Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odotan toista lastamme viimeisilläni, nyt mies ilmoitti haluavansa erota

Vierailija
30.07.2012 |

Miten ihmeessä selviän tästä hengissä?? Tuntuu aivan kuin joku veivaisi puukkoa sisuskaluuissani ja seinät kaatuisivat päälleni. Mies haluaa erota ja on kuulemmma oikea ratkaisu, minäkin tulen jonain päivänä olemaan onnellisempi jonkun toisen kanssa. Meillä on siis 2 vuotias ja aivan näillä hetkillä syntyy toinen lapsemme. Olen totaalisessa shokissa enkä pysty lopettaa itkemistä. Mies on yrittänyt lohduttaa ja vannoo olevansa edelleen lapsille läsnä ja ettei minun tarvitse murehtia raha-asioista jne jne.

Ei kuulemma uskaltanut sanoa mitään aikaisemmin, mutta nyt tuli vaan sellainen olo, että oli pakko sanoa, että on päättänyt lähteä. Vaikeaahan meillä on ollut, taapero on valvottanut todella paljon, olen ollut kuolemanväsynyt, perhepiirissä on tapahtunut kuolemantapaus ja sairauksia, on siis ollut vaikeita aikoja ylipäänsä. Mutta en ikimaailmassa olisi uskonut, että mies jättäisi perheensä, pienen lapsen ja viimeisillään olevan vaimonsa.

Olen kuin hakattu, en pysty toimimaan ollenkaan, yritän jotenkin pitää taaperosta huolta. Hän ihmettelee, kun itken koko ajan ja kävelen ympäri kämppää. On kuin olisin jossain painajaisunessa ja rukoilen herääväni kohta. Rakastan miestä, hän on elämäni rakkaus, sielunkumppanini. Miten helvetissä selviän tästä hengissä? Voisinko joku auttaa.. Olen aivan hukassa, niin hukassa ja paniikissa, sattuu ihan fyysisesti joka paikkaan. Mies ei näyttänyt olevan surullinen ollenkaan, vaikka itkin aivan hysteerisenä ja lohduttomana (lähti siis äsken töihin). Ei edes halannut minua, ihan kuin häneltä olisi pudonnut kivi sydämeltä ja voi nyt olla onnellinen, viis minusta.

Herra isä sentään, miten ihmeessä pääsen tästä ylös? Pitäisi vauvakin synnyttää ja jaksaa hoitaa kahta pikkulasta.

Kommentit (670)

Vierailija
621/670 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapa tuokin kasitella perhekriiseja. Tulee mieleen tuttavaperhe jossa mies saa lempiruokaansa lahes joka paiva kokattuna, seksin tarjontaa on enemman kun mita normimies jaksaisikaan ja siivoamiseen ei tarvitse niehen voimiaan tuhlata, mutta silti tuntuu miesparka karkailevan omiin menoihinsa harva se ilta.

Vierailija
622/670 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuuluu ap? Lämpimiä ajatuksia Sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/670 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on mennyt?

Vierailija
624/670 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä sujuu?

Vierailija
625/670 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mitä teille kuuluu?

Vierailija
626/670 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mitä kuuluu?

Vierailija
627/670 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä niittää mitä kylvää.

Et jaksa tällaisessa tilanteessa yksin, vaikka mies niin luulee. Tasa-arvon nimissä annat vauvan miehen hoidettavaksi ja kasvatettavaksi heti laitokselta. Sinulla on tekemistä eron hoidossa ja taaperossa jo kylliksi. Luulisi miehen tämän ymmärtävän.

Tsemppiä vaan.

Ei noin vastuttomalle ihmiselle kuin ap:n mies voi antaa pientä vauvaa huollettavaksi. Tsemppiä ap, kauhea tilanne :(

Vierailija
628/670 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ollut mielessäni.

Vierailija
629/670 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
630/670 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitäs tänne kuuluu? Olisi kiva tietää mitä kuuluu :)

Vierailija
631/670 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten menee, Ap? Erositteko?

Vierailija
632/670 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap! Tule kertomaan kuulumisia. Joko vauva on syntynyt?

Vierailija
633/670 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäntilanteesi on koskettanut minua suuresti, olen itsekin kahden äiti ja kamppailen tässä miehen vakavan sairauden kanssa. Hienoa että olet hakenut itsellesi apua ja hienoa että miehesi lähtee terapiaan. Siellä teitä molempia autetaan ja terapiasta on varmasti hyötyä. Olisin samaa mieltä, että esikoinen tarvitsee paljon aikuista ja onko miehesi jaksaminen nyt niin sillä tolalla että jaksaa olla lapsen kanssa? Lapselle myös kannattaa kertoa ja puhua miksi äiti itkee tai on väsynyt, ja myöskin se että rakastas ja ettei syy ole lapsen. Erityisesti vauvan synnyttyä esikoista kannattaa huomioida koska silloin sitä on hänkin huomion kipee. Myös oma väsymys tai suru näkyy lapsessa kiukutteluna ja hermostuneisuutena. Eli tekee niitä asioita joita sinä päivänä jaksaa, toisena päivänä ovat taas uudet voimat.

Ihana lukea että sinulla on jaksamista ja positiivista ajattelua, vaikka tilanne on haastava. Varmasti pärjäät ja apua on.

Oma tilanteeni on se että paritetapiasta on meille ollut hyötyä, olimme jo avioeron partaalla. Mutta miehellä oli voimakkaita epäonnistumisen tunteita joita ei puhunut edes minulle. Masennus on kova tauti. Mutta terapiasta ollut hyötyä ja toivon jaksamista sinulle.

Vierailija
634/670 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin isoa järkytystä ei sulata hetkessä. Myöskään isoja päätöksiä ei kannata tehdä hetkessä. Olette olleet kauan yhdessä ja yhdessä perheen halunneet.

Mielestäni on kaunista ja kunnioitettavaa, että haluat pitää perheen kasassa ja olet valmis työstämään ongelmianne. Tärkeiden asioiden vuoksi pitää joskus taistella!

Tällä palstalla liikkuu välillä vähän liikaakin ilkeämielisiä huutelijoita, en tiedä miksi, mutta yritä jättää typerät huutelut omaan arvoonsa.

Toion sinulle ja perheellesi kaikkea hyvää.

Vierailija
635/670 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

[/quote]

Miksi roikut täällä kyselemässä neuvoja kun sinulla on vastaukset kaikkeen?

[/quote]

Vierailija
636/670 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rankat lapsettomuushoidot ja nyt ap kitisee ja kiukuttelee kun joutuukin hoitamaan ehkä jopa yksin nuo kokonaista kaksi lasta. Onko tullut mieleen että moni yksinhuoltaja joutuu tekemään tuota vuosikaupalla?

Mikä hitto sinuakin vaivaa?

Vierailija
637/670 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rankat lapsettomuushoidot ja nyt ap kitisee ja kiukuttelee kun joutuukin hoitamaan ehkä jopa yksin nuo kokonaista kaksi lasta. Onko tullut mieleen että moni yksinhuoltaja joutuu tekemään tuota vuosikaupalla?

Ihme kommentti sinulla. Kai hän nyt yrittää aluksi perheensä pelastaa eikä heti yritä helppoa ratkaisua, miksi pitäisi yh:ksi pyrkiä?

yhtään lukenut tätä ketjua niin on kyllä useammankin kerran valittanut että joutuu jopa itse hoitamaan lapsiaan, ihme kommenti jos on lapsettomuudesta kärsinyt ja jopa hakenut vuosia kestävää hoitoa siihen. Muutenkin tulee tunne että lapset on ihan sivuasia ja harmittelee kaikenlaisia lapsista aiheutuneita vaivoja.

Vierailija
638/670 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Jospa hän haluaa vahvistusta omille tulkinnoilleen ja vinkkejä asioista joita ei huomaa ajatella.

Vierailija
639/670 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Miksi te olette niin täynnä katkeruutta, ylimielisyyttä ja vihaa?

Ap:lle tsemppiä, tämä palsta on välillä todella kamala ja matalamielinen :(

Vierailija
640/670 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kommentti sinulla. Kai hän nyt yrittää aluksi perheensä pelastaa eikä heti yritä helppoa ratkaisua, miksi pitäisi yh:ksi pyrkiä?

yhtään lukenut tätä ketjua niin on kyllä useammankin kerran valittanut että joutuu jopa itse hoitamaan lapsiaan, ihme kommenti jos on lapsettomuudesta kärsinyt ja jopa hakenut vuosia kestävää hoitoa siihen. Muutenkin tulee tunne että lapset on ihan sivuasia ja harmittelee kaikenlaisia lapsista aiheutuneita vaivoja.

Ei se sitä tarkoita, että jos lapsettomuushoidoilla lapsen tai lapsia saa niin pitäisi olla aina äiti aurinkoinen. Kyllä se mies on samanlainen vanhempi myös ja täytyy hoitaa ja kasvattaa lapsia. Ei se nainen niitä pelkästään itselleen hanki ja väsyy se hänkin. Ihme puolustus vastaajalla, ei mene läpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi