Pistikö kukaan muu merkille sunnuntain IDOLSissa, että kun Agnesilta kysyttiin poikansa musiikkimausta, vastasi A:
" kukapa tietää" tms. Muihinkin kysymyksiin vastasi siten, että kävi ilmi, että ei kyllä poikaansa juurikaan tunne. En väitä että Seiskan juttu on totta, mutta jo sunnuntaina itse ihmettelin, kuinka vähän A edes poikansa asioista tietää. Tuskin ovat paljon tavanneet viime vuosina.
Kommentit (10)
näkevät lasta harvoin. A on asunut Suomessa ja poika Puolassa. Mitenkään ei voi kaikkea tietää vaikka haluaisikin.
isät on niitä jotka lapsen kasvattaa. Ei tuo ole yleistä käytöstä Puolassa. T: myös Puolassa asunut.
Eikä kyse ollu mistään väärinymmärryksestä, sehän alussa sanoi että " jotain lastenmusiikkia kai" tjsp. Mä oon sitä mieltä ettei Agnes enää edes ansaitse saada poikaa itselleen (jos haluaisi), niin vähän on yhteyttä lapseensa pitänyt.
kuin että agnes itse olisi pitänyt hänet tietoisena siitä ettei pysty...
tuli niin sääli pientä poikaa joka esitteli äitienpäivälahjaa, jota ei ollut voinut antaa.
viikonlopuksi kotiin tulla.
minä myös olen puolassa asunut ja useat puolalaistuttavat tästä " ongelmasta" puhuivat. myös suurissa kaupungeissa, joissa töitä on tarjolla perheen huonotuloisin (usein mummi) jää lapsia hoitamaan ja muut hoitaa tienaamisen. moni kodinhoitaja/siivooja/lastenhoitaja/silittäjä pani tekee 14-16 tunnin työpäiviä. paljonko siinä enää omaa lasta hoidetaan tai kasvatetaan, varsinkin kun työmatkat vie vielä muutaman tunnin...
Joka tapauksessa, Idolsissa etsitään LAULAJAA, ei supermammaa. Toki ristiriitaiset lausunnot ihmetyttävät. Olisi kannattanut myöntää suoraan, ettei 17-18-vuotiaana ollut kypsä äidiksi. Sitä minä en ainakaan olisi ihmetellyt yhtään.
Vierailija:
Miksi se ei ole yhtään niin kauheaa??
Mutta kyllä minusta tuo Saagim-Ratia -kuvio on ollut todella surullinen lapsen kannalta nimen omaan. Anu kun on julkisesti kertonut, ettei edes olisi halunnut lasta, mutta Risto-Matin mieliksi teki..
Parempi ollakin mummolla tuossa tapauksessa!
ikkimausta ja sitten päivitellä että " voi, voi millanenhan suhde noillakin on kun eivät edes tiedä mitä musaa mutsinsa kuuntelee" ...