Millaiset perheet sinua ärsyttää/huvittaa? ov =)
Minua ärsyttää tällainen:
-" Mennään ostamaan meidän Pihlalle uusi Reimatec-haalari, vanha alkaa olla jo hieman nuutunut"
-" Tankataan mielummin siellä toisessa kaupungin osassa, siellä on bensiini 0,00000001¿ edullisempaa"
-" MINÄ imetän meidän pikku-taaperoa, hän on vasta 3-vuotias"
-" Lähdetään viikonloppuna perheen kesken reissuun, isi antaa turvallisen kyydin uudella Citroen C5-perhefarmarilla"
-" Keksitään yksi harrastus lisää lapsellemme, hän käy vain vauvamuskarissa, vauvauinnissa ja äiti-lapsi-kerhossa"
Lisään vielä 35-vuotiaan reilusti ylipainoisen tuulipukumamman, joka kävelee suojatielläkin auton eteen nenä pystyssä, koska hänellä on ylipainosta huolimatta niiiiiiiin hyvä itsetunto että häntä PITÄÄ väistää :DDDD
Kommentit (71)
Itse kun asuu kerrostalossa (ei osaisikaan asua omakotitalossa eikä ole koskaan sellaisesta haaveillut) eikä omista ajokorttia, ei jotenkin yhtään osaa eläytyä... varsinkaan autoasioihin.
Ja muuten suojatielle kävelen minäkin ja vielä lastenvaunut edellä, koska oletan että suomalaiset autoilijat tuntevat liikennesäännöt ja noudattavat niitä.
tietävät perheet, jotka katsovat kieroon, tyyliin: ai teillä käytetään teippivaippoja ja purkkiruokaa!
perheet. Ne av-mammat, jotka notkuvat kaiken ajan netissä ja olevat olevinaan hyviä äitejä, vaikka lapset joutuvat koko ajan touhuamaan keskenään ja saavat vain einesmömmöä. Ne, jotka aina jaksavat arvostella muita!
Niin kauan, kun lapset voivat hyvin, ei minua juurikaan jaksa muut perheet ärsyttää. (juu, sanokaa vaan, että olen tekopyhä, tarkoitan tätä silti!)
Saisivat jättää lapsenteon paremmilleen...
Huvittaa perheet joissa kitistään vaikeuksista/väsymyksestä yhden lapsen kanssa :DDD
minä luen itseni sellaisten ihmisten joukkoon jotka välittävät lapsistaan,mutta olen nukuttanut lapset pienestä eri huoneessa. Molempien kohdalla yösyöttöjen loputtua eli 4kk ikäisestä. Katsoin sen, että saan hyvät unet osaksi lapsista huolehtimista. Jos olen väsynyt huonosti nukutun yön jälkeen niin en olisi kuin äkäinen mamma.
että jokin toinen perhe päätyy muunlaisiin ratkaisuihin kuin he. Perheet jotka tietävät että vain ja ainoastaan he ovat oikeassa.
Siis nämä, jotka ainakin omasta mielestään ovat niin täydellisiä, että jaksavat aina ja kaikkialla laittaa lapsen tarpeet omiensa edelle. Uhrautuvat ja ovat marttyyreita. Eikä mistään koskaan saa valittaa, ei varsinkaan jos on vaan yksi lapsi.
Ja sitten toisaalta nämä, jotka ovat ihan välinpitämättömiä lapsistaan. Lapsi parka saa sata kertaa yrittää kontaktia vanhempiinsa, mutta häntä ei huomata kuin korkeintaan silloin, kun tekee jotakin tuhmaa. Sillä tavalla kasvatetaan lapset tuhmiksi.
Joku tasapaino tähän välille, kiitos!
No ehkäpä niillä vanhemmilla, jotka nukuttavat vauvan melko pienestä lähtien sinne vauvan omaan huoneeseen, on katsos seksielämäkin, ajatella! Sellaisille ihmisille se parisuhde on vielä vauvan tultuakin erittäin tärkeä, ja sitä halutaan vaalia sitten makuuhuoneen puolellakin. Se miehen ja naisen välinen suhde ei sitten täysin huku siihen vauvan syntymään.
Ei ole ihme, että on paljon syrjähyppyjä ja eroja, jos sitä parisuhdetta ei hoideta. Se on lapsen edun mukaista, että vanhempien suhde on hyvä.
vaan oli ja on yhä seksielämää vaikka lapset nukkuvat samassa huoneessa meidän kans. voihan sitä tehdä muuallakin kun pelkästään sängyssä jos pelottaa että vauva herää kesken hommien.
mutta enimmäkseen kyllä makuuhuoneen puolella, kotona ollessamme. On mukavin paikka siihen. Makuasia.
olevia ja suojatielle juuri astuvaa PITÄÄ väistää painosta ja ulkonäöstä riippumatta!