Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet liikelahjavaatteita käyttävistä ihmisistä?

Vierailija
31.07.2012 |

Mua on aina hävettänyt kun isäni on tepastellut firman antama takki päällä tai liikelahja paita, lippis, vyö ym. kamppeissa. Ja!!

Nyt olen tavannut ihanan miehen, mutta.....puolet sen vatteista on juuri noita liikelahjarytkyjä (no puvut sentään on tainnut ostaa itse, mutta ainakin noinn vapaa-ajan vaatteista).....plääh....kehtaisiko sanoa?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ne tuikkukipot ja torkkupeitteet esillä ole, ne ovat siististi kaapissa, ja kun niitä tarvitsee ne otetaan esille. Liikelahjatorkkuhuopakin on kiva kaivaa esille syksyn kylminä iltoina ja laittaa harteille kun esim. menee pihalle lukemaan kirjaa. Tunnelmavaloksi voi kaivaa esille tuikkukipot ja kantaa ne puutarhaan lahjaksi saadun vadin päällä. Ja jalkoihin lämmittämään liikelahjavillasukat. Kirjan kaveriksi voi ottaa lasillisen liikelahjaksi saatua viiniä liikelahjaksi saadusta pentikin viinilasista.

Olen pahoillani, jos se on joidenkin mielestä jotenkin noloa.

Vierailija
22/26 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, jos se on joidenkin mielestä jotenkin noloa.

eikö tuntunutkin paremmalta kuin aito orgasmi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee ihmisestä, jonka mielestä tavaraa pitää ostaa vain ostamisen takia, ja hyvää ilmaiseksi saatua on noloa käyttää. Ehkä olette tosiaan eri maailmoista, mutta minä kyllä arvostan enemmän ihmistä, joka ei mieti, mitä muut ajattelevat, ja osta sen takia turhaan vaatteita, joita jo on olemassa, kuin ihmistä, jolle on tärkeää, että mies näyttää olevansa hyvätuloinen.

Vierailija
24/26 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

golfsellaisia ja hyvät on käyttää. En näe mitään järkeä maksaa paidasta 85e, kun samanlaisen saa ilmaiseksi ja rinnassa on pieni logo.

Vierailija
25/26 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee ihmisestä, jonka mielestä tavaraa pitää ostaa vain ostamisen takia, ja hyvää ilmaiseksi saatua on noloa käyttää. Ehkä olette tosiaan eri maailmoista, mutta minä kyllä arvostan enemmän ihmistä, joka ei mieti, mitä muut ajattelevat, ja osta sen takia turhaan vaatteita, joita jo on olemassa, kuin ihmistä, jolle on tärkeää, että mies näyttää olevansa hyvätuloinen.

Hyvin sanottu, tämä kiteytti omat ajatukseni täysin.

Vierailija
26/26 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu hieman millaisia liikelahjavaatteet on. Me tilattiin täältä https://www.belentia.fi/mainostekstiilit-logolla/ firmalle softhell takit joihin oli painatettu tyylikkäästi firman logo. Tulee käytettyä töissä ja välillä vapaa-ajallakin. 

Pöljä, ketju on vuodelta 2012.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi