Eihän 1,57 promillen humala ole vielä edes kunnon känni
Hirveä jeesustelu PS-kansanedustajan "suurista promilleista". Eihän tuo ole vasta kuin sellainen kiva nousuhumala tai sitten väsähtänyt laskuhumala. Vaatii vielä monta juomaa alle, että ruvetaan riitaa haaatamaan, jos silloinkaan.
Kommentit (17)
Naurettavaa. Minulla normaalia on 3.00- 4.00. Enkä silloinkaan räyhää vaan olen mukava seuramies.m39
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa. Minulla normaalia on 3.00- 4.00. Enkä silloinkaan räyhää vaan olen mukava seuramies.m39
Saa aika säännöllisesti tenuttaa (käytännössä päivittäin), jos nuo promillemäärät on niin sanotusti normaaleja ja olet tuossa tilassa rauhallinen seuramies. Et tule kovin pitkäikäinen olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa aika säännöllisesti tenuttaa (käytännössä päivittäin), jos nuo promillemäärät on niin sanotusti normaaleja ja olet tuossa tilassa rauhallinen seuramies. Et tule kovin pitkäikäinen olemaan.
Pitää lopettaa.m39
Riippuu ihan viinatoleranssista. Kunnon katujuoppo voi puhaltaa noita suuria promilleja, vaikka olisi melkein "selvinpäin".
Normaalille ihmiselle tuo on känni.
Montako annosta tuohon määrään pitää juoda?
Kunnon juopolle tuo on vaikutukseltaan kuin harvoin juova ottaisi kahden tunnin aikana kaksi 0,33l keskikaljaa.
Videopätkän mukaan alkoholipitoisuuta oli ihan liikaa tuolle tyypille.
Ei mokomaa jankkaamista jaksa kukaan kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Oleellista on myös tahti 😂 Viinan kiskominenhan on muuten siitä tosi paha että jos niin vahvaa tavaraa juo tosi nopeasti vaikka 10 annosta, se nousee yhtäkkiä päähän ja ihminen on sekaisin kuin seinäkello. Olen nähnyt tilanteen kun raakaa viinaa kiskonut sammui suorilta jaloilta, siis vaan kaatui kanveesiin, 5min aiemmin oli vielä käytös normaalia. Huumeilla ei ollut osuutta asiaan.
Sehän alkaa vasta krapula helpottaa kun tuon verran puhaltaa
Vierailija kirjoitti:
Tavan tallaajalla, joka ei ole paatunut alkoholisti, on 3 promillea jo hengenvaarallinen tila.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oleellista on myös tahti 😂 Viinan kiskominenhan on muuten siitä tosi paha että jos niin vahvaa tavaraa juo tosi nopeasti vaikka 10 annosta, se nousee yhtäkkiä päähän ja ihminen on sekaisin kuin seinäkello. Olen nähnyt tilanteen kun raakaa viinaa kiskonut sammui suorilta jaloilta, siis vaan kaatui kanveesiin, 5min aiemmin oli vielä käytös normaalia. Huumeilla ei ollut osuutta asiaan.
No kauanko siellä lentoasemalla yleensä ollaan, pari-kolme tuntia?
Lille tuo olisi vain mukava laitamyötäinen normaalien ruokajuomien jälkeen.
Viimeksi kun olin mielestäni vähän liian kännissä, puhalsin Drägerillä 0,58. Toki en olekaan mikään ammattiryystäjä.
Jos lentoemot ei tykkää siivota vessassa sammunutta everstiluutnanttia, kuset ja paskat housussa ja oksennus rinnuksilla?
Upseerit ei ole herrasmiehiä muuta kuin leffoissa.
Persuedustajilla on huono viinapää. toivottavasti tulee Pangkokista videota miten on reissu mennyt.
Ainakin persun pää menee tuosta aivan sekaisin vrt. Immonen.
Paljon normi-ihminen (keskikokoinen, ei juoppo mutta ei holistikaan) juo viiniä kahdessa tunnissa, jotta tulee tuo humala?