Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jatkuva vitutus vanhentaa ulkonäön

Vierailija
29.12.2023 |

Oletteko tienneet että jatkuva ympärivuotinen vitutus vanhentaa ulkonäköä 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa,a. Näin kauppaan mennessä lapsuuden aikaisen kaverin. On minua 2 vuotta nuorempi. Oli harmaantunut ja hurjan paljon vanhemman näköinen kuin minä. Edes yli 70 vuotias äitini ei näytä niin vanhalta.

on täytyny vituttaa ja paljon  😳

vm-71 

Vierailija
2/16 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen kyllä huomaa kun ympärilleen kattoo

Vierailija
4/16 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa,a. Näin kauppaan mennessä lapsuuden aikaisen kaverin. On minua 2 vuotta nuorempi. Oli harmaantunut ja hurjan paljon vanhemman näköinen kuin minä. Edes yli 70 vuotias äitini ei näytä niin vanhalta.

on täytyny vituttaa ja paljon  😳

vm-71 

Taisit nähdä minut. Näytän viisikymppisenä joltain seitsemänkymppiseltä. Ei haittaa. Näin saa hyvää palvelua.

Vierailija
5/16 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummaa että se niiiin teitä vaivaaa !

Vierailija
6/16 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Naama on kestokurtulla. Ihan säikähdän, kun näen heijastuksen naamastani. Ja olen kiltti ihminen pohjimmiltani. 

Vierailija
7/16 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tapauksessa mun pitäisi näyttää vähintään 300 vuotiaalta.

Vierailija
8/16 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huomaa. Sairaalassa tehohoidon erikoislääkäri oli minua 2v nuorempi ja naama niin rypyillä ettei ole varmaan koskaan hoitanut kasvojensa ihoa.

Vierailija
9/16 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu oli lehtikuvassa ja oli tympeän ja itseään vanhemman näköinen. Ysärillä iloinen mutta narsistinen huutaja. 

Vierailija
10/16 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Naama on kestokurtulla. Ihan säikähdän, kun näen heijastuksen naamastani. Ja olen kiltti ihminen pohjimmiltani. 

Sama. Lisäksi kasvolihakset on jotenkin niin jo asettuneet v!tttuuntuneeseen asentoon eli hymyily ihan sattuu ja tuntuu vaan kummalta kuin naama vääntyisi ihan vinoon ja lähinnä siis siltä kun saisi jonkun halvauksen.

Jep. Ei mennyt elämä ihan kuten suunnitteli, yritti ja toivoi. Minäkin olen kiltti ja hyväsydäminen ihminen pohjimmiltani ja alkujaan ihan peruspositiivinenkin vaikken mikään ilopilleri olekaan ikinä ollut. Nyt on hymy hyytynyt aika pysyvästi.

Vierailija
11/16 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä huomaa. Sairaalassa tehohoidon erikoislääkäri oli minua 2v nuorempi ja naama niin rypyillä ettei ole varmaan koskaan hoitanut kasvojensa ihoa.

Tai on ulkoilmaihminen. Tuuli, aurinko ja pakkanen ahavoittaa ihon. 

Vierailija
12/16 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ketään oikeasti ketuta. Se on urbaani legenda. Ja negatiiviset ihmiset ovat noloja.

Vierailija
13/16 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Lisäksi kasvolihakset on jotenkin niin jo asettuneet v!tttuuntuneeseen asentoon eli hymyily ihan sattuu ja tuntuu vaan kummalta kuin naama vääntyisi ihan vinoon ja lähinnä siis siltä kun saisi jonkun halvauksen.

Jep. Ei mennyt elämä ihan kuten suunnitteli, yritti ja toivoi. Minäkin olen kiltti ja hyväsydäminen ihminen pohjimmiltani ja alkujaan ihan peruspositiivinenkin vaikken mikään ilopilleri olekaan ikinä ollut. Nyt on hymy hyytynyt aika pysyvästi.

Voi ei, olen pahoillani, ja toivon, että löydät vielä hymyn ja ilon. 🤍  Itse olen vielä toiveikas, tilanne ei ole kestänyt vielä niin kauan, että olisin jo heittänyt kirveen kaivoon. Välillä väännän naaman väkisin hymyyn peilin edessä. Näytän kahjolta. Yritän katsoa keveitä tv-sarjoja, jotka saa hymyilemään, jopa nauramaan. Mulle toimii esimerkiksi Frendit. Joskus katselen kissavideoita ja muita eläinjuttuja. Tosielämässä ei juuri mikään hymyilytä. 

Vierailija
14/16 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin sen huomaa onko ollut enempi allapäin kuin iloinen, koska suupielissä on nämä juonteetkin jo asettuneet niin, että ne oikein vetää ilmettä vitttuuntuneeksi. Siis myös silloin kun ei ole oikein mitään mieltä eikä kasvoiltakaan ole luettavissa mitään tunnetilaa. Tai siis ei pitäisi olla luettavissa vaan ilmeen pitäisi olla ihan neutraali.

Silti sitä näyttää lähinnä siltä kuin olisi menossa murhaaamaan perhettään. Tai tulossa sieltä. Ei ihme ettei kukaan halua ottaa kontaktia paitsi tosiaan silloin maskiaikana. Se tuntui kuin olisi muuttunut ihan eri ihmiseksi, kun puoli naamaa oli peitettynä ja ihmiset oli paljon ystävällisempiä ja jopa puheliaampiakin esim ihan kaupassa mitä ovat kun liikun ilman maskia. Samalla myös tajusi sen kuinka erilainen tämä maailma on heille joiden kasvojen perusilme on erilainen mitä itsellä. Ei se ole ihmekään että hymyilyttää ja on kiva tavata ihmisiä.

Vierailija
15/16 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se vitukseen liittyy ettei hoida kasvojensa ihoa?

Vierailija
16/16 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin yhdestä tutusta vuosien jälkeen kuvan ja oli kyllä viddumaisen näköinen täti! Siis ilme oli vihainen ja kasvot jotenkin vääristyneet vihaiseen ilmeeseen.