Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on kun naiset ei itse arvosta naisekkuutta?

Vierailija
02.08.2012 |

Tissiketjuissa suurin osa haluaa pienet tissit koska suuret näyttää läskiltä huoralta tms.

Suuri osa miehistä tykkää pyöreistä ja isotissisista naisista, miksi naiset haluavat olla kuikeloita lautarintoja? Haluavatko juuri vältellä miehiä ja niiden ihailua?

Pari esimerkkikuvaa, kakkonenhan paljon parempi.

http://static5.depositphotos.com/1001992/443/i/450/dep_4431388-Happy-yo…

http://29.media.tumblr.com/tumblr_m0i12rXlsK1rr5wsyo1_400.jpg

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

surkea av:n lukutaito, jos ei sana golizi ole tuttu :O

-ohis

Vierailija
62/69 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep toi kakkonen on kyllä kuumempi. naisellinen ja upeat muodot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naisellisuus vain miesten miellyttämistä?

tuskin ap miettii 80-vuotiaan mummelin naisellisuutta.

Naisellisuus, miehisyys..kaikki yhtä turhaa pohdintaa, pääasia on suvaita itseä ja toisia ja yrittää kasvaa IHMISENÄ.

Vierailija
64/69 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain taas hyvät naurut, ku luin tuon sanan tuossa kirjoitusasussa, hahhah :D

Vierailija
65/69 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

te isommat, tai siis pyöreät, tai siis "naiselliset" naiset.

Mutta kyllä ne miehet ihan mukavasti pörrää ympärillä, vaikka olenkin tälläinen laiha, pienirintainen nainen...

Outoa, että on naisellista olla pullea? :)

Vierailija
66/69 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 26v. Tissejä minulla ei ole nimeksikään, turvotuskin kertyy aina kaikkialle muualle paitsi tisseihin.

Ihan sama onko painoindeksini ollut lähempänä 23, vaiko 18. Raskaus, eikä imetyskään rintojani kasvattanut/muuttanut mitenkään!

Tällainen minä sitten taidan olla ikuisesti. Silikoneja en halua (ellen satu voittamaan lotossa miljoonia), koska niilläkin rahoilla saan elämääni jotain paljon hyödyllisempää, kuin jotkut helkkarin tekotissit!

Vierailija
67/69 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle hoikka ja pienitissinen nainen kiitos. Pienet tissit ovat kauniimmat, kivemmat koskea ja erityisesti naiselle itselleen paljon kivemmat omistaa. Kun nainen on muutenkin hoikka ja liikunnallinen, niin pienet tissit sopivat tällaiselle kropalle täydellisesti. Tuollainen ykköskuvassa oleva kroppa jos mikä on nimenomaan naisellinen, toisin kuin joku tursuava ihrakasa. Ne, jotka tällaisia laudoiksi haukkuu, ovat pääsääntöisesti itse läskejä ja kateellisia, kun toiset jaksaa pitää itsestään huolta.

t. mies

Vierailija
68/69 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle hoikka ja pienitissinen nainen kiitos. Pienet tissit ovat kauniimmat, kivemmat koskea ja erityisesti naiselle itselleen paljon kivemmat omistaa. Kun nainen on muutenkin hoikka ja liikunnallinen, niin pienet tissit sopivat tällaiselle kropalle täydellisesti. Tuollainen ykköskuvassa oleva kroppa jos mikä on nimenomaan naisellinen, toisin kuin joku tursuava ihrakasa. Ne, jotka tällaisia laudoiksi haukkuu, ovat pääsääntöisesti itse läskejä ja kateellisia, kun toiset jaksaa pitää itsestään huolta. t. mies

en tykkää koskea rintaa joka on lähes kuin oma rintalihas hieman pehmeämpänä :)

T mies

Vierailija
69/69 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miespuolisena lusikkani soppaan tässä rinta-asiassa (ja tämä on nyt sitten oma mielipide):

Rintoihin pätee mielestäni sama kuin naisten takapuoliinkin: koolla ei ole väliä, kunhan on pyöreät.

Rinnat ovat vain hyvä lisä kokonaisuuteen. Rinnat voivat olla hyvin isot muttei järin houkuttelevan muotoiset. Pienet rinnat taas voivat olla muodoltaan kiinteämmät. Omasta mielestäni paras on jossain täällä välissä. -- Isohkot, muttei liian isot. Ei liian kiinteät, eikä liian roikkuvat.

Mutta toivoa aina saa. Rinnoilla ei kuitenkaan mitään tähdellistä merkitystä loppujen lopuksi ole.