Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka tykkäävät vähän tukevammista miehistä?

Vierailija
31.07.2012 |

Onko muita naisia, jotka tykkäävät nallekarhumaisista miehistä? Itse olen hoikka, mutta miehellä aika reippaasti ylipainoa. Minulle asia ok ja mielestäni mies on seksikäs. Tietty jos haluaisi laihduttaa, kannustaisin, mutta haluttava on noinkin!

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan tätä, mutta en tykkää jos on liikaa lihaksia. Luonnollisen roteva on paras.

Kuulantyöntäjä tyyppiset möllikät saavat sydämeni sykkimään.

Vierailija
22/90 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihan rehellinen kaljamaha on seksikäs. Siis muutoin siistillä miehellä. Itse olen hoikka. :)

siis en mä tiedä onko kaljamaha nyt varsinaisesti seksikäs, mutta ei se tosiaankaan mikään turn-off ole, jos mies on muuten siisti. Mut sottaset, epäsiistit, juntisti pukeutuvat miehet, sellaset joilla on vielä kaiken kruununa kamala tukka ja se kaljamaha, NEVER!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihan rehellinen kaljamaha on seksikäs. Siis muutoin siistillä miehellä. Itse olen hoikka. :)

siis en mä tiedä onko kaljamaha nyt varsinaisesti seksikäs, mutta ei se tosiaankaan mikään turn-off ole, jos mies on muuten siisti. Mut sottaset, epäsiistit, juntisti pukeutuvat miehet, sellaset joilla on vielä kaiken kruununa kamala tukka ja se kaljamaha, NEVER!

Selventäkää nyt vähän tuota omituista miesmakuanne. On niin vaikea hahmoittaa mita haluatte.

T: 11cm mies

Vierailija
24/90 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin isompi kuin luuviulu. En kiihotu luukasoista.

Tai kalanruodoissa on niin kamalaa?

Eikö se herätä hoivavietin eloon.

Hyvää ruokaa ja huolenpitoa että muovautuu se haluamanne vartalonmalli. Olutta ja makkaraa tack!

Vierailija
25/90 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulantyöntäjän keskivartalo.

Maratoonarin jalat.

Uimarin käsivarret.

Tom Hanksin nenä.

Thäts it.

Vierailija
26/90 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos tukka on kuin antti tuiskulla ja vartalo on kuin mika halvarilla niin nam nam

Tuskin ne ihan tuota tarkoittivat. Siis hiukset ovat kuin perus konservatiivilla ja mahaa saa olla, kunhan on vahva.

Vierailija
27/90 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut sitä mieltä, että mies saa olla mielummin roteva, jopa tanakka, kuin hoikka. Sitten ihastuin mieheen joka painoi kaksi kertaa oman painoni. On kyllä pitkä ja harteikaskin. Suhde päätyi muista syistä, mutta vartalonsa, iso halaus sekä seksi olivat kyllä minusta ihania.

Vierailija
28/90 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

just tollanen mitä tv2:lla näkyy.

Voimapesä jolta saa urpot pataan koska vaan ja milloin vaan, jos hakee sille syytä!

Ihana käpertyä turvalliseen kainaloon, voimapesän kainaloon.

Vierailija
29/90 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

läskiäijät täällä provoilee naisiksi tekeytyen. Kuulkaa, kyllä te miesläskit olette vastenmielisiä.

Miehen tulee olla sopivan lihaksikas ja leveäharteinen, mahan pitää olla litteä ja lanteiden kapeat.

Vierailija
30/90 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

läskiäijät täällä provoilee naisiksi tekeytyen. Kuulkaa, kyllä te miesläskit olette vastenmielisiä.

Miehen tulee olla sopivan lihaksikas ja leveäharteinen, mahan pitää olla litteä ja lanteiden kapeat.

Vierailija
31/90 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etteikö vatsaa olisi! Paljon sitä ei todellakaan ole. Mies harrastaa PALJON liikuntaa. Exäni on todella hoikka, mutta ei harrasta yhtään liikuntaa ja syö pelkää rasvaista ruokaa.

Itselläni on painoindeksi 23. Pari kiloa voisin kyllä pudottaa - kiitos vaan huolenpidostasi.

Mun mies on 189 cm ja 95 kg. Ei ole todellakaan lihava

Exäni oli kukkakeppi: 178 cm ja reilut 70 kg.

189/95, BMI 26,6 eli ylipainoinen so. lihava

178/72, BMI 21,7 eli normaalipainoinen so. ei-läski

Sinun on itse pakko olla samassa suhteessa lihava, koska muuten et julistaisi ylipainoista miestä ihanaksi ja mahtavaksi mahansa kanssa.

Vierailija
32/90 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on mies minun makuuni.

t. Raili

Vierailija
33/90 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on mies minun makuuni.

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oJEjuWuBguE" alt="http://www.youtube.com/watch?v=oJEjuWuBguE">http://www.youtube.com/watch?v=oJEjuWuBguE</a&gt;

t. Raili

Tuon takia vähän lihavempi mies on turvallisempi

Vierailija
34/90 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalanruoto ottaa kyytiä mieheltä.

Vierailija
35/90 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaistetaan: vatsakas mies on ihan ookoo, jos hän on siisti ja huoliteltu= puhdas,pukeutuminen on tätä päivää, samoin hiukset ja silmälasit,jos sellaiset on. Olen miettinyt, että miksi miesten on niin vaikeaa tajuta tätä asiaa, että naiset todellakin katsoo ulkoista olemusta kuten vaatteita, hiuksia ja silmälaseja kumppania hakiessaan. Sen on pakko johtua siitä, että miehet eivät nimenomaan katso naisessa pukeutumista tms. En ole koskaan kuullut miehen sanovan naisesta, että eihän se huippuhyvännäköinen ole, mutta pukeutuu niin kivasti, että taidan pyytää sitä treffeille. Naiset nimenomaan taas ajattelevat, että fiksu ja tyylikäs mies, taidanpa vähän flirttailla. Pukeutumisella ON väliä! Muista se, kun seuraavaan kerran vedät sitä rippipukua päällesi. Terv. 42

Selventäkää nyt vähän tuota omituista miesmakuanne. On niin vaikea hahmoittaa mita haluatte.

Vierailija
36/90 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se luokkaa kuulantyöntäjät 2012 olympialaiset vai moukarinheittäjät?

Jotain siltä väliltä?

Vai ihan vaan naturaalisti punaniskat elokuvasta häjyt?

Vierailija
37/90 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat miehet on ihan turn-off. Hoikka ja treenattu on minun makuuni :)

Vierailija
38/90 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita naisia, jotka tykkäävät nallekarhumaisista miehistä? Itse olen hoikka, mutta miehellä aika reippaasti ylipainoa. Minulle asia ok ja mielestäni mies on seksikäs. Tietty jos haluaisi laihduttaa, kannustaisin, mutta haluttava on noinkin!

Vierailija
39/90 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli rasvat pois niin se mittari näyttää 62-64kg.

Tämä on valitettava totuus.

Sitten mammat ja nämä miehet itse selittelevät että lihasta se on...

Vaan ei ole. Se on silkkaa läskiä. Lihasta voitte nähdä painonnostossa 62kg miesten sarjassa.

Melkoisia mörssäreitä oli myös 57kg sarjassa.

Rasvaa se vain on. Rasva on epäterveellistä.

Mun exä oli 172cm, 57-62kg ja sellanen saatanan kukkakeppi, joka nussiessa teki karmeet mustelmat lonkkaluillaan mulle!!!! Joo näkyhän sillä 6-pack, mutta aivan sairaan ylilaiha ruipelo se oli... hrrrrrrr..

Vierailija
40/90 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Luulen että sinäkin olisit hiljaa, kun tatuoitu maastohousuinen niskapoimuinen metsurini löisi nyrkin pöytään niin että pullat lentäisivät korista kouriinsa."

Ja taas sitä ihannoidaan fyysisen väkivallan vaikutusvaltaa. Mikä teitä naisia vaivaa? Veikkaan että sikaniskainen metsurisikin olisi ihan hiljaa kun asettaisin leipäveitseni kurkulleen. Olenko nyt siis kova jätkä ja naisten mielestä haluttava?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi