Haluaisin parhaan kaverin. Surettaa.
Kavereita on, mutta kyseessä iso porukka enkä kellekkään ole se ykkönen jolle soitetaan. Itse asiassa olen se joka on helpoin "unohtaa" siitä porukasta. Sitten pari luokkakaveria, mutta heidäön kanssa olen enemmänkin tuttava tasolla ja huomaan ettei meistä voisi ylimpiä ystäviä tulla.
Aiemmin oli paras kaveri, mutta välit poikki jo toista vuotta typerän riidan takia, tosin usein aiheutti minulle pahan mielen kun ei koskaan ollut minulle aikaa.
Olen 24vuotias, koulu loppumassa, töissä työpaikassa jossa kaikki muut ovat jo +45v, eli kahvitauolla voin jutella mutta muuta yhteistä ei olekaan.
Harrastuksena käyn salilla, mutta ei siellä voi kehenkään tutustua, kun sinne menee kiireellä ja lähtee kiireellä pois.
Mistä voisin saada kavereita, haluaisin sen parhaan ystävän taas? Minulla on mies, mutta huomaan että oikeasti haluaisin jonkun naispuolisen jolle keskustella ja viettää aikaa. Haluaisin että minulla on joku jolle soittaa kun on huolia tai tapahtuu jotain kivaa ja toisin päin haluaisin olla joku jolle soitetaan ja halutaan kertoa asioita. Olen muita kavereitani 1-2krt kuukaudessa, yleensä kuitenkin aina porukalla.
Mikä avuksi?
Kommentit (3)
eli Oulussa
Olen muuttanut tänne Kajaanista n. 4v sitten, jossa siis suurin osa kaveriporukasta edelleen. Entinen bestfriend asuu myös vanhalla kotipaikkakunnallani.
hakeutua ihmisten seuraan ja olla avoimin mielin. Myös jos lähestyt ihmisiä ajatuksella, että "tuo ei ole sellainen, joka voisi olla ystäväni", se on aistittavissa. Minulla ei ole yhtä parasta kaveria mutta en haluaisikaan. Koen, että en ole voinut valita, kenestä on tullut läheisempiä ystäviä, sellaisista on tullut, jotka on olleet avoimia uudelle ystävyyssuhteelle. Arvelen, että jos on epätoivoinen ja kipeästi kaipaa ystävää, silloin juuri sellaista ei saa. Pitäisi vaan jaksaa olla kärsivällinen ja ottaa ihmiset sellaisina kuin he tulevat. Itse pidän ongelmana sitä, että kaikki eivät tarvitse uusia ystäviä, koska heillä on jo ystäviä.
Mulla vain pari läheistä ystävää ja nekin asuu eri paikkakunnilla, joten ymmärrän tilanteesi..