Muita, jotka tykkäävät vähän tukevammista miehistä?
Onko muita naisia, jotka tykkäävät nallekarhumaisista miehistä? Itse olen hoikka, mutta miehellä aika reippaasti ylipainoa. Minulle asia ok ja mielestäni mies on seksikäs. Tietty jos haluaisi laihduttaa, kannustaisin, mutta haluttava on noinkin!
Kommentit (90)
Mut ku pitää olla luonnostaan iso.
Samalla logiikalla kannattaa rohkaista naisia olemaan meikkaamatta ja pukeutumatta, koska silloin miehet näkevät parhaiten, kuka on oikeasti se hehkein ja upein.
Jos kerran naisilla on oikeus koettaa nostaa viehättävyyttään kaikin mahdollisin keinoin, tulee miehellä olla oikeus samaan. Tässä tapauksessa se tarkoittaa omaisuuden kartuttamista ja lihasmassan kasvattamista.
Mun mies on 189 cm ja 95 kg. Ei ole todellakaan lihava
Exäni oli kukkakeppi: 178 cm ja reilut 70 kg.
189/95, BMI 26,6 eli ylipainoinen so. lihava
178/72, BMI 21,7 eli normaalipainoinen so. ei-läskiSinun on itse pakko olla samassa suhteessa lihava, koska muuten et julistaisi ylipainoista miestä ihanaksi ja mahtavaksi mahansa kanssa.
Painoindeksit ei kerro tässä totuutta ollenkaan.
Mun mies 188/95kg. Käy säännöllisesti salilla ja lenkillä. Juoksee useita maratoneja vuodessa. Ei näy mahaa ei.
178/72, BMI 21,7 eli normaalipainoinen so. ei-läski
BMI-rajat sopii vain 160-175cm pitkille treenaamattomille naisille, ei lihaksikkaille miehille.
Sellainen kiva maha on kyllä ihan mukava yhdistettynä leveisiin hartioihin. Tosiasiassa nuo komeat ylpainoiset miehet ovat kyllä enemmänkin taruolentoja. Oikeassa elämässä ylipainoisilla on melkein aina joku kammottava kaksoisleuka joka on minulle aikamoinen turn-off.
Sellainen kiva maha on kyllä ihan mukava yhdistettynä leveisiin hartioihin. Tosiasiassa nuo komeat ylpainoiset miehet ovat kyllä enemmänkin taruolentoja. Oikeassa elämässä ylipainoisilla on melkein aina joku kammottava kaksoisleuka joka on minulle aikamoinen turn-off.
Kaksoisleuka ja isot posket. Siinä on sitten melko velho, jos näkee minkä näköinen se toinen läskinaamarin takaa on.
Ei kyllä ole kaikki muumit laaksossa.
Tykkäättekö ihan oikeasti lihavista ähisevistä piereskelevistä miehistä? Ei kyllä ole kaikki muumit laaksossa.
Luulen että sinäkin olisit hiljaa, kun tatuoitu maastohousuinen niskapoimuinen metsurini löisi nyrkin pöytään niin että pullat lentäisivät korista kouriinsa. Jos mies ei ole roteva niin se kertoo vain naisesta ettei nainen osaa laittaa hyvää ruokaa.
Tykkäättekö ihan oikeasti lihavista ähisevistä piereskelevistä miehistä? Ei kyllä ole kaikki muumit laaksossa.
Luulen että sinäkin olisit hiljaa, kun tatuoitu maastohousuinen niskapoimuinen metsurini löisi nyrkin pöytään niin että pullat lentäisivät korista kouriinsa. Jos mies ei ole roteva niin se kertoo vain naisesta ettei nainen osaa laittaa hyvää ruokaa.
Eihän siinä mitään jos olet onnellinen junttisi kanssa. Metsäläisyyden aika alkaa olla ohi ainakin kaupungeissa.
Eurooppalainen tyylikäs itsestään huolehtiminen sopii monelle muulle paremmin. Siihen kuuluvat myös käytöstavat ja sosiaaliset taidot.
"Luulen että sinäkin olisit hiljaa, kun tatuoitu maastohousuinen niskapoimuinen metsurini löisi nyrkin pöytään niin että pullat lentäisivät korista kouriinsa."
Ja taas sitä ihannoidaan fyysisen väkivallan vaikutusvaltaa. Mikä teitä naisia vaivaa? Veikkaan että sikaniskainen metsurisikin olisi ihan hiljaa kun asettaisin leipäveitseni kurkulleen. Olenko nyt siis kova jätkä ja naisten mielestä haluttava?
178/72, BMI 21,7 eli normaalipainoinen so. ei-läski
Sinun on itse pakko olla samassa suhteessa lihava, koska muuten et julistaisi ylipainoista miestä ihanaksi ja mahtavaksi mahansa kanssa.