Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni käyttää penispumppua?

Vierailija
30.07.2012 |

Tiedän että miehelläni on penispumppu. Kuinkahan monella prosentilla sellainen löytyy salassa tai ystävälle kerrottuna? Mieheni käyttää sitä melko usein, sillä sen kyllä huomaa kun kulli on suurimmillaan heti alusta alkaen.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 13:02"]

Ittelläni on ollut tuollainen racing pumppi

Siinä on tuo mittari niin saa hyvin pidettyä paineen oikeissa tasoissa. Lääkäri suositteli sitä mulle.
Sitä kai suositellaan aika paljon, vaikka eipä silti apteekeissa näy... vaikka mimmien värinakaulimia kyllä myydään ihan saonkikelpoisina. http://www.eros.fi/tuote/penispumppu-racing-pump-kisakuntoon-nopeasti/4024144556700/

Sitä kai pidetään jonain miesten runkkausvälineenä vaikka se ei siihen ihan hirveen hyvä olekkaan. Omassakinikin on tuo värinä, mutta mielummin mä painan sitten vaikka johonkin kunnon tekopilluun.

[/quote]

Eikö se ole niin että kaikkia miesten leluja pidetään väärina olemassa ja niiden käyttäjät on luusereita? 

Vierailija
22/65 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika naispainotteinen on tämä yhteiskunta ja mitä vaikka vaateliikkeisiin tulee kummalla on enemmän valikoimaa kun useimmissa kaupoissa miehille on vain vaaternurkkaus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on tuo mittari niin saa hyvin pidettyä paineen oikeissa tasoissa. Lääkäri suositteli sitä mulle.
Sitä kai suositellaan aika paljon, vaikka eipä silti apteekeissa näy... vaikka mimmien värinakaulimia kyllä myydään ihan saonkikelpoisina. http://www.eros.fi/tuote/penispumppu-racing-pump-kisakuntoon-nopeasti/4024144556700/

Sitä kai pidetään jonain miesten runkkausvälineenä vaikka se ei siihen ihan hirveen hyvä olekkaan. Omassakinikin on tuo värinä, mutta mielummin mä painan sitten vaikka johonkin kunnon tekopilluun.

[/quote]

Missä mielessä lääkäri suositteli ? 

Vierailija
24/65 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 13:14"]

[/quote]

[/quote]

huhuu

Vierailija
25/65 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin juuri bathmaten kun ovat kehuneet keskustelupalstoilla

Vierailija
26/65 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoimpa tuollaisen aloittelijapumpun sitten tilaukseen. Innolla odottelen kunhan pääsee testaamaan 

Vierailija
27/65 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 10:34"]

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 13:14"]

[/quote]

[/quote]

huhuu

[/quote]

Kerrohan toki miksi suositteli ?

Vierailija
28/65 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita ketkä hankkineet pumppuja?

Vierailija
29/65 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko saanut lepomittaa lisää ?

Vierailija
30/65 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus käytin.. en tosin huomannut eroa

Vierailija
31/65 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoi kertokaa nyt pumppukokemuksia

Vierailija
32/65 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että pitäis tässä "avautua"... Ekan kerran jälkeen tulee ihme -  tosin se kestää vain pari tuntia. 50 kerran jälkeen siihen jää koukkuun, alkaa pysyviä tuloksia tulla. 200 kerran ja parin vuoden jälkeen ero on huomattava. Toki silloin on jo tehnyt kipeetä, menny veitikka verille ja rakkuloille. On myös tummentunut varsi. 300 kerran ja 3 vuoden jälkeen pituutta on 3-4 cm lähtöarvoja enemmän ja ympärysmitta 2-3 cm kasvanut. Lepomitta ja paksuus on enemmän kuin keskimittainen työkunnossa.

Uskokaa tai olkaa uskomatta. Veitikasta on kasvanut Jorma.

Vaikeinta on ollut harrastaa perheellisenä muiden tietämättä. Helpompaa ois vaikka kerran viikossa käydä vieraissa...

M47

Vierailija
33/65 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me pumpatiin 5senttiä pantiin TUNTI pillu oli aika herkkä

Vierailija
34/65 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tämä pumppailu vain lepomittaa kasvattava juttu? Eli ei vaikuta itse erektion suuruuteen mitenkään?

Joku kommentoi myös sitä että naisten vibraattoreita saa apteekeista mutta miesten leluja ei. Mielenkiintoinen tieto: naisten vibraattorit luotiin alunperin lääketieteellisiksi välineiksi, joilla parannettiin kohdun asennosta johtuvaa hysteriaa. True story.

Vierailija
35/65 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 18:25"]

Ai että pitäis tässä "avautua"... Ekan kerran jälkeen tulee ihme -  tosin se kestää vain pari tuntia. 50 kerran jälkeen siihen jää koukkuun, alkaa pysyviä tuloksia tulla. 200 kerran ja parin vuoden jälkeen ero on huomattava. Toki silloin on jo tehnyt kipeetä, menny veitikka verille ja rakkuloille. On myös tummentunut varsi. 300 kerran ja 3 vuoden jälkeen pituutta on 3-4 cm lähtöarvoja enemmän ja ympärysmitta 2-3 cm kasvanut. Lepomitta ja paksuus on enemmän kuin keskimittainen työkunnossa.

Vaikeinta on ollut harrastaa perheellisenä muiden tietämättä. Helpompaa ois vaikka kerran viikossa käydä vieraissa...

M47

[/quote]

Tuohon pumppaukseen jää kyllä helposti koukkuun kun alkaa pumppailemaan. Itsellä tullut terskan alueelle tummentumaa ja näppylöitä onko muilla vastaavaa? Miten paljon kestää pumppailla putkeen ilman että homma menee epäterveelliseksi ?

Vierailija
36/65 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 18:25"]

M47

[/quote] Mulla vielä tuo "donitsi" pumpussa sen verran tiukka että pakko käyttää liukkaria joka vaikeuttaa hommaa kyllä entisestään salaa muilta

m23

Vierailija
37/65 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 19:06"]

Siis onko tämä pumppailu vain lepomittaa kasvattava juttu? Eli ei vaikuta itse erektion suuruuteen mitenkään?

[/quote]

Kasvattaa myös erektiopituutta ja paksuutta. Varsinkin jälkimmäistä. Vaatii tekemistä ja aikaa.

Seuraava kommentoija sanoo että ei saa pysyvää muutosta.

Sitä seuraava haukkuu #¤%tun luuseriksi.

Vierailija
38/65 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 20:44"]

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 19:06"]

[/quote]

Kasvattaa myös erektiopituutta ja paksuutta. Varsinkin jälkimmäistä. Vaatii tekemistä ja aikaa.

Seuraava kommentoija sanoo että ei saa pysyvää muutosta.

Sitä seuraava haukkuu #¤%tun luuseriksi.

[/quote]

Nämä haukkujat omaavat tod näk itse 10 cm munan eikä uskalla edes flesua hankkia koska homojen hommaa. Itse olen poikamiesaikoina flesunkin hankkinut eikä kiinnosta pätkääkään mitä muut siitä tai sen käytöstä ajattelee. Ei mullakaan kiinnosta muiden jätkien käteenvetot

Vierailija
39/65 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 01:14"]

Joskus käytin.. en tosin huomannut eroa

[/quote]

Kuinka pitkään käytit ? Vaatii todella aikaa saada tuloksia ainakin 6 kk

Vierailija
40/65 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset