Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni käyttää penispumppua?

Vierailija
30.07.2012 |

Tiedän että miehelläni on penispumppu. Kuinkahan monella prosentilla sellainen löytyy salassa tai ystävälle kerrottuna? Mieheni käyttää sitä melko usein, sillä sen kyllä huomaa kun kulli on suurimmillaan heti alusta alkaen.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan pumpun ennen esileikkiä pälle ja pumppaan kalun isoksi ja annan ollan, kunnes aloitetaan yhdyntä.  Vaimon mielestä tuntuu todella isolle ja saa orgasmin melko pian.  Kulli on kasvanut vähän pituutta ja paksuutta.

Vierailija
62/65 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näillä pidempi aikaista vaikutusta erektiokykyyn?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 65 ukkomiehet saattavat saada hyötyä

Vierailija
64/65 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt monet vuodet 2-10 kertaa viikossa n. tunnin kerrkaalla. Kyllä vaimo tietää ja joskus on leikissä mukanakin. Vahvuutta on tullut ja terska turvonnut eniten. Kelpaa vaimolle esileikkinä ja taitaa hieman pitääkkin turvonneesta kullista. Kyllä niitä paljon menee kaupaksi sanoi kauppias kun kerran kyselin, veikkasi että puolet siitä mitä erilaisia sauvoja.

Vierailija
65/65 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkään varsinaiseen koon kasvattamiseen näistä tuskin on, mutta erektio paranee tosi paljon. Mulla on 18 luusta mitattuna ja 13 ympärys, eli pieni lisä paksuus ei haitaksikaan olisi, koska silmällä näyttää aika ohuelle pituuteen nähden. Mutta tosiaan muutaman kerran viikossa kun pumppailee, niin erektio on suorastaan naurettavan kova ja sen kuulee ja näkee myös vaimon eleistä seksin aikana, kun tulee sellaisia kiljahduksia välillä. Yleensä ei juuri kiroile tms muuten, mutta välillä tulee jos millaisia voimasanoja panon aikana häneltä. Itsellä pumpun käyttö on kausittaista ja nyt ollut taas pitkään käyttämättä, eli josko sitä taas ottaisi vaihteeksi käyttöön.

Mutta tosiaan sillä ei kannata tuhota vehjettään mihinkään nestepöhöön asti pumppailemalla!!

Mieltää sen, että erektio paranee ja ei muuta!! Parikin kertaa viikossa melkein riittää siihen, että seisokki pysyy extra kovana ja ne aamuseisokit on rautaa! Ehkä joku 30-40min/kerta olen itse pumppaillut. Muutaman minuutin noin pidän painetta sen verran, että ei tietenkään satu. Hetki taukoa ja uudelleen.

Ja ainakaan minulla se kova seisokki ei ole silloin pumppauspäivänä vaan niinä muina päivinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi