Muita, jotka tykkäävät vähän tukevammista miehistä?
Onko muita naisia, jotka tykkäävät nallekarhumaisista miehistä? Itse olen hoikka, mutta miehellä aika reippaasti ylipainoa. Minulle asia ok ja mielestäni mies on seksikäs. Tietty jos haluaisi laihduttaa, kannustaisin, mutta haluttava on noinkin!
Kommentit (90)
Taas huomannut, että paikkaansa pitää. Niin naisten kuin miestenkin kohdalla. Crocsit, maastohousut, salipaita ja tribaalitatska hauiksessa, öyk! Täällä pää kääntyy kun siististi pukeutuneet hoikat ja urheilulliset miehet kävelee vastaan, mielummin vielä aavistus rockhenkisyyttä mukana.
Minä 166/60 (tällä hetkellä tukevassa kunnossa)
Mies 176/67
Rasvalla saadaan lisää pintaa lihaksen päälle. Sitä näyttää kookkaammalle ylipainoisena vaikka sillä 67kg porkkanatikkulla olisi täsmälleen sama määrä lihasta.
Se on illuusio voimasta ja turvasta. Kyse on ylipainosta ja terveysongelmasta. Kun ei jaksa juosta ja muutenkin tykkää mennä autolla sinne sun tänne. Salilla viitsii käydä vähän riveä harrastamassa 15min kerran viikossa.
Tottahan nämä puhuu.
-13kg ylipainoa oleva iskä
Rasvalla saadaan lisää pintaa lihaksen päälle. Sitä näyttää kookkaammalle ylipainoisena vaikka sillä 67kg porkkanatikkulla olisi täsmälleen sama määrä lihasta.
Se on illuusio voimasta ja turvasta. Kyse on ylipainosta ja terveysongelmasta. Kun ei jaksa juosta ja muutenkin tykkää mennä autolla sinne sun tänne. Salilla viitsii käydä vähän riveä harrastamassa 15min kerran viikossa.
Tottahan nämä puhuu.-13kg ylipainoa oleva iskä
Tässä näkyy luonnetta mitä porkkanatikuistakin tykkäävä nainen tykkää ;) ei mitään uhoa kuinka kaikkia lyödään turpaan ym idioottia.
91
ja mun mies tykkää vähän isommista naisist myöskin.
omani on valitettavasti kukkakeppi -mallia. Sellainen iso (ei sairaalloisen lihava ja kaljamahainen tietenkään) mies olisi ihana.
Päädyin juuri sänkyyn itseäni aivan valtavasti isomman miehen kanssa. Oli käsistään tosi taitava, joten nautin kyllä, mutta kun avasin silmäni ja näin tän vuoren siinä päälläni äheltämässä niin toivoin vaan että pian saisi asiat hoidettua omalta osaltaan.
Jälkeen päin on ällöttänyt niin, että en todellakaan halua edes nähdä kyseistä tyyppiä enää, vaikka aivan sairaan mukava mies onkin.
En tykkää läskeistä, mutta sellainen roteva vartalo kylläkin, nam!
Tässä kuva unelmakropasta:
http://resources1.news.com.au/images/2012/02/20/1226276/357845-channing…
http://www.malecelebnews.com/wp-content/images/2012/02/Channing-Tatum-s…
Päädyin juuri sänkyyn itseäni aivan valtavasti isomman miehen kanssa. Oli käsistään tosi taitava, joten nautin kyllä, mutta kun avasin silmäni ja näin tän vuoren siinä päälläni äheltämässä niin toivoin vaan että pian saisi asiat hoidettua omalta osaltaan.
Jälkeen päin on ällöttänyt niin, että en todellakaan halua edes nähdä kyseistä tyyppiä enää, vaikka aivan sairaan mukava mies onkin.
170cm ja painoi aiemmin jotain 62kg, ihan liian vähän mun makuun. Oli tosi hoikassa kunnossa vaikka ihan normaalipainoinen eikä ihan tikkukaan, lihaksiakin on. Ei tietenkään mikään treenattu.
Nyt sillä on painoa 75kg ja valittelee läskejään, mun mielestä on paljon miehekkäämpi nyt kuin silloin tavatessamme. Ihan poikasen jalat oli silloin, nyt on MIES. Kummemmin ei ole treenannut edelleenkään, kaljamasukin on vähän pullollaan :)
on 170cm ja pikkasen yli 100 kg. Ite oon 50kg. Eli joku voisi sanoa läskiksi. Ei tosin näytä niin läskiltä kuin kiloista uskoisi, yleensä luullaan, että painaa vähemmän. Mut, onhan toi terveysriski, mutta mun mielestä on ihana ja seksikäs.
-ap
En vois kuvitellakaan olevani jonkun hoikan luuviulun kanssa! Mä oon ollu kultani kanssa yhdessä 20v ja ikinä sei oo ollu hoikka. Käväsi se välillä normaalipainosenaki, mutta ei se sillonkaan pieni ollut. Ja minusta hänelle sopii tuo malli. Ihana oma lämmin ja pehmeä mieheni. Rakastan mennä syliin ja lähelle ja oikein rutistaa! Ja todella seksikäs köriläs :D
Minäkin olen hoikka itse.
Minulla mies, jolla kunnon kaljamafa ja minusra se on miehekäs ja seksikäs. Itse en ole läski vaan normaalapainoinen. Riuku mies on ällöttävä enkä näe sellaista miehenä ollenkaam.
Olen aina tykännyt miehistä, joilla on massaa. Omallanikin on vatsaa, ja vaikka se nyt ei ollut se ykkösjuttu mihin ihastuin, niin ei siitä haittaakaan ollut. :)
Olen aina tykännyt miehistä, joilla on massaa
mutta onneksi kaikille löytyy se sopiva :)
Itse tykkään hoikkalanteisista miehistä. Lihasta saa olla mutta luonnollisesti. Kinkuille no thanks!
just passeli :)
Vähän saa olla pyöreyttä, ei niin paljoa et liikaa.
on mukavampi, kun on kevyt kantamus. 75kg on liikaa.
Mukavaa kun voi kiipeillä ja loikkia ketterästi ja juosta nopeasti ilman että hengästyy tai läskit hölskyy liikkeessä.
Etenkin ärsyttävää on, kun makkarat pursottavat ja ottavat kiinni avaimia tai koiran kakkoja nostellessa.
Tämän naisen mies, joka nyt painaa 75kg olisi paljon onnellisempi ja reippaampi 62 kiloisena.
Tämä ei nyt mitenkään liity siihen mitä te pidätte seksikkäänä vaan ihan terveyteen ja yleiseen hyvinvointiin.
Sama koskee lihavia koiria ja kissoja. On kamalaa, kun isännät lihottavat eläimensä surkeaan kuntoon. Sitten nämä pullukat tekevät hidasta kuolemaa eivätkä edes jaksa nauttia vartalonsa ketteryydestä. Sellaisesta ketteryydestä, josta on apua.
Minua ainakin ahdistaisi, jos en voisi kiivetä puuhun ja hakea banaania tahi omenaa perheelleni. Tietenkin voimakkaana voisin ehkä ravistella puuta, mutta mitä lihava voi tehdä asialle?
Ei kiivetä eikä ravistella. Perhe kuolee, mutta läskit jää :/
on mukavampi, kun on kevyt kantamus. 75kg on liikaa.
Mukavaa kun voi kiipeillä ja loikkia ketterästi ja juosta nopeasti ilman että hengästyy tai läskit hölskyy liikkeessä.Etenkin ärsyttävää on, kun makkarat pursottavat ja ottavat kiinni avaimia tai koiran kakkoja nostellessa.
Tämän naisen mies, joka nyt painaa 75kg olisi paljon onnellisempi ja reippaampi 62 kiloisena.
hoikkana poikana. Lisäksi kaljankulutus on vähentynyt huomattavasti, sekä tupakointikin jäänyt. Väittäisin että tässä valossa saakin painaa ennemmin 75kg kuin 62kg. Ei aina kaikki terveellisyys näy suoraan painoindeksissä, vrt. kuinka monen narkomaanin BMI on huolestuttava, minullakin on normaaliolosuhteissa BMI 27 ja liikun mieheni kanssa paljon.
Nyt raskaana joten en edes vaivaudu laskemaan painoindeksiäni.
-170/75 miehen vaimo