Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet liikelahjavaatteita käyttävistä ihmisistä?

Vierailija
31.07.2012 |

Mua on aina hävettänyt kun isäni on tepastellut firman antama takki päällä tai liikelahja paita, lippis, vyö ym. kamppeissa. Ja!!

Nyt olen tavannut ihanan miehen, mutta.....puolet sen vatteista on juuri noita liikelahjarytkyjä (no puvut sentään on tainnut ostaa itse, mutta ainakin noinn vapaa-ajan vaatteista).....plääh....kehtaisiko sanoa?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain tikkurilan lippiksiä?

Sanoisin miehelle suoraan että sun vaatteet tekee susta juntin näköisen.

Mua on aina hävettänyt kun isäni on tepastellut firman antama takki päällä tai liikelahja paita, lippis, vyö ym. kamppeissa. Ja!!

Nyt olen tavannut ihanan miehen, mutta.....puolet sen vatteista on juuri noita liikelahjarytkyjä (no puvut sentään on tainnut ostaa itse, mutta ainakin noinn vapaa-ajan vaatteista).....plääh....kehtaisiko sanoa?

Vierailija
2/26 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei taivas... ja firmat intopiukkana teettää niitä. No, onhan niillä työllistävä vaikutus. Mutta ei niitä päälleen kuulu laittaa, tekee todella koomisen vaikutelman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä tulee esim. meille kamalasti. Jos ne on epäsopivia annetaan pois tai Uffille mutta minäkin käytän niitä.

Ovat suurimmaksi osaksi laadukkaita.

Ja kauhistus, meidän pyyhkeistäki alkaa osa olla liikelahjoja. Ja keittiössä on paljon tavaraa.

Vierailija
4/26 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukuja ei liikelahjoina kait vielä ole, mutta saattaa tosiaan solmio, vyö, sateenvarjo tai päällystakkikin olla joku nesterally tmv....mua nolottaa tollanen, en tiedä onko sitten niin pihi, ettei 90.000e vuositulot riitä vaatteiden ostoon....

ap

Vierailija
5/26 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät ne on jotka kyylää mitä muilla on päällä.

Vierailija
6/26 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ostaa sateenvarjo jos on sellaisen saanut ilmaiseksi. Ei se ole piheyttä vaan ihan järkevää.

En ymmärrä asian noloutta, paljon liikelahjoja tulee ihmisille joilla on töissä valtaa. Ei niitä duunareille jaella paitsi oman työpaikan logo t-paita joskus.

Vierailija
7/26 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuloni on miehen tuloista vain 60%, mutta kyllä minusta tollanen nuukailu on tympeää ja kieltämättä minusta nuo nesteralli tai auditakit näyttää äärimmäisen tyhmiltä.

ap

Vierailija
8/26 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On firman mukia, takkia, pipoa, lippistä, tuulipukuja, kasseja, pyyhettä jne, eli suomeksi ruskea kielisiä :)

Vierailija
9/26 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kammottavan epäekologinen

Olet selvästi nousukas. Tunnen todella rahakkaita ihmisiä jotka käyttää liikelogovaatteita.

Vierailija
10/26 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä duunareille jaella paitsi oman työpaikan logo t-paita joskus.

vaikka liikelahjat ovat kyllä vielä vähän laadukkaampia, meidän merkkiä ainakin näkyy paljon, eli melko monen mielestä ne ei ole noloja...

Vierailija
11/26 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan nyt ei mihinkään juhliin tai muuhun hienompaan tilaisuuteen mene "sponsorivaatteet" päällä. Kyllä niitä normaali vapaa-ajalla voi käyttää, käydä kaupassa ym.

Meillä mies on saanut hyvälaatuisia urheilupaitoja, ja pitää niitä mielellään lenkeillä ym. Minäkin laitan lenkille päähän lahjonta-lippiksen, niitä kun löytyy tarpeeksi monta, voi niitä käyttää ns. kertakäyttöisinä, eli hikoilla yhden piloille ja ottaa taas uuden käyttöön.

Muutenkin meillä käytetään mainostuotteita, lähestulkoon kaikki saunatavarat (laudeliinat, tyynyt ym.) on joltain firmalta saatuja. Samaten kaikissa keittiöveitsissä lukee hackmannin vieressä jonkun muun firman nimi. Tarjoiluastiossamme löytyy iittalaa, joissa alapuolella pienellä präntättynä lukee esim. fortum. No problem for me, en mitenkään häpeile niitä käyttää.

Vierailija
12/26 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen todella rahakkaita ihmisiä jotka käyttää liikelogovaatteita.

ja musta se kohtalaisen junttia. Ne logovaatteet kun harvoin sopivat sen käyttäjän päälle. Vaikka olisivat kuinka laadukkaita.

Itselläni on ehkä 5 logovaattetta ja 1 ei sovi värinpuolesta ollenkaan ja muut homentuu kaapissa. Eivät vaan sopi mulle ja mun väreihin.

Vierailija
13/26 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimin päähän, ei juuri muualle.

