Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidän itseäni kauniina, bmi 40. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
31.07.2012 |

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattasko tänään sijottaa Nokiaan?

Vierailija
22/58 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos olet niin miten ihmeessä???

Ja ihan vilpittömästi kysyn, oma BMI on 20, ja heti jos paino nousee muutamankin kilon niin en enää pidä peilikuvastani ja jotain on pakko tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatketaan nyt keskustelua.

Vierailija
24/58 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettekö te tajunneet: ap on läski ja pitää itseään silti kauniina

Jatketaan nyt keskustelua.

Jos pitäisi, hänen ei tarvitsisi sitä täällä muille (ja itselleen) vakuutella...

Vierailija
25/58 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toinen kyssäri, onko vaatteita, joihin haluaisit pukeutua muttet voi koska ne näyttää makkarankuorilta päälläsi?

Vierailija
26/58 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkästään kropan hahmottamisen kanssa? Herranjumala, olet tikittävä aikapommi ja tuskin mitenkään kaunis näky. Ai niin, sulla on on vaan isot luut ja paljon lihasta...

Vierailija
27/58 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tosi kaunis jos se olisi n25

Onko sinulla fatoreksia??

Ap

Vierailija
28/58 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mistä löydät kauniitä vaatteita? Mun bmi on 37 ja olen käynyt KappAhlit ja Henkkamaukan isojen tyttöjen koot ja ei oikein miellytä.

Mistä ostat vaatteesi ja miten pukeudut?

Vierailija
29/58 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattasko tänään sijottaa Nokiaan?

Mun mies tekee aina kastikkeet, kun se on niin hyvä siinä:)

Ja en usko et nokia on hyvä sijoitus tänään tai tulevaisuudessakaan..

Vierailija
30/58 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos olet niin miten ihmeessä???

Ja ihan vilpittömästi kysyn, oma BMI on 20, ja heti jos paino nousee muutamankin kilon niin en enää pidä peilikuvastani ja jotain on pakko tehdä.

Itseäni ei ole koskaan kilot kenelläkään häirinneet ja olen sitä mieltä että jokainen voi olla kaunis, kun pukeutuu oikein ja korostaa oikeita kohtia itsessään.

Olen kaikin puolin onnellinen elämässäni ja pidän myös itseäni kauniina. Onko se väärin?

Vierailija
31/58 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toinen kyssäri, onko vaatteita, joihin haluaisit pukeutua muttet voi koska ne näyttää makkarankuorilta päälläsi?

Mutta valitettavasti I kuppia ei tahdo löytyä bikineissä. Käytän joskus rintsikoita kyllä bikinin asemasta, useimmiten kuitenkin kokouikkaria:)

On paljonkin vaatteita joita en käytä tuosta syystä, käytän sellaisia jotka sopii minun muodoilleni ja korostavat muuta kuin makkaroita:D kaikki vaatteet ei sovi kaikille, oli minkä kokoinen tahansa.

Kiitos hauskasta kysymyksestä!:D

Vierailija
32/58 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän paljon normaalipainoisia ja laihijakin ihmisiä jotka on naamaltaan ihan järkyttävän rumia. Ei laiha ole aina kaunis, ihan niinkuin läski olisi aina ruma.

On paljon kauniita yipainoisia naisia, eilenkin tuli juuri elokuva nines jossa näyttelijä Melissa McCarthy

http://images.search.conduit.com/ImagePreview/?q=melissa%20mccarthy&cti…

Näytteli ja on yksi kauneimmista näyttelijöistä ja on kuitenkin kaukana missinmitoista.

Vierailija
33/58 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan paljon...

Vierailija
34/58 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

silleen polvista alspäin eri suuntiin? Se on mielestäni rumaa.

Vierailija
35/58 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet?

Ja 162cm/105kg

Olet luultavasti suunnilleen ikäiseni, saman pituinen ja painat aika tarkkaan kaksi kertaa sen mitä minä. En osaa ollenkaan kuvitella miltä näyttäisit luonnossa...

Vierailija
36/58 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olet tyytyväinen itseesi.

Minäkin olen sinun pituisesi ja painoin vielä toukokuun alussa saman verran, nyt olen saanut pudotettua painoa 89kiloon. Oli kyllä juhlan paikka, kun paino putosi alle 90kg! Ei, en mennyt hampurilaiselle:D Mutta olin iloinen. Matkaa on vielä 60-70kg välille, mutta mikäpäs kiire tässä on.

Pitää ihan kysyä, kun minulla ei ole saman kokoluokan ystäviä, pystytkö juksemaan minkä matkan? Siis ettei ihan kuolema tule.

Tätä en voi kysyä enää yhtään nätimmin (anteeksi) roikkuuko sinun ryllykät? Siis roikkuuko vatsa? Kun minulla ei roikkunut ja toisilla on jalkojen päällä jo 100kg iso ryllykkä.

Minkälaista työtä teet?

Vierailija
37/58 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

silleen polvista alspäin eri suuntiin? Se on mielestäni rumaa.

Ei kyllä?!

Ap

Vierailija
38/58 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen sinun pituisesi ja painoin vielä toukokuun alussa saman verran, nyt olen saanut pudotettua painoa 89kiloon. Oli kyllä juhlan paikka, kun paino putosi alle 90kg! Ei, en mennyt hampurilaiselle:D Mutta olin iloinen. Matkaa on vielä 60-70kg välille, mutta mikäpäs kiire tässä on.

Pitää ihan kysyä, kun minulla ei ole saman kokoluokan ystäviä, pystytkö juksemaan minkä matkan? Siis ettei ihan kuolema tule.

Tätä en voi kysyä enää yhtään nätimmin (anteeksi) roikkuuko sinun ryllykät? Siis roikkuuko vatsa? Kun minulla ei roikkunut ja toisilla on jalkojen päällä jo 100kg iso ryllykkä.

Minkälaista työtä teet?

Minulla on nyt kolme alle 4 vuotiasta kotona ja siksi en tällä hetkellä tee muuta kuin kotitöitä. Olen asiakaspalvelussa töissä ollut mutta nyt en tosiaan missään. Painoin ennen lapsia viisi vuotta sitten 82 ja siihen pikkuhiljaa pyrin uudelleen, silloin olin todella kaunis joskin olen nytkin;)

Juoksemaan en pysty ollenkaan valitettavasti suurien rintojeni takia, en ole pystynyt vuosiin vaikka painanut mitä. Joten tuohon en osaa vastata, mut harrastan kyllä liikuntaa ja väitän etten ole ihan rapakunnossa:D

Maharöllykästä sen verran, että joo maha vähän roikkuu mut syytän tästä vielä pari kk sitten syntynyttä vauvaakin. Suhteessa mulla on kuitenkin aina ollu pieni maha ja suuri perse/reidet ja tissit;)

Vierailija
39/58 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ollut aina kaunis, ja tehnyt mm. mainosmallin töitä. Kasvojeni kauneutta aina kehutta. Sittemmin lihoin rutkasti ja yhä olin kasvoistani kaunis, ei edes kaksoisleukaa. Mutta painoani pudotin, terveyden vuoksi.

Sinä olet juuri saanut vauvan, joten älä ala nyt laihduttaa. Mutta kun vauva isompi, kannattaa sinun alkaa muuttaa tapojasi, itsesi vuoksi.

Ps. 105 kg ei ole mitenkään hurja paino, heitä näkyy paljon katukuvassa, tämä tiedoksi yhdelle joka hämmästeli painoasi.

Vierailija
40/58 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista työtä teet?

Minulla on nyt kolme alle 4 vuotiasta kotona ja siksi en tällä hetkellä tee muuta kuin kotitöitä. Olen asiakaspalvelussa töissä ollut mutta nyt en tosiaan missään. Painoin ennen lapsia viisi vuotta sitten 82 ja siihen pikkuhiljaa pyrin uudelleen, silloin olin todella kaunis joskin olen nytkin;)

Juoksemaan en pysty ollenkaan valitettavasti suurien rintojeni takia, en ole pystynyt vuosiin vaikka painanut mitä. Joten tuohon en osaa vastata, mut harrastan kyllä liikuntaa ja väitän etten ole ihan rapakunnossa:D

Maharöllykästä sen verran, että joo maha vähän roikkuu mut syytän tästä vielä pari kk sitten syntynyttä vauvaakin. Suhteessa mulla on kuitenkin aina ollu pieni maha ja suuri perse/reidet ja tissit;)

Vai että rintojen takia et voi juosta.. Ja mahakin roikkuu raskauden takia. Varmaan on joo pieni maha noissa kiloissa. Kyllä omakuva on pahasti hukassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi