Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni käyttää penispumppua?

Vierailija
30.07.2012 |

Tiedän että miehelläni on penispumppu. Kuinkahan monella prosentilla sellainen löytyy salassa tai ystävälle kerrottuna? Mieheni käyttää sitä melko usein, sillä sen kyllä huomaa kun kulli on suurimmillaan heti alusta alkaen.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pumppu hankittu :) kyllä pumppailu on mukavaa. Kalu turpoaa ja levenee joten tuloksia odotellessa

Vierailija
42/65 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pumppailua takana 5-vuotta, joten jonkinlainen veteraani olen. Ainoa pysyvä on tummentunut ja laikukas peniksen varsi ja terska. Jos pumppailee 20 minuuttia joka päivä niin varmaan saa paksuutta hieman lisää. Parin viikon tauko ja tsädäm: entiset mitat mutta visuaalisesti näyttää että olisin nainut hevosenpaskaa.

Uskoo ja käyttää ken haluaa. Itselle riittää tilapäinenkin paksuuden lisäys kun oma rouva on sellainen lortto ettei minun kynämuna muuten tunnu hänestä miltään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksuuden lisääminen se tärkeämpää olisikin ja paksuutta on monet kertoneet saaneensa ja lepopituutta. Itsellä pituutta 18 cm joten pitemmällä alkaa rouvalla tekemään kipeää

Vierailija
44/65 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bathmate kunniaan 

Vierailija
45/65 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo vedellä käytettävät pumput mm bathmate on huomattavasti parempia kun nuo ilmalla käytettävät

Vierailija
46/65 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, eli ne susirumat jäljet kyrvänvarressa voikin olla jotain pumppailujälkiä. Yhdellä netissä tavatulla vanhemmalla herrasmiehellä oli ihmeellisiä tummia laikkuja. Jäi panematta, kun näytti todella epäilyttävältä ja tuli lähinnä mieleen että sillä on joku tauti.

Opinpa tänäänkin jotain uutta.

Vierailija
47/65 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pumpannut 4 kk nyt ja pituutta tullut lisää 3 cm ja paksuutta jonkun verran

Vierailija
48/65 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bathmate toiminut hyvin tehtävässään. Saisi vain olla läpinäkyvä tuo pumppu kun tuli vahingossa hankittua sininen

Vierailija
49/65 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
50/65 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle joululahjaksi  tulossa eturauhastappi ja penispumppu. Ei varmasti osaa odottaa :)

Vierailija
51/65 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkoi loma töistä joten hyvin aikaa pumppailla päivät :) Kuinka kauan olette pisimmillään pumpanneet putkeen niin ettei ole sattunut ja kipeytynyt paikat ?

Vierailija
52/65 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kiinnostava aihe nostoa!

Vierailija
53/65 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 00:22"]

Nyt alkoi loma töistä joten hyvin aikaa pumppailla päivät :) Kuinka kauan olette pisimmillään pumpanneet putkeen niin ettei ole sattunut ja kipeytynyt paikat ?

[/quote]

Puoli tuntia max mutta kaipa kauemminki voi pumppailla?

Vierailija
54/65 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tietäisin että penispumpun käyttö oikeesti pidentäis penistä niin varmasti käyttäisin!

Vierailija
55/65 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset näe penispumppauksen vähän turn offina koska siinähän mies ei ole tyytyväinen itseensä luomuna eli kertoo heikosta itsetunnosta jotain?

Vierailija
56/65 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kuukauden olen käyttänyt ja paksuutta on tullut lisää ainakin sentti. Pituutta ei ole tullut mutta tavoitteena onkin lepopituuden kasvattaminen. Sen sijaan aamuseisokki kestää paljon pidempään kuin ennen ja erektio tuntuu niin kovana että siinä kestää melkein roikkua =). En ole edes pumppaillut nyt pariin päivään ja erektio on yhä kova ja olo paljon kiimaisempi kiihottuessa

Vierailija
57/65 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole edes käynyt harkinnassa pumpun osto tai käyttö. Eipä toisaalta ole tarvettakaan.

Vierailija
58/65 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mää oon sitä mieltä jot veren kierron kannalta mitä mainioin kampe. Kohtuu nuorena oli 2v seisomaton kausi ja, se jätti jälkensä. Mutta aika vähäisellä pumpun käytöllä tilanne normalisoitu ehkä hitusen parantukin. Toki nykyinen testo korvaus hoito lienee se perus juttu, unohtamatta verenkierron elvytystä.

Vierailija
59/65 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli hankittua ja ollut aikeissa ihan teinistä lähtien, kun aina ollut se joukon pienin toukkapippeli. Harjoittelua näköjään vaatii, kun heti innokkaana pumppasin niin turvoksiin, ettei meinannut turvotus laskea ekan käyttökerran jälkeen lainkaan. Kulli tuntuu kuin olisi joku "vesipöhö" pumppauksen jälkeen. Pari senttiä pidemmäksi pumppaailen ja testissä on penisrenkaan kanssa, ettei koko supistuisi heti pumpusta pois ottaessa. Kyllä näin muutaman kerran jälkeen voin suositella käsin pumppaamista kirkas putkilo ja kahva pumppu mittarilla. Olisi kiva tietää millaisilla paineilla saa parhaat tulokset, jos muillakin on mittarilla varustettuja penispumppuja?

Lähtomitat erektiossa 13/4cm ja paineissa pyrin pitämään 16/5cm. Velttona varmaan alle 5cm sellanen prinssinakki ja kylmästä vedestä noustessa sellainen pikkurillin kynnen kokoinen parin sentin pili.

Olisi pitänyt ostaa jo aikoja sitten, mutta nyt kun oon jo vanhempi mies ja aktiivinen seksi hiipunut kumppanin toimesta, niin katsotaan nyt saako kokoa pumppaamalla ja ei tässä iässä väliä, josko ei toimi enää ollenkaan, kunhan olisi pili joka näyttää hyvältä.

Vierailija
60/65 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla on aika väljä pillu. Vaimo sanoi aikanaan, että minun pullea terska tuntuu tosi hyvältä. Joskus kysäisin että miltäs tuntuisi vielä pulleampikin terska. Hyvässä yhteisymmärryksessä olen pumppaillut jo muutamia vuosia melko säännöllisesti. Heti pumppauksen jälkeen kulli on vaimon mielestä parhaimmillaan. Terska venyy pumppaillessa muuta kullia enemmän ja aika paljon kasvua on jäänyt pysyväksikin. Kaikki naiset ei varmaankaan nauti isosta terskasta, mutta luulisin vähän väljemmille olevan mieleen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi