Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Agnes melko varma putoaja su. :(, joten

Vierailija
25.11.2005 |

MUISTA ÄÄNESTÄÄ, jos haluat nähdä hänet jatkossa.

Mielestäni Agnes on loistokas, karismaattinen, kylmät väreet nostattava huikeaääninen artisti. Uskon lehdistön suurentelevan/muuttelevan tätä nk. lapsiskandaali äärimmilleen. Seurustelin kerran yhden juorutoimittajan kanssa ja itse olen myös ollut osittain julkisuudessa ja tiedän kuinka likaista se peli on. Ihmettelen nykyisin, kuinka he voivat katsoa toisinaan itseään peilistä.

Meistä kenellekään ei ole varmasti aavistustakaan, mikä tilanne on Agneksen ja hänen poikansa suhteen oikeasti ja mielestäni meidän ei kai kuulu siitä olla niin tietoisia. Hänen valintansa eivät kuitenkaan vaikuta hänen mahdollisuuteensa pärjätä haaveammatissaan. Miettikää nyt esim. Madonnaa, Robbie Williamsia tms. idoleita, eihän heilläkään ole puhtoisia juttuja taustallaan. Miettikääpä suurinta osaa artisteista, kuka heistä on nykyisin pyhimys. Pitääkö ollakaan? Elämänkokemus kasvattaa.

Kuitenkin nyt Agnes on suuressa vaarassa tippua:

- Hänellä on flunssa / ääniongelmia, joita koitetaan hoitaa antibiooteilla

- Laulu on laulettava suomeksi

- Median / jopa tuomariston luomat paineet pistävät kantin koville.

Tuomaristo ja lehdistö yrittävät kai kaikin keinoin nk. estää Agneksen mahdollisuuden pärjätä kilpailussa laulutaidollaan/karismallaan tms. Pengotaan todella julmasti kaikki yksityiskohdat esille. Kertokaahan, ketä kohdeltiin samalla tavalla viime Idolsissa...? Ei ketään.

Kim Kuusi vinkuu, että Agnesin lapsi voi myös (ilman hysteerisiä AV-mammoja) olla este voitolle, mutta olisiko hän maailman ensimmäinen popstara, jolla on lapsi - ei!

Turhaa kommenttia tuokin.. toisaalta, onpahan lehdistö voinut Kiminkin kommentit vääristellä.

Suomen kieli on tiettävästi hänelle aika haastava.

Kysyä vain sopii, että kuka meistä puhuisi parin vuoden maassa oleilun jälkeen puhua sujuvaa puolaa? Onko se välttämätöntäkään... Hän varmasti kuitenkin levyttää englanniksi niinkuin Pakarinen viime vuonna. Mutta monet ovat ottaneet tästäkin numeron... lähinnä nämä 7-päivää lehteä ainoana oikeana tietolähteenä pitävät hysteerikot, joilla ei mitään luurankoja ole varmaan omissa kaapeissaan ollut.

Jokaisella on varmasti oikeus antaa äänensä suosikilleen/suosikeilleen, mutta kurjalta tuntuu, että kaikki koittavat sabotoida tuon tytön unelman miettimättä mahd. hänen kantaansa asioihin.

Joten Agnesista tykkäävät:

laittakaa ekstraäänet matkaan, niin minä teen.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ilkka ois ihan ok voittaja.

Vierailija
22/22 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laulan hindiksikin tosi helposti, kun olen vain ensin kuunnellut jonkin verran jotain sellaista kappaletta! Luulen, että hän laulaa kohtuullisen hyvin suomeksi!

MUTTA: PETE IS THE BEST! (LOL lause)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla