Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidän itseäni kauniina, bmi 40. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
31.07.2012 |

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ollut aina kaunis, ja tehnyt mm. mainosmallin töitä. Kasvojeni kauneutta aina kehutta. Sittemmin lihoin rutkasti ja yhä olin kasvoistani kaunis, ei edes kaksoisleukaa. Mutta painoani pudotin, terveyden vuoksi.

Sinä olet juuri saanut vauvan, joten älä ala nyt laihduttaa. Mutta kun vauva isompi, kannattaa sinun alkaa muuttaa tapojasi, itsesi vuoksi.

Ps. 105 kg ei ole mitenkään hurja paino, heitä näkyy paljon katukuvassa, tämä tiedoksi yhdelle joka hämmästeli painoasi.

Minustakin tuntuu, että ihmiset luulevat, että jos joku sanoo painavansa sata kiloa, niin kuvitellaan hänet heti sumopainijan kokoiseksi, joka ei enää pysty kävelemään omin avuin. Onhan sata kiloa paljon minun mittaiselleni mutta kyllä mä pystyn elämään ihan normaalia elämää:)

Olis hauska pistää nää läskivihaajat arvelemaan ihmisten painoja, koska saman painoiset ja pituisetkin voi olla täysin eri kokoisia!

Vierailija
42/58 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olet tyytyväinen itseesi.

Minäkin olen sinun pituisesi ja painoin vielä toukokuun alussa saman verran, nyt olen saanut pudotettua painoa 89kiloon. Oli kyllä juhlan paikka, kun paino putosi alle 90kg! Ei, en mennyt hampurilaiselle:D Mutta olin iloinen. Matkaa on vielä 60-70kg välille, mutta mikäpäs kiire tässä on.

Pitää ihan kysyä, kun minulla ei ole saman kokoluokan ystäviä, pystytkö juksemaan minkä matkan? Siis ettei ihan kuolema tule.

Tätä en voi kysyä enää yhtään nätimmin (anteeksi) roikkuuko sinun ryllykät? Siis roikkuuko vatsa? Kun minulla ei roikkunut ja toisilla on jalkojen päällä jo 100kg iso ryllykkä.

Minkälaista työtä teet?

Minulla on nyt kolme alle 4 vuotiasta kotona ja siksi en tällä hetkellä tee muuta kuin kotitöitä. Olen asiakaspalvelussa töissä ollut mutta nyt en tosiaan missään. Painoin ennen lapsia viisi vuotta sitten 82 ja siihen pikkuhiljaa pyrin uudelleen, silloin olin todella kaunis joskin olen nytkin;)

Juoksemaan en pysty ollenkaan valitettavasti suurien rintojeni takia, en ole pystynyt vuosiin vaikka painanut mitä. Joten tuohon en osaa vastata, mut harrastan kyllä liikuntaa ja väitän etten ole ihan rapakunnossa:D

Maharöllykästä sen verran, että joo maha vähän roikkuu mut syytän tästä vielä pari kk sitten syntynyttä vauvaakin. Suhteessa mulla on kuitenkin aina ollu pieni maha ja suuri perse/reidet ja tissit;)

Vai että rintojen takia et voi juosta.. Ja mahakin roikkuu raskauden takia. Varmaan on joo pieni maha noissa kiloissa. Kyllä omakuva on pahasti hukassa.

Sanoin että suhteessa pienempi! Ja ihan totta, minulla on kahden lapsen jälkeen kokemusta millainen maha on vasta synnytyksestä kuin puolen vuoden kuluttua. Ja ei se silloin enää roiku niinkuin juuri synnyttäneenä! Valitettavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon, ainakin minun vastaanotollani. Ovat lihavia, kyllä, mutta kävelevät normaalisti ja monilla voi olla RR ja muutkin arvot kunnossa ja monen kohdalla olen veikannut painoksi paljon pienempää lukua.

162/105 ei ole tosiaan Amerikan lihava pyörätuolissa, vaan pulska nainen.

Aina silti kannustan laihduttamaan, koska terveysriskit kasvavat ikää kohden, vaikka nuorena ei tuntuisi se paino niin paljon vaivaavan.

Vierailija
44/58 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mistä löydät kauniitä vaatteita? Mun bmi on 37 ja olen käynyt KappAhlit ja Henkkamaukan isojen tyttöjen koot ja ei oikein miellytä.

Mistä ostat vaatteesi ja miten pukeudut?

Yleensä noi isojen osastot on masentavia, koska oletetaan et me isot halutaan pukeutua muodottomiin telttoihin ja peittää kaikki. Voi sieltäkin löytyä aarteita, mut kyllä mä yleensä löydän hyviä vaatteita ihan normaalien ihmistenkin osastoilta. Tärkeintä on et tunnistaa oman tyylinsä ja löytää ne parhaat kohdat joita korostaa.

Missään en ole sanonut et rakastan jokaista muhkuraani ja ettenkö toisina päivinä haluaisi olla missin mitoissa, mutta pidän itsestäni ihan näinkin!:) hymyile, suorista ryhti ja älä häpeile niin kyl me kaikki tänne maailmaan mahdutaan!!:)

Hyviä isojen tyttöjen osastoja on mun mielestä seppälässä ja lindexillä ja zizzi on tosi kiva kauppa. Sit kannattaa tsekata bravissimo.com ja sieltä myös pepperberryn vaatteet!

Vierailija
45/58 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
46/58 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toinen kyssäri, onko vaatteita, joihin haluaisit pukeutua muttet voi koska ne näyttää makkarankuorilta päälläsi?

Mutta valitettavasti I kuppia ei tahdo löytyä bikineissä. Käytän joskus rintsikoita kyllä bikinin asemasta, useimmiten kuitenkin kokouikkaria:) On paljonkin vaatteita joita en käytä tuosta syystä, käytän sellaisia jotka sopii minun muodoilleni ja korostavat muuta kuin makkaroita:D kaikki vaatteet ei sovi kaikille, oli minkä kokoinen tahansa. Kiitos hauskasta kysymyksestä!:D

Voi taivas mitä tuubaa

Vierailija
47/58 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet?

Ja 162cm/105kg

Vierailija
48/58 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toinen kyssäri, onko vaatteita, joihin haluaisit pukeutua muttet voi koska ne näyttää makkarankuorilta päälläsi?

Mutta valitettavasti I kuppia ei tahdo löytyä bikineissä. Käytän joskus rintsikoita kyllä bikinin asemasta, useimmiten kuitenkin kokouikkaria:) On paljonkin vaatteita joita en käytä tuosta syystä, käytän sellaisia jotka sopii minun muodoilleni ja korostavat muuta kuin makkaroita:D kaikki vaatteet ei sovi kaikille, oli minkä kokoinen tahansa. Kiitos hauskasta kysymyksestä!:D

Voi taivas mitä tuubaa

Todennäköisesti pidät meitä myös tyhminä.

Vierailija
49/58 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet?

Ja 162cm/105kg

Yksi tuttuni on lyhyempi kuin sinä ja painaa n. 130 kg. Hänellä on polvet leikattu ylipainon takia, kulkee rollaattorin kanssa, puuskuttaa ihan normaalista kävelystäkin. Sairastaa kakkostyypin diabetesta, uniapneaa, syö verenpainelääkkeitä :(

Vierailija
50/58 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä rinnakkaistodellisuudessa sä oikein elät??

Vierailija
51/58 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ystävä joka on samoissa mitoissa kanssasi ja kyllä hän on kaunis! Tai sitten olet tämä ystäväni. Millä kirjaimella nimesi alkaa? Oletko laihtunut viime aikoina?

Vierailija
52/58 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pidin itteäni nättinä. Sitten laihdutin ja kun painoin 87kilosena aikaisempia kuviani niin enpä nyt niin kovin nätti ollutkaan... Nyt en ole enää sokea peilikuvalleni, olen ihan ok, mutta tiedän että huomattavasti nätinpi olisin vaikkapa 65 kiloisena.

Vierailija
53/58 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi taivas mitä tuubaa

Todennäköisesti pidät meitä myös tyhminä.

kuvittelee olevansa yli satakiloisena kaunis. Vaikka kuinka vakuuttelisi asiaa itselleen, ei se tee siitä siltikään totta. En ymmärrä miten noin nuori ihminen on syönyt itsensä noin lihavaksi.

Vierailija
54/58 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei, mulla ei oo sitä.

Tiedän olevani lihava, en syytä siitä isoja luitani (tai kilpirauhasta) vaan huonoja ruokailutottumuksiani ja itsehillinnän puutetta. Musta saa ottaa kuvia ja totean kyllä niistä että ihan lihava olen. Peilistä katson itseäni paljonkin ja kokovartalopeilistä myös:)

Ap

Vierailija
55/58 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä rinnakkaistodellisuudessa sä oikein elät??

Mut hei, terveisiä täältä sinne!!:):)

Vierailija
56/58 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ystävä joka on samoissa mitoissa kanssasi ja kyllä hän on kaunis! Tai sitten olet tämä ystäväni. Millä kirjaimella nimesi alkaa? Oletko laihtunut viime aikoina?

Ja luonteeseen ei vaikuta kilot millään lailla:)

En kyl oikeestaan oo laihtunu, oon ollu vähän isompikin, mutta kyllä tässä oon pyöriny pitemmän aikaa samassa:D

Mun nimi alkaa M kirjaimella!

Vierailija
57/58 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mikä vaate saa läskin näyttämään kauniilta, niin ei sitä läskiä saa kauniiksi vaatteella, mut sen voi naamioida näyttämään vähemmän rumalta ja sitten kantaa sen asenteella;) eiks näin? Ja sit jotkut voi olla vaik piirteiltään todella kauniita, niin vaikka siihen heitetään läskiä niin se luojalta saatu kauneus antaa anteeks vähän myös!

Sit hauskinta tässä on se, et sua yököttää vaikkei sun niitä mun läskejä tarvi kantaa!

Toivottavasti et ite kuulu niihin laihoihin, jotka on ihan helkkarin rumia naamaltaan vaikka mitat ois kunnossa. Voi apua...:D

Vierailija
58/58 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan kuin 18v. pojan kroppa, eli ei rintoja, ei takamusta. Aika epäeroottinen.

Paras kroppa on normaalipainoinen. Ja ruma laiha ei voi tehdä mitään, lihava kaunis voi aina laihduttaa.

Bmi 26

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme