Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on kun naiset ei itse arvosta naisekkuutta?

Vierailija
02.08.2012 |

Tissiketjuissa suurin osa haluaa pienet tissit koska suuret näyttää läskiltä huoralta tms.

Suuri osa miehistä tykkää pyöreistä ja isotissisista naisista, miksi naiset haluavat olla kuikeloita lautarintoja? Haluavatko juuri vältellä miehiä ja niiden ihailua?

Pari esimerkkikuvaa, kakkonenhan paljon parempi.

http://static5.depositphotos.com/1001992/443/i/450/dep_4431388-Happy-yo…

http://29.media.tumblr.com/tumblr_m0i12rXlsK1rr5wsyo1_400.jpg

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun oma ulkonäkö on mitä on, enkä sille mitään voi (enkä silikoneja sen takia hanki)

Vierailija
22/69 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellisuus tulee monenmoisessa paketissa.

Suurin osa miehistä ei ajattele näin. Enemmistö haluaa naisensa nuorina, hoikkina, kauniina, naiselliseksi laitettuna ja halukkaina.

miksi naisen pitäisi näyttää siltä, minkä hän kuvittelee miesten yleisen mielipiteen olevan?

Toisekseen, olen huomannut, että harva mies oikeasti pitää ihanteenaan jotain parikymppistä Barbie-kloonia. Kun olen kuunnellut mm. isäni, veljieni ja miespuolisten kavereideni (eli miehiä,joilla ei ole tarvetta valehdella tästä minulle syystä tai toisesta) naisihanteita, joukosta löytyy mm. Rakel Ligneliä, Bones-sarjan naistähteä, Uma Thurmania jne.

Kyllä, yleensä miehet varmaan tykkäävät kauniiksi ja naisellisiksi kokemistaan naisista. Mutta se, mikä heistä on kaunista tai naisellista, ei välttämättä vastaa Hollywoodin muovista ideaa asiasta.

Joko näin, tai sitten minua ympäröivät miehet ovat harvinaisen fiksuja. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan naiset ihailevat jotakin rinnattomuutta joka kiinnostaa korkeintaan joitakin homomiehiä. Sitten eletään ruokotonta elämää eikä pystytä edes kodista huolehtimaan. Lapsista ei tarvitsekaan huolehtia kun niitä ei edes ole.

:D Näin on, ruokaakaan ei osata laittaa, niin kuin ennen vanhaan isorintaiset naiset!

Vierailija
24/69 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellisuus tulee monenmoisessa paketissa.

Suurin osa miehistä ei ajattele näin. Enemmistö haluaa naisensa nuorina, hoikkina, kauniina, naiselliseksi laitettuna ja halukkaina.

Vierailija
25/69 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen olen ollut itse nuorena ja olen yhä. Ja tykkään, että hoikka nainen on kaikkein kaunein naisellisuuden muoto. Naisekkuudesta en tiedä mutta naisellisuus on sopusuhtaista hoikkuutta, ei mitään pursuavia läskejä ja lihoja.

taakse historiaan äläkä mene nykypäivän hinttimuotisuunnittelijoiden pään mukaan vedätettynä.

Kautta aikojen naisihanne on ollut pehmeä, kurvikas. --> http://www.spaceandmotion.com/Images/sexology/naked-vintage-erotica.jpg

Nykyään media syöttää eri mallia.

Uskoo ken tahtoo, minä katson silmälläni ja otan pehmeän naisen enkä hoikkaa teinipoikaa muistuttavaa keppiä.

T. mies.

Vierailija
26/69 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen olen ollut itse nuorena ja olen yhä. Ja tykkään, että hoikka nainen on kaikkein kaunein naisellisuuden muoto. Naisekkuudesta en tiedä mutta naisellisuus on sopusuhtaista hoikkuutta, ei mitään pursuavia läskejä ja lihoja.

taakse historiaan äläkä mene nykypäivän hinttimuotisuunnittelijoiden pään mukaan vedätettynä.

Kautta aikojen naisihanne on ollut pehmeä, kurvikas. --> <a href="http://www.spaceandmotion.com/Images/sexology/naked-vintage-erotica.jpg" alt="http://www.spaceandmotion.com/Images/sexology/naked-vintage-erotica.jpg">http://www.spaceandmotion.com/Images/sexology/naked-vintage-erotica.jpg…;

Uskoo ken tahtoo, minä katson silmälläni ja otan pehmeän naisen enkä hoikkaa teinipoikaa muistuttavaa keppiä.

T. mies.

kuin omani ja se, mitä pidän terveellisenä.

Kiinalaismiehet pitivät sata vuotta sitten sidottuja jalkoja huippuseksikkäinä.

Vierailija
27/69 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen syntynyt tällaiseksi. Olen pienirintainen, lyhyehkö (154 cm), hoikka, mutta silti muodokas nainen. Olen tyytyväinen itseeni, koska tällainen satun olemaan ja tämän kropan kanssa olen elämäni elänyt. Ehkä olisi monessa suhteessa helpompaa elää miehenä, mutta enpä halua sitäkään. Oikeasti, tykkään pienistä rinnoistani ja leveähköstä lantiosta. Joku toinen tykkää isoista tisseistään, fine. Peffan suhteen mulla oli ennen komplekseja, mutta miehelleni se on täydellinen :)

Mun ei tarvitse välittää, millaisista naisista miehet _yleensä_ pitävät, koska a) en näe itsessäni mitään vikaa ja b) olen sattunut yksiin miehen kanssa, joka pitää juuri mun kropastani. En tarvitse miesten ihailua kokeakseni olevani kaunis.

Vierailija
28/69 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kautta aikojen naisihanne on ollut pehmeä, kurvikas. --> <a href="http://www.spaceandmotion.com/Images/sexology/naked-vintage-erotica.jpg" alt="http://www.spaceandmotion.com/Images/sexology/naked-vintage-erotica.jpg">http://www.spaceandmotion.com/Images/sexology/naked-vintage-erotica.jpg…;

T. mies.

ei käy kateeksi

Vierailija
29/69 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei käy kateeksi

minunkaan käy kateeksi teinipoikien kaltaisten hoikkeloiden halailijoita.

Sitä paitsi pehmeys ei ole aina nimitettävissä läskiksi. Läski on rasvaa ja sitä on kaikissa joten sinäkin ole siis läski.

Vierailija
30/69 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan naiset ihailevat jotakin rinnattomuutta joka kiinnostaa korkeintaan joitakin homomiehiä. Sitten eletään ruokotonta elämää eikä pystytä edes kodista huolehtimaan. Lapsista ei tarvitsekaan huolehtia kun niitä ei edes ole.

Jumatsuigeli! Mun kodinhoito-ongelmat johtuvat pienistä rinnoista!

Kun vauva oli vauva ja söi rintamaitoa, rintani olivat isommat mutta koti silloinkin hunningolla.

Vierailija
31/69 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olen itse hoikka ja tyytyväinen vartalooni?

Vierailija
32/69 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi naisen pitäisi näyttää siltä, minkä hän kuvittelee miesten yleisen mielipiteen olevan?

Näyttämällä siltä, mikä miellyttää mahdollisimman suurta osaa miehistä, nainen varmistaa itselleen mahdollisimman suuren joukon kumppaniehdokkaita.

(Melkein) kukaan mies ei vaadi naiselta playboy-mallin vartaloa. Toisaalta sellaista miestä ei olekaan, joka kieltäytyisi seurasta, jos yöelämässä sellainen pupu tulisi tuttavuutta tekemään.

Vierailija
33/69 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka mustavalkoisia te oikein olette jotka mesotte, että naisellisuus tulee eriasioista kuin rinnoista tai vartalon pehmeistä muodoista?

No tottakai tulee MYÖS muista asioista. Vai oletteko sitä mieltä, että petolinnun perseeltä näyttävä perunasäkissä hyppivä tissitön kukkakeppi on yhtä naisellinen kuin isorintainen ja muodokas JOS MUUT ominaisuudet on samat?

Miksi ette itse pukeudu aina golitziin? Miksi panostaa ulkonäköön mitään jos se ei merkkaa?

Ottakaa oikeasti järki käteen ja myöntäkää, että kuikelon naisen "ihannemalli" on viimeisen 30 vuoden kupla ja harhaluulo. Median aiheuttama mielikuva jonka ympärillä pyörii bisnestä.

50-luvulla mallit olivat selvästi sellaisia joita nyt haukutaan pulskiksi. (kun eivät olleet luikkuja)

Vierailija
34/69 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muoti ja vartaloihanne on muuttunut! Luepa vaikka Kaari Utrien Kauneus kautta aikojen tms. ja mieti Botticellin Venusta, Marie Antoinettea tai vaikka keskiajan maalauksia, joissa on sen ajan ihannevartaloita.

Vierailija
35/69 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paljon miehet ovat kroppaani kehuneet. Opiskeluaikana kroppani oli enempi ykköskuvan tyyppiä, joten kokemusta on molemmista.

Rehevämpi vartalo on vaikeampi vaatettaa, esim. moni paitismalli ei sovi. Toisaalta ei sellaista kroppaa olekaan, että kaikki vaatteet istuisivat.

Harrastan juoksemista, eivätkä rinnat haittaa ollenkaan kun laittaa kunnon urheilurintsikat päälle.

Mutta naisellisuus on paljon muutakin kuin kroppa ja vaatetus, käytöstavoista päätelleen Suomi alkaa olla täynnä jätkiä :(

Vierailija
36/69 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesten mielipide on kuitenkin ulkopuolisen näkemys. Muutenkin maailma pyörii aivan liikaa ulkonäön ympärillä, sitä ylläpidetään ja muokataan päivittäin.

Eikö paras naiskumppani ole sellainen joka kokee olonsa hyväksi itsenään, kohtaa toiset rohkeasti häpeämättä itseään?

Itse ainakin arvostan sitä miehessä että hän on ylpeä itsestään eikä kysele muiden mielipiteiden perään.

Vierailija
37/69 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtua johonkin tiettyyn muottiin, vaan uskaltaa ja nimenomaan on sellainen kuin itse haluaa. Parasta on se sisäinen kauneus.

Jollekin kun se muiden miellyttäminen tuntuu vain olevan se elämän pääsisältö. Kukin tavallaan.

Vierailija
38/69 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan kalju nainen miesten vaatteissa ei ole naisekas. Ja hän haluaakin erottua.

Ei kaikki naiset ylipäätänsäkään tarvitse sellaista ihailua.

Vierailija
39/69 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

otitko jossain vaiheessa silikonit? Koska noilla kuvien naisillahan on tasan yhtä hoikka vyötärö, käsivarret ym.- ainoa ero on rintojen koko. Eli et voinut pelkästään lihoa.

Ja paljon miehet ovat kroppaani kehuneet. Opiskeluaikana kroppani oli enempi ykköskuvan tyyppiä, joten kokemusta on molemmista.

Rehevämpi vartalo on vaikeampi vaatettaa, esim. moni paitismalli ei sovi. Toisaalta ei sellaista kroppaa olekaan, että kaikki vaatteet istuisivat.

Harrastan juoksemista, eivätkä rinnat haittaa ollenkaan kun laittaa kunnon urheilurintsikat päälle.

Mutta naisellisuus on paljon muutakin kuin kroppa ja vaatetus, käytöstavoista päätelleen Suomi alkaa olla täynnä jätkiä :(

Vierailija
40/69 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi noin isoja rintoja kuin kakkoskuvassa. Tosi hankalat liikkuessa ja aina ois joku törkimys tuijottamassa.

Hoikalle sopii lähes mikä vaate tahansa, hoikan vartalo ei muutu niin paljon vanhetessa, hoikka ei ole pelkkä tissiobjekti.

Niin ja minä kyllä arvostan naisellisuutta, mutta en määritä sitä miesten mukaan. Minulle on myös ihan yks lysti, minkäkokoiset tissit jollain toisella naisella on. Olen tyytyväinen omiini ja se riittää.