Vierailija
14/26 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lukee takissa jonkin firman nimi niin voi kamalaa, jos taas samassa takissa lukee Dolce & Gabbana, Dior, DNKY, Anne Klein, Agnes B, Ralph Lauren, Armani yms niin sitten niitä voi käyttää :)

Vierailija
15/26 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin samat nousukasmammat haali jotain vaatteita joissa mahdollisimman isolla lukee että gant tai tommy hilfiger tai raahaavat rumaa mainoskassia jossa lukee lv tai guess. ihan sama asia.

mainos on mainos on mainos. ainoa asia mikä ne erottaa toisistaan on se, onko siitä mainoksesta erehtynyt itse maksamaan. jos on, on maksanut saadakseen olla mainos.

Vierailija
16/26 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saaduille lahjoille sitten oikein pitäisi tehdä? Taidan olla vanhanaikainen, mutta minusta olisi järkyttävää heittää hyvää tavaraa pois, vaan siksi, että siinä lukee jonkun firman nimi. Ja sitten vielä ostaa samat tavarat kaupasta tilalle?

Minulle ei ole mikään ongelma ulkoiluttaa koiraa Pirellin lippis päässä, tai käyttää sateenvarjoa jossa on joku logo.

Miksi heittäisin pois liikelahjaksi saadun aallon teräsvadin tai hackmanin pihviveitset, kun kuitenkin joutuisin ostamaan samanlaiset tilalle?

Olen samaa mieltä, että oikeasti varakkaat eivät häpeile käyttää liikelahjoja, vaan ne ovat niitä wannabe-varakkaita, jotka kulkevat mieluummin D&G -lippiksissä. Pitää jostain syystä näyttää, että "hei mulla on varaa merkkivaatteisiin", vaikka kaikki rahat menisivätkin sen lippiksen ostoon. Varakkaat ovat varakkaita siksi, että eivät ole tuhlanneet omaisuuttaan turhuuksiin, vaan ovat kartuttaneet varallisuuttaan kaikessa hiljaisuudessa.

Vierailija
17/26 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin samat nousukasmammat haali jotain vaatteita joissa mahdollisimman isolla lukee että gant tai tommy hilfiger tai raahaavat rumaa mainoskassia jossa lukee lv tai guess. ihan sama asia. mainos on mainos on mainos. ainoa asia mikä ne erottaa toisistaan on se, onko siitä mainoksesta erehtynyt itse maksamaan. jos on, on maksanut saadakseen olla mainos.

Vierailija
18/26 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikelahjoina saadut aaltotuikut ym torkkuhuovat eivät ole päässeet esille, van olen antanut niitä esim. eri yhdistysten arpajaisiin palkinnoksi tmv.

Ja oikeastaan yksi ainoa t-paita jonka olen liikelahjana saanut oli sellainen, jonka olisin voinut ehkä itsekin ostaa, mutta kaikki muut jotenkin väärän mallisia, ikävää materiaalia tai hirveän värisiä. Työssä pidän vain lähinnä jakkupukuja ym, joten merkit niissä ei näy, vapaa-ajan vaatteissa saattaa tosiaan gantia tai hilfigerin lippulogoa maltillisesti näkyä, mutta ei ikinä isolla selässä nesterallia tai hartwall novellea. Autossa oleva vara sateenvarjo on toki liikelahja, mutta siinä menee raja minulla. Mutta ehkäpä sitten on niin, että kampetta on oltava paljon, ei niin väliä miltä näyttää kunhan ilmaiseksi saa.....hmmmmehkä sitten olemme tuon miehen kanssa muutenkin eri planeetoilta jos tosiaan ajattelee noin kuin suurin osa tuntuu ajattelevan..

ap

Vierailija
19/26 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kaapista lainattu.

Vierailija
20/26 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei sanonut että tavaraa pitäisi olla paljon, sen sijaan ihmeteltiin miksi siinä ei voisi lukea firman nimi ja miksi sellainen tavara pitäisi hävittää.

Minun hyvätuloinen mieheni käyttää ihan tyyyväisena logotakkeja. Ne säästää häneltä ostamisen vaivan. Hän myös tarvitsee paljon ns. remppavaatteita mp-harrastuksen takia.

liikelahjoina saadut aaltotuikut ym torkkuhuovat eivät ole päässeet esille, van olen antanut niitä esim. eri yhdistysten arpajaisiin palkinnoksi tmv. Ja oikeastaan yksi ainoa t-paita jonka olen liikelahjana saanut oli sellainen, jonka olisin voinut ehkä itsekin ostaa, mutta kaikki muut jotenkin väärän mallisia, ikävää materiaalia tai hirveän värisiä. Työssä pidän vain lähinnä jakkupukuja ym, joten merkit niissä ei näy, vapaa-ajan vaatteissa saattaa tosiaan gantia tai hilfigerin lippulogoa maltillisesti näkyä, mutta ei ikinä isolla selässä nesterallia tai hartwall novellea. Autossa oleva vara sateenvarjo on toki liikelahja, mutta siinä menee raja minulla. Mutta ehkäpä sitten on niin, että kampetta on oltava paljon, ei niin väliä miltä näyttää kunhan ilmaiseksi saa.....hmmmmehkä sitten olemme tuon miehen kanssa muutenkin eri planeetoilta jos tosiaan ajattelee noin kuin suurin osa tuntuu ajattelevan.. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme