Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

nimilaput lasten vaatteisiin - vihdoin löytyi luotettava ja hyvä firma!!!

Vierailija
31.07.2012 |

http://www.google.fi/#hl=fi&output=search&sclient=psy-ab&q=vauva+k&oq=v…

Olin aiemmin tilannut osoitteesta merkitse.fi

Voin sanoa ettei kannata!

Ekalla viikolla kesti yli kk ylimääräistä, kukaan ei vast. asiakaspalv puhelinnumeroon. Nyt kun toisen kerran tilasin (maalisk), mitään ei ole kuulunut.

Lapsen päiväkoti alkaa taas pian, joten tilasin RAautakaiselta. Nopeaa palvelua, silittämällä kiinnittyvät... miten tuo merkitse.fi kehtaa yhä olla olemassa?!?!

Kommentit (6)

Vierailija
2/6 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstiilitussilla tai ihan millä tahansa pesulappuun nimi, ette kai sitä koko vaatearkkua päiväkotiin vie?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka jaksaa tollasta alkaa puuhailemaan!

Vierailija
4/6 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstiilitussilla tai ihan millä tahansa pesulappuun nimi, ette kai sitä koko vaatearkkua päiväkotiin vie?

mutta kaikki eivät halua vaatteisiin pysyviä merkintöjä. Itse olen käyttänyt tavallista, apteekista saatavaa haavateippiä ja siihen permanenttitussia - hyvin on teippi pysynyt pesusta toiseen.

Vierailija
5/6 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, mutta välillä lapsi huomauttelee lapuista, ja silloin pakko leikata pois.

En väitä että silitettäviä nimilappuja välttämättä edes "tarvitaan", häiritsee vain firma joka mainostaa itseään muttei toimi.

Anteeksi jos linkki ei toiminut; kiitos kun laitoitte toimivan.

AP

Vierailija
6/6 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

....tilannut ruotsista, oli paljon enemmän väri- ja kuvavaihtoehtoja. Googlella löytynee.

Parilla tikillä vaatteeseen kiinni ja sillä 100kpl pärjää koko tarhaiän. En siis ole käyttänyt silitettäviä.

Pienikin lapsi tunnistaa oman (ja kavereiden) nimilappunsa, toki ne nopeasti oppii oman nimen hahmon, vaikkei osaakaan lukea vielä.