Mikä on kun naiset ei itse arvosta naisekkuutta?
Tissiketjuissa suurin osa haluaa pienet tissit koska suuret näyttää läskiltä huoralta tms.
Suuri osa miehistä tykkää pyöreistä ja isotissisista naisista, miksi naiset haluavat olla kuikeloita lautarintoja? Haluavatko juuri vältellä miehiä ja niiden ihailua?
Pari esimerkkikuvaa, kakkonenhan paljon parempi.
http://static5.depositphotos.com/1001992/443/i/450/dep_4431388-Happy-yo…
http://29.media.tumblr.com/tumblr_m0i12rXlsK1rr5wsyo1_400.jpg
Kommentit (69)
Eikö paras naiskumppani ole sellainen joka kokee olonsa hyväksi itsenään, kohtaa toiset rohkeasti häpeämättä itseään?
Itse ainakin arvostan sitä miehessä että hän on ylpeä itsestään eikä kysele muiden mielipiteiden perään.
Miehet nyt vain eivät ajattele naisten lailla, joten älä edes aloita miehiä koskevaa aatostasi sanoilla "kyllä minä ainakin naisena miehessä arvostan..."
Itseluottamus ja tyytyväisyys itseensä ovat toki tärkeitä asioita, mutta kohtuus kaikessa. Tälläkin palstalla 120-kiloiset valaat ovat ilmoittaneet pitävänsä itseään kauniina.
Miehet haluavat naisensa nuorena, hoikkana, kauniina, laitettuna, naisellisena ja seksuaalisesti saatavilla olevana.
otitko jossain vaiheessa silikonit? Koska noilla kuvien naisillahan on tasan yhtä hoikka vyötärö, käsivarret ym.- ainoa ero on rintojen koko. Eli et voinut pelkästään lihoa.
Ja paljon miehet ovat kroppaani kehuneet. Opiskeluaikana kroppani oli enempi ykköskuvan tyyppiä, joten kokemusta on molemmista. Rehevämpi vartalo on vaikeampi vaatettaa, esim. moni paitismalli ei sovi. Toisaalta ei sellaista kroppaa olekaan, että kaikki vaatteet istuisivat. Harrastan juoksemista, eivätkä rinnat haittaa ollenkaan kun laittaa kunnon urheilurintsikat päälle. Mutta naisellisuus on paljon muutakin kuin kroppa ja vaatetus, käytöstavoista päätelleen Suomi alkaa olla täynnä jätkiä :(
En ole ottanut silikoneja. Ja kyllä noissa kuvissa käsivarsissa ja reisissä eroa on, rusketus vaan hieman hämää. Toki silläkin on merkitystä, että urheilen nykyisin enemmän kuin opiskeluaikoinani, silloin olin "laiha läski" ja nyt taas hyvin timmissä kunnossa.
ap ei arvosta hoikempaa "naisekkuutta"?
siksi kun se ei ole yhtä naisellisen näköistä kuin tukevat rinnat ja isommat kaaret.
Mitä hoikempi ja pienirintaisempi nainen on niin sitä enemmän se muistuttaa miestä. Niin se vain on, vaikkakin eron löytää suurennuslasilla. :)
Kuinka monelle miehelle kasvaa rinnat tai leveä lantio? Niin juuri, tasa-arvo on sitä että mies ja nainen ovat erilaisia.
itsensä arvostamista ja itsestään huolen pitoa JA samalla muiden huomioimista.
Ei tarvitse olla E-kupin rintoja tai bmi alle 22. Ei tarvitse olla seurassa kaino ja varoa sanomasta mielipiteitään ärhäkkäästi. Ei tarvitse tykätä kukkamekoista ja puudeleista.
Itse olen aika lailla tuon vastakohta. Rinnat kokoa A, bmi 24,5, räväkkä ja rohkea ottamaan kantaa. Tykkään Aallosta ja minimalismista.
Ja kas kummaa, koskaan ei ole ollut sitä ongelmaa, että miesseurasta olisi pulaa... ja ihan miehisiä miehiä on kannoilla pörrännyt, ei pelkästään homomaisia, kuten tuo yksi kuvittelee.
Kas kun ihan samoin kuin me naiset tykkäämme erilaisista miehistä, miehet tykkäävät erilaisista naisista. Kaikkien ihannenainen ei välttämättä olekaan se suuririntainen ja kurvikas. Oikeasti.
Ja kuten on jo sanottukin: myös me naiset olemme monen osatekijän summa, eikä mikään kurvikkuus korvaa sitä, jos muilla osa-alueilla vetovoimaa uupuu. Sorry, jos joku nyt kuvitteli olevansa ihan vastustamaton siksi, että omaa isot rinnat ;-)
mutta oikeastiko rintasi kasvoivat vähintään 2 kuppikokoa? Miten? Tuskin punttitreenillä pelkästään (kysyn, koska multa rinnat katosivat laihtumisen myötä ja olisi kiva saada ne takaisin ilman lihomista).
otitko jossain vaiheessa silikonit? Koska noilla kuvien naisillahan on tasan yhtä hoikka vyötärö, käsivarret ym.- ainoa ero on rintojen koko. Eli et voinut pelkästään lihoa.
Ja paljon miehet ovat kroppaani kehuneet. Opiskeluaikana kroppani oli enempi ykköskuvan tyyppiä, joten kokemusta on molemmista. Rehevämpi vartalo on vaikeampi vaatettaa, esim. moni paitismalli ei sovi. Toisaalta ei sellaista kroppaa olekaan, että kaikki vaatteet istuisivat. Harrastan juoksemista, eivätkä rinnat haittaa ollenkaan kun laittaa kunnon urheilurintsikat päälle. Mutta naisellisuus on paljon muutakin kuin kroppa ja vaatetus, käytöstavoista päätelleen Suomi alkaa olla täynnä jätkiä :(
En ole ottanut silikoneja. Ja kyllä noissa kuvissa käsivarsissa ja reisissä eroa on, rusketus vaan hieman hämää. Toki silläkin on merkitystä, että urheilen nykyisin enemmän kuin opiskeluaikoinani, silloin olin "laiha läski" ja nyt taas hyvin timmissä kunnossa.
taitaa tarkoittaa pyöreitä rintoja ja vain miehelle elämistä juuri siitä syystä, että arovostan yli kaiken ihmisyyttä ja ihmisten erilaisuutta. Näillä omilla täydellisillä neisekkailla pyöreillä rinnoilla kun ei ole minkäänlaista merkitystä luonnon pelastamisen, nuortenpahoinvoinnin tai vaikkapa rikollisuuden torjumisessa.
Ajtustyöllä ja välittämisellä sen sijaan on.
eri kokoisia, eri näköisiä, erilaiset luonteet omaavia.
Sillä, miltä näyttää, ei pahemmin voi itse vaikuttaa. Jollain kasvaa isot rinnat, jollain ei.
Ihan sama.
Ihminen on sitä mikä on hänen sisimpänsä.
nii
t. laiheliini
miksi naisen pitäisi näyttää siltä, minkä hän kuvittelee miesten yleisen mielipiteen olevan?
Näyttämällä siltä, mikä miellyttää mahdollisimman suurta osaa miehistä, nainen varmistaa itselleen mahdollisimman suuren joukon kumppaniehdokkaita.
Mua kiinnostaa miehissä laatu, ei määrä. Ja jos joku mies sattumalta kokee minut vastenmieliseksi kroppani takia, niin enpä jää sitä äijää kaipaamaan. Meillä olisi näet niin erilainen arvomaailma keskenämme. :)
Mua kiinnostaa miehissä laatu, ei määrä.
Taisit tehdä ihan töitä ymmärtääksesi väärin. Jos sinussa itsessäsi ei ole laatua, et voi odottaa sitä myöskään mieheltä. Mitä enemmän sinussa itsessäsi on laatua, sitä enemmän sinulla on varaa vaatia sitä mieheltä.
(Melkein) kukaan mies ei vaadi naiselta playboy-mallin vartaloa. Toisaalta sellaista miestä ei olekaan, joka kieltäytyisi seurasta, jos yöelämässä sellainen pupu tulisi tuttavuutta tekemään. Toisin sanoen nainen voi olla niin tasokas, että saa "kenet tahansa". Näin ollen hänellä on varaa valita joukosta se kaikkein rikkain, pisin, lihaksikkain ja menestynein => LAADUKKAIN.
näin entisenä hyvin ulkonäkö-itsekriittisenä, että tää asia ei enää hetkauta mua lainkaan.
Moni todistelee, että pienirintainenkin voi olla kaunis, tai että ylipainoinen voi olla kaunis. Varmasti voi, mutta miksi pitäisi olla kaunis tai miesten mielestä haluttava? Ihanan vapauttavaa kun asia ei vaan enää kiinnosta, ainakaan elämän keskipisteeksi saakka.
Nykyajan naiset ihailevat jotakin rinnattomuutta .
Eikö niitä silikoni-implantteja laiteta rutkasti.
Oletko sitä meiltä, että pienirintaisen pitäisi asennuttaa silikonit. Kaikilla ei edes lihominen lisää rasvan määrää rintoihin.
Mikä ongelmasi oikein on? Oletko silikoni-implanttien valmistajan hopottaja.
näin entisenä hyvin ulkonäkö-itsekriittisenä, että tää asia ei enää hetkauta mua lainkaan. Moni todistelee, että pienirintainenkin voi olla kaunis, tai että ylipainoinen voi olla kaunis. Varmasti voi, mutta miksi pitäisi olla kaunis tai miesten mielestä haluttava? Ihanan vapauttavaa kun asia ei vaan enää kiinnosta, ainakaan elämän keskipisteeksi saakka.
No joo, vähän kaukaa haettua jos yhdistää kohteliaat tavat ja terveellisen elämisen naisellisuuden synonyymiksi.
Tottakai makuja on monia, mutta kuka nainen tykkää jostain pulloharteisesta kynäniskasta? Eiköhän keskimäärin enemmän tykätä raamikkaasta palomiehestä, aivan kuin miehetkin useimmin kaarevalanteisesta isotissista ennemmin kuin laudasta hoikkeliinista.
itsensä arvostamista ja itsestään huolen pitoa JA samalla muiden huomioimista. Ei tarvitse olla E-kupin rintoja tai bmi alle 22. Ei tarvitse olla seurassa kaino ja varoa sanomasta mielipiteitään ärhäkkäästi. Ei tarvitse tykätä kukkamekoista ja puudeleista. Itse olen aika lailla tuon vastakohta. Rinnat kokoa A, bmi 24,5, räväkkä ja rohkea ottamaan kantaa. Tykkään Aallosta ja minimalismista. Ja kas kummaa, koskaan ei ole ollut sitä ongelmaa, että miesseurasta olisi pulaa... ja ihan miehisiä miehiä on kannoilla pörrännyt, ei pelkästään homomaisia, kuten tuo yksi kuvittelee. Kas kun ihan samoin kuin me naiset tykkäämme erilaisista miehistä, miehet tykkäävät erilaisista naisista. Kaikkien ihannenainen ei välttämättä olekaan se suuririntainen ja kurvikas. Oikeasti. Ja kuten on jo sanottukin: myös me naiset olemme monen osatekijän summa, eikä mikään kurvikkuus korvaa sitä, jos muilla osa-alueilla vetovoimaa uupuu. Sorry, jos joku nyt kuvitteli olevansa ihan vastustamaton siksi, että omaa isot rinnat ;-)
Mua kiinnostaa miehissä laatu, ei määrä.
Taisit tehdä ihan töitä ymmärtääksesi väärin. Jos sinussa itsessäsi ei ole laatua, et voi odottaa sitä myöskään mieheltä. Mitä enemmän sinussa itsessäsi on laatua, sitä enemmän sinulla on varaa vaatia sitä mieheltä.
(Melkein) kukaan mies ei vaadi naiselta playboy-mallin vartaloa. Toisaalta sellaista miestä ei olekaan, joka kieltäytyisi seurasta, jos yöelämässä sellainen pupu tulisi tuttavuutta tekemään. Toisin sanoen nainen voi olla niin tasokas, että saa "kenet tahansa". Näin ollen hänellä on varaa valita joukosta se kaikkein rikkain, pisin, lihaksikkain ja menestynein => LAADUKKAIN.
tai sitten olet vain tavallista yksinkertaisempi tapaus. ;)
Rakkaani, elämä ei ole noin yksinkertaista. Minulla on oma käsitykseni siitä, mikä tekee miehestä laadukkaan. Se ei välttämättä (näköjään) vastaa sinun omia käsityksiäsi laadukkuudesta.
Ihmissuhteiden maailma ei ole mustavalkoinen, eivätkä siihen päde luonnonlait.
Mutta hei, jatka sinä tyylilläsi, minä omallani. Miehiä on minulle riittänyt, jopa niitä huippulaatuisia (ja yksi ylitse kaikkien muiden), toivottavasti sinullakin. ;)
Niin muuten, kyllä on olemassa miehiä, jotka eivät hyppää sänkyyn, kun playboypuputyyppinen tyttölapsi tekee tuttavuutta. Tiedän tämän, sillä olen päässyt jopa todistamaan vastaavia tilanteita. Mieskäsityksesi on surullisen yksioikoinen.
Sitäpaitsi, jos sattuu olemaan vartalomalliltaan "lauta", mitä naisen pitäisi tehdä? Sirotella tuhkaa päälleen ja surkutella koko elämänsä "väärän mallista" kroppaa, kun senkin ajan voisi täysin rinnoin(!) nauttia itsestään ja omasta vartalostaan?
Tätä minäkin mietin.
Tässä olikin ap:lla tarkoitus rajata naisellisuus vaan naiselliseen pyöreyteen ja JÄLLEEN KERRAN PILKATA HOIKKIA.
Itse olen syntymähoikka (nuorempana liian laiha ja inhosin sitä). Olen ollut monesti järkyttynyt tällä palstalla, kuinka avoimesti laihoja tai hoikkia saa pilkata. Mielestäni ketään ei saisi arvostella, mutta laihojen pilkkaa ei edes pidetä pahana.
AP:n aloitus oli varmasti kahdeskymmenes, jossa on kahden naisen kuva ja tarkoitus pilkata sitä hoikempaa ja todeta, että tuosta ei miehet tykkää.
Miksi ette itse pukeudu aina golitziin? Miksi panostaa ulkonäköön mitään jos se ei merkkaa?
Sinuna panostaisin sanan "college" oikeinkirjoitukseen. Asioiden ja mielipiteiden uskottavuus ja painoarvo valitettavasti tapaa kadota kirjoitusvirheiden myötä.
Miksi ette itse pukeudu aina golitziin? Miksi panostaa ulkonäköön mitään jos se ei merkkaa?
Sinuna panostaisin sanan "college" oikeinkirjoitukseen. Asioiden ja mielipiteiden uskottavuus ja painoarvo valitettavasti tapaa kadota kirjoitusvirheiden myötä.
Sinuna panostaisi huumorintajuun. Taisi mennä tosikolta sarkasmi ohi? ;-)
Sinuna panostaisi huumorintajuun. Taisi mennä tosikolta sarkasmi ohi? ;-)
Luulenpa, että kirjoitit sanan vahingossa väärin ja nyt nolona selittelet sarkasmista...
t: sivusta seurannut
ap ei arvosta hoikempaa "naisekkuutta"?