Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

huhtikuiset 2013

27.07.2012 |

Tervehdys!

Täällä varovasti kyselen onko jo muita kenellä huhtikuussa laskettu aika? Täällä LA kaiketi 2.4. Esikoinen on nyt 2,5 wee. Eli toinen pienokainen toiveissa. Toivotaan, että kaikki menee hyvin. KM oli keväällä 2011.

Kommentit (197)

Vierailija
1/197 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen vasta plussanut, ja 3.4 taisi olla laskujeni mukaan LA. Meillä esikoispoika on reilun 1v 1kk, ja raskautuminen oli oikein toivottu tapahtuma tähän kohtaa.

Toivotaan kovasti, että molemmat pikkuruiset pysyvät kyydissä. :)

Vierailija
2/197 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kanssa vasta plussannut la olis 4.4 munlaskujen mukaan... mutta voi muuttua vielä hyvinkinn epäsäännöllisen kiertoni takia...ennestään on 5v6kk ja 3v tytöt... toivottavasti pysytelllään kaikki mukana loppuun asti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/197 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös plussan tehnyt, la ois 4.4 jos kaikki menee hyvin! :) Esikoinen nyt 1v10kk.

4/197 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli plussattu on täälläkin juuri, la 7.4. Kyseessä on viidennen lapsen odotus, vanhemmat lapset ovat 2,6,8,9 vuotiaat.

Kovasti tarrasukkia kaikille matkaan

Vierailija
5/197 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helteistä iltaa!

Tänään piti vielä varmuudeks tehdä yks testi lisää =D Ja yhtä tumma oli viiva, kun kontrolli viivakin... Ehkä tän jo uskoo todeks! Tosin ei voi olostakaan enään erehtyä.... etoo, turvottaa, nippailee kunnolla alamahaa ja väsyttää ja valvottaa :)

Mites muilla, joko on oireet tulleet kaveriksi?

Tää on siitä ihana pikku kaupunki, et täällä tehdään varhaisraskauden ultra, joskus 7-8 viikolla, joten sillon jo pääsee näkemään ja kuulemaan, et papu on oikeessa paikassa! Mut on sinnekkin vielä pari viikkoo jännitettävää. Tarvii varmaan ens viikolla soitella neuvolaan!

Kaikille valtaisasti onnea ja tahmatassuja mukaan meille kaikille!

Vierailija
6/197 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, mäkin tein siis yhteensä 4 testiä ja niin se pitäis nyt vaan sisäistää tää todeksi. :)

Mulla kans kaikki edellä mainitut olot + paleltaa kovasti varsinkin iltaisin. Etominen rupee jo häiritsemään arkeaa. :/

Neuvolaa ajattelin mäkin varailla viikolla.

Ihana kun pääset varhaisultraan! :)

Onnea viellä kaikille!

Vierailija
7/197 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Täällä tänään tehty plussatesti, LA olis laskurin mukaan 5.4.2013.

Tämä on ensimmäinen, joskin toivottu raskaus meille :) Alussahan tässä ollaan eikä minkäännäköisiä oireita ole ollut. En todellakaan odottanut testiin ilmestyvän kahta viivaa.. Epätodellinen olo ja mies toppuuttelee ettei saisi ajatella asiaa yhtään, keskenmenoriski kun on suuri. (Meillä ei siis ole kylläkään keskenmenoja takana) Ajattelin tehdä huomenna vielä varmuudeksi uuden raskaustestin. Se oli Apteekin raskaustesti ja raskausviiva oli pikkusen vaaleampi kuin kontrolliviiva, mutta kuitenkin ihan selvä :) Apua :)

Vierailija
8/197 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin laskettuaika huhtikuussa, 7.4.2013. Kaksi lasta on meillä 2 ja 4 vuotiaat. Vähän pelottaa että miten sitä kolmen kanssa pärjää mutta onneksi nuo kaksi muuta ovat jo aika isoja kun vauva syntyy. Keskenmenoja on useampi ennen esikoista.

Lievää etovaa oloa on jo täällä ja rintojen turvotusta vatsaa nipistelee jne...

Onnea myös muille. En oikein uskonut että heti tulin raskaaksi kun aloitettiin yrittäminen :)

Vierailija
9/197 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussasin ja varmaan täytyy uskoa, että vaavi on tulossa, kun oireet ovat olleet niin vahvat ja plussa vahvistunut eilisestä melko paljon. La on kuukautisten mukaan 11.4.

Kolmas laspi on tulossa. Edelliset lapset ovat 3- ja kaksivuotiaita.

Onnea muille huhtimasuille ja toivotaan, että kaikki pysyvät loppuun saakka kyydissä. :)

Vierailija
10/197 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi täällä on yks ja la 4.4 mul on yks tyttö 2010 syntyny kaksi kesken menoa takana toivon et tää pysyis loppuu saakka mukana

Vierailija
11/197 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös uusi odottaja. Eilen tein testin, vaikka en ihan uskonutkaan, niin kaksi viivaa pärähti saman tien. Epäuskoinen olo tosiaan, eikä mitään oireita vielä. Meillä ennestään 6v. poika ja 4,5 v. tyttö. Keväällä koin ensimmäisen keskeytyneen keskenmenon rv. 13, joten nyt ollaan kovin varovaisin mielin matkassa. Onneksi ei vielä ole alkanut ahdistaa tai palannut muutaman kuukauden takaiset tunnelmat mieleen. Yritän vain nauttia jokaisesta hetkestä ja luottaa siihen että kävi miten kävi, niin siitä selvitään...

Laskureiden mukaan la 4. tai 5.4

Vierailija
12/197 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumeiltu ollaan jo kohta yli vuosi ja viime kuussa päätettiin että jätetään yrittely tauolle muutamaksi kuukaudeksi, eli ei yritetty mitään ja vähän välteltiin ovulaation aikana yhdyntää.

Kappas vain torstaina testasin haamun ja tänään jo hiukka vahvemman. Mutta ei ole vielä yhtä vahva kun kontrolliviiva. joulukuussa oli tuulimunaraskaus ja ennästään 6 ja 8 v lapset.

Eli nyt vain istun ja ihmettelen ja odotan oireita. Ehkä pissattaa vähä enempi, ei juuri muuta. Nyt rv 3+6 tai neljä.

Vierailija
13/197 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morjensta pöytään! Täällä pari päivää vasta tiedetty raskaudesta, LA olisi laskurin mukaan 9.4. KM oli vajaa kaksi vuotta sitten viikolla 10+jotain ja esikoista yritetään vasta.

Pelkään ja mietin aika paljon, että tää menee kesken, mutta yritän ottaa rennosti. Outoa oli, että viikko oviksesta rinnat tuli ihan tosi kipeiksi, mutta nyt eivät ole kipeät juuri lainkaan. Väsymystä on myös selkeästi ja vatsassa nippailee satunnaisesti, ei muita oireita.

Tsemppiä kaikille!!!

Vierailija
14/197 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkuilla tänne odotuspuolelle :) Eli ihan äskettäin plussanneena ryhdytään kolmatta odottamaan. Meillä ennestään 2- ja 4- vuotiaat.

Väsymystä ja vatsan jomottelua, mutta muuten ei paljoa oireita, vielä;-)

Paupu 4+3

15/197 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myöskin niitä äskettäin plussanneita. Viime torstaina tein plussa testin ja ihmetyksen vallassa olen siitä asti ollut. Olen 26 -vuotias ja mieheni vuotta nuorempi. Ensimmäistä lasta on yritetty huhtikuusta asti ja nyt jo onnistaa.

Maanantaina soittelin jo neuvolaan ja kyselin pitääkö jotakin verikoetestiä vielä tehdä, mutta sanoivat, että ei ole tarpeen. Ensimmäisen neuvola ajan sain tämän kuun loppuun. Itse tein vain yhden testin viime torstaina, mutta olin asiasta niin varma, etten ole toista enää tehnyt. Laskeskelin, että laskettuaika olisi noin 10 tai 11.4.

Paupulle kirjoittelin vielä tuola kuumeilijoissa noista vatsakivuista, koska itselleni on tullut aika kovat vatsakivut heti alusta asti. Muistelen kyllä että vatsakipuja olisi ollut jo ennen kuin tiesin olevani raskaana. Hassua sekin, että tässä kuussa en "kyttäillyt" oireita, enkä jotenkin osannut edes ajatella onnistuvan, mutta mukavaa tällainen yllätyminen.

Tuikkunen 5

Vierailija
16/197 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäslaisia oireita teillä on? Mulla ei vielä juuri mitään, vähän rinnat arat ja joskus noustessa repäisykipuja. Meinaatteko mennä alkuraskauden ultraan? Itse menen, niin näkee että kuka siellä hyörii :)

Mun la on 14.4 ja raskausviikkoja koossa huimat 4+2.

Tsemppistä kaikille

Vierailija
17/197 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ilmoittaudun tänne myös mukaan.. Plussasin tänään vahvan viivan (lauantaina jo haamun..). Kp34 vaihtui siis rv4+2. LA ois laskurien mukaan 10-14.4.

Esikoinen täytti kesäkuussa 4v. Ja silloin melkein 5 vuotta sitten täällä Enskoissa kirjoittelinkin!! :)

Oireita ei ole vielä minkäänlaisia.. Pienen pientä nippailua alamahassa ja ehkä väsymystä ollut nyt parina päivänä ihan erilailla, ku aiemmin. Olinkin tästä plussasta aika varma jo hedelmöittymisestä saakka.. Jotenkin vaan oli sellainen olo, että nyt on tärpännyt, vaikka olikin ensimmäinen kunnon yrityskierto. Kesäkuun alussa poistatin kierukan.. Ensimmäistä yritettiin melkein 2 vuotta, joten en elätellyt kyllä minkäänlaisia toiveita näin pikaisen plussailun suhteen.. :) Mutta täällä sitä nyt ollaan!!!

Vierailija
18/197 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoin melkein 1½ vuoden "yrittämisen" jälkeen meilläkin plussa! Varovaisen toiveikkaana ilmoittaudun mukaan. LA ois 6.4. Esikoinen on kolme vuotias. Oireitakin tuntuu olevan, etovaa oloa ja alavatsan nipistelyä.

Vierailija
19/197 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oireina järkyttävä kipu rinnoissa. Nukun aina mahallani ja nyt saan henkisesti valmistautua maha-asentoon, kun sattuu niin pirusti :D Koskea ei kärsi ollenkaan.. Mahassa nippailee välillä ja autossa tulee huono olo. Mitäs muilla? :)

Vierailija
20/197 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, minäkin siirryn tänne odotuspuolelle :) Nyt laskujeni mukaan 5 + 4 ja laskettu aika kaiketi 7. päivän kieppeillä huhtikuussa. Meillä ennestään 4- ja 2-vuotiaat lapset..eli meillä taitaa olla Misse81 kanssa aika sama tilanne..sama la ja ennestään samanikäiset lapset :) Itseäkin vähän hirvittää, että miten sitä kolmen kanssa sitten pärjää!

Mulla oireita vähemmän kuin vielä viikko sitten. Juuri plussaamisen aikoihin ja siitä viikko eteenpäin oli kovia alavatsakipuja, jotka tuttuja jo edellisistä raskauksista. Nyt ne ovat helpottaneet. Nyt yritän nauttia tästä "seesteisemmästä" vaiheesta sillä jos menee edellisten raskauksien malliin, niin mulla alkaa etominen ja huimaus tod.näköisesti noin viikon päästä. Ja sitten ei ole enää kivaa pitkään aikaan. Ihan kauhulla sitä taas odottaa..