16v poika vastaa kysymyksii
eli kysykää jos haluutte! =)
Kommentit (60)
Oletko söpö?
no sehä riippuu ihan keneltä kysyy :D äitiltä jos kysyy nii tottakai :D mut en mä varmaa ihan rumakaa oo, sellanen normi
Oot fiksu kuitenkin kun käytät kondomia! Raskaus ei ole ainoa pelättävä asia tosiaan.
sun ikäset vanhempia naisia? Niinkun tämmösiä vähän reilu parikymppisiä esimerkiksi? Vastailetko täällä ketjuihin av-mammana? Oletko lukenut palstaa kuinka paljon?
tekee kaiken tuon siksi, että olet niin tärkeä ja rakas hänelle:) Isät usein jättää nuo hankalat komentamiset yms äidin kontolle.
isäsi kanssa, vaikka äitisi on kannustanut ja tukenut enemmän..?
Huomiota tai tukea toivoisit vanhemmiltasi enemmän? Oletko saanut mielstäsi hyvän kasvatuksen, mikä siinä on ollut hyvää, mikä huonoa?
- kahden pienen pojan äitiJoo elikkäs oon omasta mielestä saanu ihan normaalin kasvatuksen. Pienenä oli pakko harrastaa kaikkea.. se ärsytti sillon. Äiti on aina tukenu oikeestaa kaikessa mitä oon halunnu tehä, isä ei oo koskaa oikee sanonu mitää. Nyt menin amiksee vaikka sukulaiset on oottanu et menisin lukioon ja äiti silti oli tosi iloinen. Isän kanssa on tavallaa myös paremmat välit ku äitin kanssa just siitä syystä vaikka tavallaan tiiän että äiti pitää musta parempaa huolta.
siis joo yritän selittää vähän paremmin.. äiti on sellanen joka on aina sanomassa joka asiasta. elikkä siivoo huone, et saa mennä sinne, arestia, käskee laittaa pyykit ja astiat jne. Isä taas on semmonen "kaveri", joka ei sano oikeen mihinkää mitää:D ja sit äiti kyseleeki enempi et mitä kuuluu, isän kanssa puhutaa muista asioista sit enempi:D
joo ymmärrän sen mutta kyllä se aina joskus pistää vähä vituttaa ku pitää ihan turhista asioista sanoa jatkuvasti.. ja sitte äiti ei aina tajua tai anna mun ottaa vastuuta omista teoista eikä se ymmärrä sitä et osaan juodakkin ihan kohtuudella. En tykkää oikee valehdella äitille mut en yleensä kerro kun juon koska sitte tulee vaa huutoa. Kun tuun kotiin niin ei äiti ees huomaa.
Oot fiksu kuitenkin kun käytät kondomia! Raskaus ei ole ainoa pelättävä asia tosiaan.
Niihän ne saattaa :D mut kyl tunnen suurimman osan ja ollaan käyty samojaki tyttöjä läpi :D siks pakko käyttää sitä kortsua:D
Pidätkö vain hoikista tytöistä, vai menevätkö isokokoisemmatkin?¨
Mikä oli päättötokarisi keskiarvo?
Mille alalle menet amiksessa?
on kokeillut tai käyttää kannabistuotteita ja mitä itse niistä ajattelet?
Millä keskustelupalstoilla sun ikäiset yleensä pyörii ja mistä aiheista siellä puhutaan. Mun nuoruudessa ei sellaista vielä harrastettu kun ei ollu laajakaistaa.
sun ikäset vanhempia naisia? Niinkun tämmösiä vähän reilu parikymppisiä esimerkiksi? Vastailetko täällä ketjuihin av-mammana? Oletko lukenut palstaa kuinka paljon?
No siis tällä hetkellä nainen kenestä oon kiinnostunu ja jonka kanssa voisin seurustella on 20v :D mut se sano kyl ihan suoraa et taidan olal vähä liian nuori :D mut en pidä mahdottomana mut en kauheesti vanhemman kans alkais vaikka seurustelee. Mut kyllä sitä tulee katseltua kauniita naisia ihan iästä riippumatta, ei nyt kuitenkaa hirveen vanhoja :D et joku 23 ois varmaa aika maksimi ikä kenen kanssa voisin harrastaa seksiä :D mut en kyl ainakaa nyt tahtois olla sellasen kanssa jolla on lapsia
En vastaa mammana, joskus käyny lukemassa kun on tullu linkkejä vastaa.
Pidätkö vain hoikista tytöistä, vai menevätkö isokokoisemmatkin?¨
Mikä oli päättötokarisi keskiarvo?
Mille alalle menet amiksessa?
No tykkään ihan suoraa sanottuna hoikista naisista ja sellanen ylipaino on musta suoraa sanottuna vähän ällöttävää ja sellaset lihavat tytöt on sellasia että ne on ihan mielissään jos niitä huomioi niin jotku saattaa sitte "sikailla" niitten kanssa.
Päättötoikkarin lukuaineet 7,5 ja kaikki aineet 8,2 eli ihan ok. Meen kauppikseen
on kokeillut tai käyttää kannabistuotteita ja mitä itse niistä ajattelet?
Melkee kaikki on kokeillu :D entisistä luokkalaisista vissii yli puolet oli kokeillu. Oon itekki kokeillu, mutta ei se oo oikee mun juttu :D tykkään juoda enempi. Ihan chillii se on sillon tällön mut en alkais kovin usein polttaa. Monet vetää sen touhun ihan pelleksi ja alkaa pukeutuu sen mukaa jne :D
Millä keskustelupalstoilla sun ikäiset yleensä pyörii ja mistä aiheista siellä puhutaan. Mun nuoruudessa ei sellaista vielä harrastettu kun ei ollu laajakaistaa.
No ylilaudalla käy melkee kaikki ainaki joskus :D Siel puhutaa oikeestaa kaikesta, se on vähä samanlainen kuin tää vauvapalsta. Siel on aiheet eriksee, mut satunnainen on suosituin. Tai se ylilauta on enempi pojille, ja demi tytöille. Ja sit kaikki on faces.
Mitä alat opiskella, mikä sinusta tulee isona?
Ei mulla oo oikeestaa mitää toiveammattia :D hain kauppiksee, sähköalalle, puualalle, ja kahtee lukioon. Oon ollu aina aika hyvä puutöissä mutta nyt ei riittäny sinne pisteet niin meen sitte kauppiksee. Mun isällä on oma yritys niin saatan sitte mennä sinne töihin
vehkeesi pituuden seisokissa, entäs lepotilassa.
Kerrotko mittasi?
Oon mitannu ja pakko kai se on kertoa kun lupasin vastata :D Eli lepotilassa n.10cm ja stondiksessa 16cm
vehkeesi pituuden seisokissa, entäs lepotilassa.
Kerrotko mittasi?
Oon mitannu ja pakko kai se on kertoa kun lupasin vastata :D Eli lepotilassa n.10cm ja stondiksessa 16cm
Kysynkin seuraavaksi vertaileeko nuoret miehenalut vehkeitään, kerrotteko mittoja toisillenne.
tekee kaiken tuon siksi, että olet niin tärkeä ja rakas hänelle:) Isät usein jättää nuo hankalat komentamiset yms äidin kontolle.