Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perustin fb-artistifanisivun, nyt artistille laitetaan terveisiä sivun kautta (ov)

Vierailija
09.08.2012 |

En voi välittää terveisiä eteenpäin, koska en ole yhteydessä tähän artistiin vaan olen yksityishenkilö, joka on halunnut perustaa fanisivun. Jotkut ihmiset eivät myöskään ymmärrä, että sivu ei ole artistin fb-sivu (vaikka sivulla on tästä tieto).

Tuntuu pahalta ihmisten puolesta tämän sekaannuksen takia.

En myöskään tiedä, kenelle voisin siirtää sivun toimittamisen. Itse haluaisin vain jakaa sivulla materiaalia artistista, muistoja ym. asioita, joista itsekin pidän.

Mikä neuvoksi?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei enää julkisuudessa ja hänen vanhat ystävänsäkin ovat yrittäneet ottaa häneen yhteyttä tätä kautta.

Vierailija
2/3 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti löytyy joku, joka saa viestin eteenpäin. esim entinen levy-yhtiö,manageri, keikkajärjestäjä tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne staratkaan kaikkea itse ehdi/jaksa. Jenkeissähän esim levy-yhtiöt hoitaa kuuluisimpien artistien fb/twitter sivustot. Täällä se ei mene niin.

Sun pitää vaan sitä sivuston kauttaa löytää joku innokas tai sitten huudella omalla tilapäivitykselläs.

esimerkki joka liippaa läheltä, muttei sinnepäinkään. ;) Esim Aku Hirviniemellä on kanssa fanisivut FBssa. Siellä on kanssa aika selvällä suomenkielellä, että on fanin ylläpitämä. Silti herra Hirviniemi itse kookoili ja kävi kovaanääneen kyselemässä "Kuka näitä sivuja ylläpitää?! En itse ainakaan! Tietääkseni!"

Selvishän kaikki sitten parhainpäin ja Akukin antoi sille nuorelle luvan pitää faneista huolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän