Naisten ja laasaslaisten miesten eri käsitykset "menestyksestä parisuhdemarkkinoilla".
Onko kukaan muu huomannut, että laasaslaisten miesten mielessä menestynyt mies parisuhdemarkkinoilla on sellainen, jolla on ollut mahdollisimman monta peräkkäistä tai limittäistä seksisuhdetta. Mielellään satoja, silloin on todella menestynyt.
Tahtoisinpa tavata sen naisen, jonka mielestä parisuhdemarkkinoilla on menestynyt jos on mahdollisimman monta suhdetta... eikös se menestys ole sitä, että löytää kumppanin jonka kanssa juttu kulkee, arki toimii ja seksi on taivaallista vuosikymmeniä?
Kommentit (287)
Siis lapsi aina sille rikkaammalle? Eli jos lapsen huoltajuus menee 12-16 h päivässä töitä painavalle uratykille, niin missä se lapsi on sen ajan? Mikään päiväkoti ei pidä lasta noin pitkiä aikoja kerrallaan hoidossa. Pitäisikö siis esim. iäkkäiden ja terveysongelmaisten isovanhempien ottaa lapsi hoitaakseen kokopäiväisesti, lapsi ei näkisi tätä virallista huoltajaansa juuri koskaan mutta laasaslaisten mukaan oikeus on tapahtunut, kun RIKKAAMPI ja vielä MIES saa huoltajuuden? Kuka tästä hyötyy ja miten? Kun se rikas "huoltaja"isäkin saa sen saman 100 € lapsilisän mitä äitikin saisi, niin onpa huimaa yhteiskunnan varojen säästöä tämä kuvitteellinen laasaslaisten huoltajuuspäätös.
"Joko he eivät ymmärrä, miten epäloogisia ovat, tai sitten ovat tahallaan niin epäloogisia, että keskustelu saadaan tietentahtoen mahdottomaksi."
"Miehet eivät halua hoitaa kotia - Naiset dominoivat kotia
Mies ei halua lapsia - Miehiltä riistetään lapset
Naiset eivät ymmärrä mikä miestä motivoi - Naiset motivoivat miestä säännöstelemällä seksiä
Mies ajattelee vain seksiä - Mies on ylivoimainen kaikessa syventymistä vaativassa ajattelussa
Naiset eivät anna luusereille seksiä - Naiset antavat luusereille, kun eivät saa parempaa"
He ovat ristiriitaisia, mutta nämä naisvihamieliset sössötyksethän ovat ihan samaa kuin esim. tämän norjalaisen murhaaja-terroristin manifestissa!
Tässä lainaus Maria Paason (Supo) tutkimuksesta, tässä siis kuvataan Breivikin ajatusmaailmaa:"..Eurooppaa uhkaava rodullinen, kulttuuri ja uskonnollinen tuho on osaksi naisten syytä, koska naiset eivät synnytä riittävästi lapsia. " Kuulostaako tutulle? B. siis syyttää naisia. ;)
Supon raportti Breivikin manifestista jatkuu:" Maailmankuvalle ominaista ovat myös näkemykset ehkäisypillereiden ja abortin turmiollisuudesta sekä siveettömyyteen, lapsettomuuteen ja aviottomuuteen rohkaisemisesta. Lisäksi naiset vievät miehiltä työpaikat."
Tämähän oli ihan tätä samaa horinaa, jota tälläkin keskustelupalstalla on montamontamonta viestiketjua. Naisten vikaa kaikki.
Tässä linkki Supon julkaisemaan tutkimukseen, Maria Paaso, "Vastajihad":http://www.poliisi.fi/poliisi/supo60/home.nsf/files/0A363954A4D1C0F5C22…
Ja ihan turha väittää, että oikeasti miehet...valtaosa niistä miehistä, jotka minä tunnen, haluaa ihan itse niitä lapsia ja pysyvän parisuhteen VAIKKA menoa on sinkkumarkkinoillakin. Eli toisin sanottuna, saisivat sitä pelkkää pillua ilmankin.
Hauskaa näin sivullisena seurata, kuinka pihalla moni nainen asioista on.
Ei sillä, väittäisin, että vaimonikin kuvailee minua juuri noin, mutta tosiasiassa nussisin mielelläni lähes ketä tahansa muuta, jos se olisi mahdollista
Ja ihan turha väittää, että oikeasti miehet...valtaosa niistä miehistä, jotka minä tunnen, haluaa ihan itse niitä lapsia ja pysyvän parisuhteen VAIKKA menoa on sinkkumarkkinoillakin. Eli toisin sanottuna, saisivat sitä pelkkää pillua ilmankin.
Ei sillä, väittäisin, että vaimonikin kuvailee minua juuri noin, mutta tosiasiassa nussisin mielelläni lähes ketä tahansa muuta, jos se olisi mahdollista
On varmasti vaikea tajuta, miten kukaan mies ei voisi haluta muuta kuin pildeä, kun oma tunne-elämä rajoittuu vain tuohon yhteen asiaan. Usko pois, on moniakin miehiä, jotka haluavat elämässä muitakin asioita kuin loputtomasti pesää eri naisilta. Toki voi olla vaikeaa laajentaa käsityspiiriä noinkin rajoittuneista raameista, mutta yritä edes...on loukkaavaa, että niputat kaikki miehet samaan syssyyn.
On varmasti vaikea tajuta, miten kukaan mies ei voisi haluta muuta kuin pildeä, kun oma tunne-elämä rajoittuu vain tuohon yhteen asiaan. Usko pois, on moniakin miehiä, jotka haluavat elämässä muitakin asioita kuin loputtomasti pesää eri naisilta. Toki voi olla vaikeaa laajentaa käsityspiiriä noinkin rajoittuneista raameista, mutta yritä edes...on loukkaavaa, että niputat kaikki miehet samaan syssyyn.
En itseasiassa väittänyt, että kaikki miehet haluavat loputtomasti pesää eri naisilta, mutta fakta vain on se, että viimeistään vuoden kuluttua haluavat sitä joltakin toiselta vaihteeksi... ;)
Niin, että kyllä sinä olet valitettavasti tässä asiassa ainakin pääsääntöisesti väärässä.
Voihan olla, että joillakin onnenpekoilla on niin vetävä mimmi, ja mukava, ettei naapuriin tiirailut auta.... Toisaalta kun vuoden painaa täydellistä missiä, voi vaihteeksi tuntea vetoa jopa "läskitynnyriin".
Miehen biologia nääs pitää huolen siitä, että vaikka kuinka romanttisesti haaveilet olevasi miehellesi se ainoa, olet sitä korkeintaan fyysisesti, mikäli miehesi on "surkea vässykkä"
Totta on myös väitteesi, että on loukkaavaa paljastaa totuuksia miehistä, mutta vittuako mä siitä. Jos onnistun loukkaamaan jonkun parisuhdetta luomalla epäilyksen ilmapiirin suhteeseen, saattaa se lopulta poikia uuden yksinhuoltajan lähiöbaarin jakorinkiin ;)
Sen jälkeen, kun mies on saanut sitä pillua voikin keskittyä muihin asioihin elämässä.
Se on samantyyppinen asia kuin jos on oikein kova nälkä tai vessahätä, eihän mistään muusta tule mitään ennen kuin on saanut jotain syödäkseen ja tuhjennetty rakkonsa/suolensa.
En itseasiassa väittänyt, että kaikki miehet haluavat loputtomasti pesää eri naisilta, mutta fakta vain on se, että viimeistään vuoden kuluttua haluavat sitä joltakin toiselta vaihteeksi... ;)
Niin, että kyllä sinä olet valitettavasti tässä asiassa ainakin pääsääntöisesti väärässä.
Voihan olla, että joillakin onnenpekoilla on niin vetävä mimmi, ja mukava, ettei naapuriin tiirailut auta.... Toisaalta kun vuoden painaa täydellistä missiä, voi vaihteeksi tuntea vetoa jopa "läskitynnyriin".
Miehen biologia nääs pitää huolen siitä, että vaikka kuinka romanttisesti haaveilet olevasi miehellesi se ainoa, olet sitä korkeintaan fyysisesti, mikäli miehesi on "surkea vässykkä"
Totta on myös väitteesi, että on loukkaavaa paljastaa totuuksia miehistä, mutta vittuako mä siitä. Jos onnistun loukkaamaan jonkun parisuhdetta luomalla epäilyksen ilmapiirin suhteeseen, saattaa se lopulta poikia uuden yksinhuoltajan lähiöbaarin jakorinkiin ;)
Eikö ole vähän omituista, että juuri laasaslaiset = miehet jotka eivät ole onnistuneet saamaan naista, esiintyvät parisuhdeasiantuntijoina? He kertovat sylki roiskuen mitä jokainen mies ja nainen oikeasti haluaa, ja ne tavalliset perhe/parisuhde-elämää elävät eivät sitä muka itse tiedä.
Luuletko, että on naisille uutinen että miehet haluaa seksiä lähes kaiken liikkuvan kanssa? Minulle on ihan sama ketä mieheni tiiraa, joskus jopa osoitan hänelle uimahallissa että katsopa miten paljastavat bikinit tuolla on, ja kesällä bongailen hänen puolestaan hyvin tehtyjä silikonirintoja :) Katselu on katselua, himo on himoa, joka tapauksessa olemme yhdessä ja meillä menee hyvin.
Voihan olla, että joillakin onnenpekoilla on niin vetävä mimmi, ja mukava, ettei naapuriin tiirailut auta.... Toisaalta kun vuoden painaa täydellistä missiä, voi vaihteeksi tuntea vetoa jopa "läskitynnyriin".Miehen biologia nääs pitää huolen siitä, että vaikka kuinka romanttisesti haaveilet olevasi miehellesi se ainoa, olet sitä korkeintaan fyysisesti, mikäli miehesi on "surkea vässykkä"
Eikö ole vähän omituista, että juuri laasaslaiset = miehet jotka eivät ole onnistuneet saamaan naista, esiintyvät parisuhdeasiantuntijoina? He kertovat sylki roiskuen mitä jokainen mies ja nainen oikeasti haluaa, ja ne tavalliset perhe/parisuhde-elämää elävät eivät sitä muka itse tiedä.
Luuletko, että on naisille uutinen että miehet haluaa seksiä lähes kaiken liikkuvan kanssa? Minulle on ihan sama ketä mieheni tiiraa, joskus jopa osoitan hänelle uimahallissa että katsopa miten paljastavat bikinit tuolla on, ja kesällä bongailen hänen puolestaan hyvin tehtyjä silikonirintoja :) Katselu on katselua, himo on himoa, joka tapauksessa olemme yhdessä ja meillä menee hyvin.
Voitko lopettaa jo nuo naurettavat väitteesi kaikista miehistä? En valitettavasti tunnista itseäni kuvauksistasi. Ajattelen kyllä seksiä paljon, mutta minulla on nimenomaan sen verran sitä munaa, ettei ole pienintäkään halua pettää vaimoani. Oikea mies kun erottaa impulssin seksistä ja todellisen teon toisistaan.
Voihan olla, että joillakin onnenpekoilla on niin vetävä mimmi, ja mukava, ettei naapuriin tiirailut auta.... Toisaalta kun vuoden painaa täydellistä missiä, voi vaihteeksi tuntea vetoa jopa "läskitynnyriin".Miehen biologia nääs pitää huolen siitä, että vaikka kuinka romanttisesti haaveilet olevasi miehellesi se ainoa, olet sitä korkeintaan fyysisesti, mikäli miehesi on "surkea vässykkä"
Voithan sinä peräkammarin poika surkeissa suuruusfantasioissasi kuvitellakin, että minä täällä nyt itkua vääntäen mietin, että entäs jos se mieheni ei olisikaan uskollinen. Saat lisää pontta siihen mielikuvitusmaailmaasi, mikäs siinä. Muistathan ottaa lääkkeesikin välistä?
naiset jaksetaan näiden persoonallisuushäiriöisten idioottien kanssa vääntää? Itselleenhän ne tässä suurinta haittaa tekevät. Ikinä eivät tuolla tyylillä tule normaalia parisuhdetta saamaan. Samalla kun urputtavat, karavaani kulkee ja normipollalla varustetut miehet laittaa naiset tiineiksi.
Voithan sinä peräkammarin poika surkeissa suuruusfantasioissasi kuvitellakin, että minä täällä nyt itkua vääntäen mietin, että entäs jos se mieheni ei olisikaan uskollinen. Saat lisää pontta siihen mielikuvitusmaailmaasi, mikäs siinä. Muistathan ottaa lääkkeesikin välistä?
Ilmeisesti osui ja upposi?
Alkuperäisessä viestissäsi väitit, ettei kaikki tai kukaan tuntemasi mies halua "kukasta kukkaan". Sitten myönsit, että kyllä ne haluaakin, mutta yrität urhoollisesti esittää, että sua ei haittaa sun miehesi uskottomuudet...
Ja vielä kaiken vahvistukseksi alat solvaamaan viestintuojaa...
Onneksi et esiinny nimelläsi
Missä on ne rakkaimmat lääkkeet lähimmäiselle silloin kun se niitä eniten tarvitsisi? Toki saat lisätä jälleen yhden harhan harhojesi maailmaan ;). Jatka toki mielikuvitusmaailmassasi, hienon tarinan saat väsättyä.
Mitäs seuraavaksi keksitäänkään? Onko uusi tarina jo valmiina?
naiset jaksetaan näiden persoonallisuushäiriöisten idioottien kanssa vääntää? Itselleenhän ne tässä suurinta haittaa tekevät. Ikinä eivät tuolla tyylillä tule normaalia parisuhdetta saamaan. Samalla kun urputtavat, karavaani kulkee ja normipollalla varustetut miehet laittaa naiset tiineiksi.
parempaakaan tekemistä :D. Saa nämä piruparat viihdyttää minua, kun tosi elämässä en koskisi tikullakaan. Hauskahan näitä "faktoja" on lukea, parempaa luettavaa kuin huono kirjallisuus, joten sinällään ihan hyvä saavutus ;).
Laasenen kuulostaa aivan hirveältä idiootilta, siis kuka tahansa kansanradion idiootti pystyy samaan. Noloakin nolompi nolo.
http://www.radiocity.fi/audiovideo/rockote/9/1525
ja väsyneeltä
Voi tietty olla vaikea saada pimperoa, jos lähestyy naista tuollaisilla asenteilla.
kuulostaa jotenkin säälittävältä
Ressukkaa hokee muttakuse markkina-arvoteoria.
Laasenen kuulostaa aivan hirveältä idiootilta, siis kuka tahansa kansanradion idiootti pystyy samaan. Noloakin nolompi nolo.
Tuli sääli ja myötähäpeä. :(
Hauskaa näin sivullisena seurata, kuinka pihalla moni nainen asioista on. Ei sillä, väittäisin, että vaimonikin kuvailee minua juuri noin, mutta tosiasiassa nussisin mielelläni lähes ketä tahansa muuta, jos se olisi mahdollista
tahansa muuta, jos se olisi mahdollista
niin varmaan hänkin tekisi
mutta en mä kuvittele että mulla on siihen oikeus, tai että jollakin miehellä on velvollisuus panna mua, tai että käyttäisin tätä tosiasiaa lyömäaseena miestäni vastaan. Nimimerkillä ihan tavallinen vaimo. Aloitettaisko vaikka ihan fantasioilla mulkun koosta?
Ja sinne voit aivan vapaasti mennä, jos ei suomen käytännöt miellytä. Todellakaan suomessa ei anneta lasta rikkaalle, tai varakkaammalle, mutta henkisesti täysin kehittymättömälle osapuolelle, joka ajattelee lapsesta vain omistustavarana. Luojan kiitos!