miksi tuo Leena Lumi on niin ärsyttävä kirjablogisti?
Jotenkin niin omahyväinen ja ylimielinen kirjoituksissaan... mistä johtuu tämä vaikutelma?
Kommentit (45)
Tuo oli varmaan vitsi? Kunhan varmistin..
Mä en ole koskaan tajunnut, mitä Leenan blogissa on olevinaan niin hyvää. Kirjoitustyyli hemmetin ärsyttävä ja vaikuttaa olevan ihmisenäkin tosi ärsyttävä. En vaan kestä. t: toinen kirjabloggaaja
[quote author="Vierailija" time="01.08.2012 klo 19:54"]
Jotenkin niin omahyväinen ja ylimielinen kirjoituksissaan... mistä johtuu tämä vaikutelma?
[/quote]
Mainostat itseäsi näin. Niinpä näin.
Minusta on huvittavaa, kun hän jaksaa päivitellä kiireitään. Siis nainen, joka ei käy töissä! Kunhan lukee ja höösää puutarhassaan ja elää miehensä siivellä. Vastenmielistä.
Joo, kirjoitin tuosta poikaan suhtautumisesta taannoin ja heti melkeinpä seuraavassa blogissa oli yllätys yllätys pojankuvaa etc. juttua. Aika omahyväiseltä vaikuttaa ja kiireiseltä, vaikkei tosiaankaan tunnu olevan kuin kirjojen lukemista, kokkaamista, matkustelua sekä sitä puutarhanhoitoa. Mutta en tunne pikkurouvaa kuin juuri tämän bloginsa perusteella, joten tiedä sitten.
Ihme "taiteilijanimi" tuo Lumi. Kai se sitten kuulostaa Leenan kanssa hienommalta kuin oikea sukunimi.
Leena Nieminen. Ei kestä sitä että jollakin jotakin parempaa kuin itsellä. Kateellinen ihminen kaikesta. Alemmuudentuntoinen. Katkera menneisyydestä. Ratsastaa olemattomalla julkisuudella.
Luin yhden hänen arvostelun ja siihen littyvät kommentit. Aivan kuin kaksi puolta. Kirjoittaa kauniisti ja sitten..hmmm jopa alatyylisesti.
Minä odotan kirjallisuuden asiantuntijalta hienotunteisuutta.
Niin valittaa kiireitään?
Kehuu miten nukkuu puolillepäivin
eikä siedä vieraita jotka heräävät aiemmin.
On tainnut mennä todellisuudentaju oikeista kiireistä. ..
Joo, ei tosiaan tule vaikutelmaa sellaisesta symppiksestä ihmisestä, jonka kanssa juttelisi syntyjä syviä.
Tietääko kuka minkä ikäinen rouva on?
Joo, täällä samaa todettu. En jaksa lukea yhtään hänen kirjoituksia kun niissä sellainen ärsyttävyys Minä Minä tiedän ja on oikeesti suvaitsematon
Katsoin rouvan Instagramin ja yksi sana tuli mieleen KITSCH ja tajusin yhtenäisyyden kirja-arvosteluihn
Vaikka lukeekin niin paljon niin silti tuntuu että ajatusmaailmansa on hyvin suppea.
Samat aiheet toistuu vuosista toiseen oli sitten kysymyksessä ihmetyttärensä, bestiksensä, keittiön vaaleanpunaisuus, yksinkertaiset samat ruuat, lumi, jossain ravintolassa syönti ym. Johtuisiko siitä että on siellä saarellansa eikä paljoa käy missään. Ihmettelen vaan, ei muuten ole mitään häntä vastaan
up