Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hitto vie, mulla ei ole varaa maksaa koululaisen iltapäivähoitoa!

Vierailija
31.07.2012 |

Hoitomaksu on tähän mennessä ollut 508 euroa kolmesta lapsesta. Nyt esikoinen aloittaa koulun ja iltapäivähoitomaksujen myötä hoitomaksu nousee jo 543:een euroon!

Mulla on ollut suuria vaikeuksia maksaa jo tuota 500 euroa, eikä kerta kaikkiaan ole enää varaa maksaa enempää :(

Ja miten tähän on tultu: mies (yrittäjä) ei saa aikaiseksi selvittää tulojaan, eikä osallistu hoitomaksujen maksamiseen. Laskut tulevat minun nimelläni, jos jätän ne maksamatta, saan maksuhäiriömerkinnän. Entä jos en vaan hae iltapäivähoitopaikkaa koululaiselle, vaan käsken miehen järjestää toimintaa työpaikallaan? Periaatteessa en kuitenkaan haluaisi laittaa lasta tähän kärsijäksi.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies vetää sua kun pässiä narussa...

johan sitä moni sano että lapuista sais selville ja nopeasti...

ei vaan jaksa hoitaa hommaa kun sinä hoidat kaiken hehehheheh

onnea vaan

Vierailija
62/65 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaadit ne tulolappuset.

Onko niin ettet uskalla vaatia koska silloin tulee turpiin ihan kirjaimellisesti.

Onko niin ettette uskalla katsoa totuutta silmiin ja todeta että yritystoiminta on täysin kannattamatonta ja se pitäisi lopettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on kaksi pk-lasta ja 1 pieni koululainen. Meilläkin ip-maksu oli 100e/kk... Eli yhteensä maksettiin hoitomaksuja melkein 600 euroa.

Ja kyllä, silloin vitutti ( ja vituttaa vieläkin ) se, että esim. kaverini makasi perse homeessa kotona, eikä edes yrittänyt hakea töitä, ja virikehoidatti lapsensa ilmaiseksi täysipäiväisesti.

Vierailija
64/65 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

SINÄ maksat ne päivähoitomaksut? Paas miehes maksamaan vaihteeksi, eiköhän ala liput ja laput löytymään. Käsittämätöntä, äijä maksattaa sulla kaiken?

Vierailija
65/65 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kahdelle lapselle parillatonnilla päivähoitoa per kuukausi. Eli en nyt valittaisi "osattomuutta".