Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka tykkäävät vähän tukevammista miehistä?

Vierailija
31.07.2012 |

Onko muita naisia, jotka tykkäävät nallekarhumaisista miehistä? Itse olen hoikka, mutta miehellä aika reippaasti ylipainoa. Minulle asia ok ja mielestäni mies on seksikäs. Tietty jos haluaisi laihduttaa, kannustaisin, mutta haluttava on noinkin!

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli rasvat pois niin se mittari näyttää 62-64kg.

Tämä on valitettava totuus.

Sitten mammat ja nämä miehet itse selittelevät että lihasta se on...

Vaan ei ole. Se on silkkaa läskiä. Lihasta voitte nähdä painonnostossa 62kg miesten sarjassa.

Melkoisia mörssäreitä oli myös 57kg sarjassa.

Rasvaa se vain on. Rasva on epäterveellistä.

Vierailija
62/90 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli rasvat pois niin se mittari näyttää 62-64kg.

Tämä on valitettava totuus.

Sitten mammat ja nämä miehet itse selittelevät että lihasta se on...

Vaan ei ole. Se on silkkaa läskiä. Lihasta voitte nähdä painonnostossa 62kg miesten sarjassa.

Melkoisia mörssäreitä oli myös 57kg sarjassa.

Rasvaa se vain on. Rasva on epäterveellistä.

Että tuijotellaan vain siihen vaakaan kun mietitään ollaanko terveitä vaiko ei. Ja kaikki muu jää sitten unholaan. No, se on se hieno muoti nyt, kun pitäisi kaiken ja kaikkien olla niin hoikkaa ja samassa muotissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju todistaa taas sen, että on naisten parinvalinnasta kiinni kuinka väkivaltainen yhteiskunta on. Naiset valitsevat kumppanikseen voimakkaan, lihaksikkaan miehen jolla on suurin testosteronitaso ja tekevät näiden kanssa lapsia, siirtäen suuremman testosteronitason geenit eteenpäin. Tämä sama korkea testosteronitaso aiheuttaa väkivaltaista käyttäytymistä. Miehet, joilla on alhaisempi testosteronitaso, ovat rauhallisempia ja vähemmän lihaksikkaita, eivätkä herätä mielenkiintoa naisissa.

Joten jokainen nainen, jonka mielestä väkivalta yhteiskunnassa on huono juttu, tai on vaikka saanut väkivaltaiselta mieheltä itse joskus turpaansa, voi katsoa peiliin ja miettiä minkälaisia miehiä arvostaa. Lihaksikkaita vai rauhallisia?

Ja ennen kuin joku kiiruhtaa kertomaan kuinka ihanan rauhallinen se oma nallekarhu kotona on, niin sanon että puhun keskimääräisyyksistä, ja keskimäärin näin se menee.

Vierailija
64/90 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljamahoja tässä on enemmänkin ihailtu, ymmärtääkseni. Lihaksikkaat on ihan niitä muita kuin nämä tukevammat tapaukset.

Vierailija
65/90 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lihasta saa olla mutta luonnollisesti."

"En tykkää läskeistä, mutta sellainen roteva vartalo kylläkin, nam!"

"Roteva on hyväkuntoisena ja urheilullisenakin miehekäs, iso, karhumainen, ei sellainen kalanruoto"

"muuten vankkarakenteinen mies on ihan mukiinmenevä! Rotevuutta sinne selkään, käsiin ja reisiin ja pois keskivartalosta kiitos!"

"Mun mieheni on isokokoinen, ei mikään löllykkä vaan sellainen roteva :D Miten sen nyt sanoisi.. Lihaksia on ja sellaisen miehisen näköinen kroppa."

"En ikinä haluaisi mitään kukkakeppiä, miehessä pitää olla kokoa. "

"Kaikki mun tähänastiset miehet (eipä niitä kyllä montaa oo) ovat olleet rotevia, pitkiä ja urheilullisia. Tää nyt vaan on miestyyppi, joka minuun vetoaa. "

"Ei riisikeppejä vaan lihaksikkaita miehiä joissa on rutistettavaa ja vähän mahaakin"

"Luonnollisen roteva on paras."

Tuossa nyt muutamia poimintoja. Eli pähkinänkuoressa halutaan nimenomaan luonnollisesti isokokoinen mies, ei siis treenattua tai luonnollisesti pienikokoista.

Se, että on luonnollisesti roteva on nimenomaan merkki korkeammasta testosteronitasosta.

Vierailija
66/90 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju todistaa taas sen, että on naisten parinvalinnasta kiinni kuinka väkivaltainen yhteiskunta on. Naiset valitsevat kumppanikseen voimakkaan, lihaksikkaan miehen jolla on suurin testosteronitaso ja tekevät näiden kanssa lapsia, siirtäen suuremman testosteronitason geenit eteenpäin. Tämä sama korkea testosteronitaso aiheuttaa väkivaltaista käyttäytymistä. Miehet, joilla on alhaisempi testosteronitaso, ovat rauhallisempia ja vähemmän lihaksikkaita, eivätkä herätä mielenkiintoa naisissa.

Joten jokainen nainen, jonka mielestä väkivalta yhteiskunnassa on huono juttu, tai on vaikka saanut väkivaltaiselta mieheltä itse joskus turpaansa, voi katsoa peiliin ja miettiä minkälaisia miehiä arvostaa. Lihaksikkaita vai rauhallisia?

Ja ennen kuin joku kiiruhtaa kertomaan kuinka ihanan rauhallinen se oma nallekarhu kotona on, niin sanon että puhun keskimääräisyyksistä, ja keskimäärin näin se menee.

Ei täällä keskivertoon mistään kehonrakentajista ole puhuttu!

Minunkin entinen miesystäväni on rauhallisin ja leppoisin ihminen jota olen ikinä tavannut.

t:47

Vierailija
67/90 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lihasta saa olla mutta luonnollisesti.

Olen harrastanut koko ikäni urheilua, mutta silti aina ollut laiha. Sitten oli pakko nöyrtyä ja lähteä punttisalille: ulospäin näkyvä itsestään huolehtiminen ei vain riitä naisille.

Nyt olen korottanut massaani 10kg pääosin lihaksella ja painan noin 73kg. Rinta-, vatsa-, reisi-, pohje- ja käsivarsilihakset erottuvat edelleen selkeästi vartalossani niin kuin laihanakin aina tekivät: massaa vain on nyt enemmän. Tavoitteena olisi saada se 80kg rikki, pääosin lihaksella tietysti.

Naisilta saamani huomio suunnilleen tuplaantui punttailun tuloksena. Jos pääsen tavoitepainooni, oletettavasti huomio lisääntyy entisestään.

Kyllä sitä vain salaa ärsyttää, ettei oikein kelvannut sinä terveenä ja itsestään huolehtivana hoikkana poikana. Edelleenkin kävisin mieluummin lenkillä kuin salilla, mutta kun se aerobinen liikunta ei lisää massaa...

Vierailija
68/90 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lihasta saa olla mutta luonnollisesti.

Olen harrastanut koko ikäni urheilua, mutta silti aina ollut laiha. Sitten oli pakko nöyrtyä ja lähteä punttisalille: ulospäin näkyvä itsestään huolehtiminen ei vain riitä naisille.

Nyt olen korottanut massaani 10kg pääosin lihaksella ja painan noin 73kg. Rinta-, vatsa-, reisi-, pohje- ja käsivarsilihakset erottuvat edelleen selkeästi vartalossani niin kuin laihanakin aina tekivät: massaa vain on nyt enemmän. Tavoitteena olisi saada se 80kg rikki, pääosin lihaksella tietysti.

Naisilta saamani huomio suunnilleen tuplaantui punttailun tuloksena. Jos pääsen tavoitepainooni, oletettavasti huomio lisääntyy entisestään.

Kyllä sitä vain salaa ärsyttää, ettei oikein kelvannut sinä terveenä ja itsestään huolehtivana hoikkana poikana. Edelleenkin kävisin mieluummin lenkillä kuin salilla, mutta kun se aerobinen liikunta ei lisää massaa...

Naiset aina yrittävät näyttää nuorekkaammilta, kuin ovat.

Rupsahtaneet naiset haluavat rinnalleen miehekkään jössikkään etteivät näyttäisi niin äideiltä nuorekkaan hoikan solakan miehen rinnalla.

Turha sinne salille on lähteä.

Vierailija
69/90 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihakin voi olla kuuma. Riippuu ihan siitä ihmisestä. Ehkä silti jos ihan puhtaasti ulkonäöllisesti mietin, niin mieluummin tukeva kuin laiha. Enkä ole erityisesti lihasten perään, ei tartte olla mikään patti.

Vierailija
70/90 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luisevat luikut, en haluaisi koskea ollenkaan.

Enkä kyllä tykkää itseäni lyhemmistäkään miehistä, mikkihiiret ei sopis mun rinnalle.

Olen itse 172cm pitkä, ja mies pitää olla ainakin 10cm pidempi. Nykyään olen painavampi kuin mieheni, mutta kun mies on lihaksikas ja 188cm pitkä, niin on kyllä ihana. Ylipainokaan ei haittaa, saa olla vähän mahaa, onhan sitä itselläkin.

Vierailija
71/90 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta nainen voi käpertyä kainaloon ja tuntea itsensä pieneksi ja hennoksi;)

Ei mutta, en siis halua ainakaan tuntea itseäni isommaksi, kuin mieheni! En ole ylipainoinen, mutta en myöskään pieni, enkä hento. Tuntisin itseni goljatiksi, jos seurustelisin semmosen ruippanan kanssa=)

Vierailija
72/90 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno esimerkki naisen antamasta puutaheinäviestistä. Juurihan kerroin, että punttailun tuloksena naisilta saamani huomio on tuplaantunut. Ja sitten sanotaan vain, ettei puntilla käymisestä ole hyötyä? Joopa joo... onneksi opin jo pari vuotta sitten, ettei naisten neuvoja kannata kuunnella, muuta kuin ehkä hupimielessä.

Vierailija
73/90 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole erityisesti lihasten perään, ei tartte olla mikään patti.

Olet tätä mieltä aina siihen hetkeen saakka, kun Scandinavian Hunk tulee tarjoamaan seuraansa. Sen jälkeen lihakset kummasti kiinnostavat.

Vierailija
74/90 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"on mukavampi, kun on kevyt kantamus. 75kg on liikaa. Mukavaa kun voi kiipeillä ja loikkia ketterästi ja juosta nopeasti ilman että hengästyy tai läskit hölskyy liikkeessä. Etenkin ärsyttävää on, kun makkarat pursottavat ja ottavat kiinni avaimia tai koiran kakkoja nostellessa. Tämän naisen mies, joka nyt painaa 75kg olisi paljon onnellisempi ja reippaampi 62 kiloisena. Tämä ei nyt mitenkään liity siihen mitä te pidätte seksikkäänä vaan ihan terveyteen ja yleiseen hyvinvointiin. Sama koskee lihavia koiria ja kissoja. On kamalaa, kun isännät lihottavat eläimensä surkeaan kuntoon. Sitten nämä pullukat tekevät hidasta kuolemaa eivätkä edes jaksa nauttia vartalonsa ketteryydestä. Sellaisesta ketteryydestä, josta on apua. Minua ainakin ahdistaisi, jos en voisi kiivetä puuhun ja hakea banaania tahi omenaa perheelleni. Tietenkin voimakkaana voisin ehkä ravistella puuta, mutta mitä lihava voi tehdä asialle? Ei kiivetä eikä ravistella. Perhe kuolee, mutta läskit jää :/"

Ehkä sun kannattais kiivetä sinne banaanipuuhun ja jäädä sinne. :D

Vierailija
75/90 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen mies, mikä ennen oli normaali on nykyään nk. luuviulu aika monien naisten mielestä.

Johtuu siitä, että naiset itse ovat niin läskejä. Katsokaapa kadulle. Lyllertäviä ja ylipainoisia lyhythiuksisia naisia joka puolella.

Kyllä siinä moni mies saa syödä paljon, että pärjää naisille rotevuudessa.

Vierailija
76/90 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta nainen voi käpertyä kainaloon ja tuntea itsensä pieneksi ja hennoksi;)

Ei mutta, en siis halua ainakaan tuntea itseäni isommaksi, kuin mieheni! En ole ylipainoinen, mutta en myöskään pieni, enkä hento. Tuntisin itseni goljatiksi, jos seurustelisin semmosen ruippanan kanssa=)

Oletko miettinyt, että voisit itsekin vähän laihduttaa, jotta mahtuisit sinne tavallisenkokoisen miehen kainaloon? :)

Vierailija
77/90 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno esimerkki naisen antamasta puutaheinäviestistä. Juurihan kerroin, että punttailun tuloksena naisilta saamani huomio on tuplaantunut. Ja sitten sanotaan vain, ettei puntilla käymisestä ole hyötyä? Joopa joo... onneksi opin jo pari vuotta sitten, ettei naisten neuvoja kannata kuunnella, muuta kuin ehkä hupimielessä.

Mut ku pitää olla luonnostaan iso. Niiku mä. Eli en ole mikään siro nainen vaan roteva ja isoluinen. Tarvitsen kunnon karjun rinnalleni!

Vierailija
78/90 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on 189 cm ja 95 kg. Ei ole todellakaan lihava, mutta hieman vatsaa kyllä. Sanoisin häntä tosiaan VÄHÄN tukevaksi. Ehkä roteva olisi parempi sana.

Exäni oli kukkakeppi: 178 cm ja reilut 70 kg. Sen jälkeen hoikemmat miehet saivat aikaan oksetusreaktion ja kun kerran törmäsin vähän isokokoisempaan mieheen, niin en ole muita sen jälkeen halunnut. Nykyään tosin vain omaa kultaa... :)

Vierailija
79/90 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mä rakastan mun ihanaa isoa miestäni, mies on pitkä n190cm ja painaa n.130kg... Aivan ihana mun mielestä.

Mies puhuu kyllä laihdutuksesta ja mä kyllä kannustan siihen, mutta onhan se noinkin niin hot ettei mitään rajaa

Vierailija
80/90 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mä rakastan mun ihanaa isoa miestäni, mies on pitkä n190cm ja painaa n.130kg... Aivan ihana mun mielestä.

Mies puhuu kyllä laihdutuksesta ja mä kyllä kannustan siihen, mutta onhan se noinkin niin hot ettei mitään rajaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän