskellä yötä.
Sun ikäisen jannun pitäisi olla tyttöjahdissa tai naimassa, eikä roikkua akkain palstalla keskellä yötä.
Oon tavallaan arestissa, äiti otti mopon avaimet pois.. mutta kyllä se on kiva olla välillä kotona ihan omissa oloissaanki :D
[/quote]
Erilaiselta.. omalla tavallaan teininä olo on tylsää koska ei saa päättää niin vapaasti omista asioistaan. Toisaalta samanlaistahan se on aikuisenakin. Kyllä mua kiehtoo perhe-elämä ja uranluominen, mutta ei mulla mitää kiirettä ole aikuistua! varsinki sillon kun joku mahtava nainen näköpiirissä (kuten nyt) tulee jo sellanen olo ettei malttais ottaa et pääsis sen kans jakaa elämää mutta tiiän että mulla on paljon koettavaa ennen sitäki :D koska sit ku perheen perustaa niin sen on oltava ykkönen. Sitte aikuisuudes tulee myös hirveesti vastuuta ja varsinki jännittää omien raha asioiden hoitaminen kun nyt tuntuu varsinki että ei oo ikinä yhtää rahaa :D En mä oikeen osaa oikee sanoo muuta ku erilaiseltä.
[/quote]
Mulla ei ole lapsia, mutta tämmöstä tekstiä kuulisin erittäin mielelläni heidän suusta.
Viisaita sanoja. Oikeesti. Sä pärjäät elämässä, tsemppiä sulle! :)
jaaha no menipä taas.. :D no eipä siinä, mä lähen sit nukkumaan. Kiitokset mammoille ja ehkä mä joskus teen comebackin!:D
kokisi ekan kerran seksiä hyvin valitun pojan kanssa ja että se suhde kestäisi. Jotenkin vierasta keräillä kokemuksia nuorena. Ikäänkuin kokemukset olisivat kerättyjä virheitä? Liian vakavia virheiksi.Pojille ja tytöille samat säännöt. Halvalle pojalle halpa tyttö jne.
kokisi ekan kerran seksiä hyvin valitun pojan kanssa ja että se suhde kestäisi. Jotenkin vierasta keräillä kokemuksia nuorena. Ikäänkuin kokemukset olisivat kerättyjä virheitä? Liian vakavia virheiksi.Pojille ja tytöille samat säännöt. Halvalle pojalle halpa tyttö jne.
että se tyttö voi vain itse päättää tekeekö itsestään halvan vai ei. Jos olet opettanut tyttösi oikein, hänen ei tarvitse hakea hyväksyntää seksillä, kuten apn kuvailemissa tapauksissa näitä tyttöjä esiintyy. Siis että käyvät ihan kaveripiirejä läpi! Puhu tyttärellesi seksistä, sillä jos tyttösi tekee itsestään halvan makkaran, sitä hän tulee olemaan vielä pitkän aikaa. Minusta ap vaikuttaa fiksulta nuorelta mieheltä, hyvin rehelliseltä ainakin.
http://ylilauta.org/satunnainen/
älkää antako typerien postausten hämätä. tuo on nykypoikien lempisivusto
mopolla ulkona naiskentelemassa 16-vuotiaana. Perheessämme vallitsee hyvin erilainen kulttuuri. Opetan poikaani niin, että se on hänen päänsä joka päättää ja pippeli on vasta toisella sijalla. Pojalla pitää olla jotain annettavaa tytölle ja toisinpäin ennenkuin uitetaan.
aloitko lurkkaamaan tänä vai viime vuonna ylilautaa? vitun uushomojonne :DDD
Paljastan nyt teille että huijasin vaan :D oikeasti olen 25-vuotias yh-mamma. Poliisille laitoin viestiä kaikista kikkelikysymyksistä ja että kiinnostaako vanhemmat naiset :D
Paljastan nyt teille että huijasin vaan :D oikeasti olen 25-vuotias yh-mamma. Poliisille laitoin viestiä kaikista kikkelikysymyksistä ja että kiinnostaako vanhemmat naiset :D
ps. luulitko että kirjoitustyylisi oli nuoren teinipojan ei todellakaan.
Eipä oikeestaa, kyllä mä oon kaikkien kaverien omat nähny, toisilla pienempi, toisilla isompi mutta sillehä ei mitää voi. Ei olla mittoja vaihdettu sentää vaiheltu :D